2012-10-02, 19:42
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
tänkte kolla hur det ligger till med tramadol för tillfället. visar det positivt om de skickar urinprov till analys?
Ja, visst gör de det om provtagaren väljer att begära att de skall söka efter bla tramadol.
Citat:
Ursprungligen postat av rantaruntiringi
Kanske dum fråga men om de som testar dig vet att du kört rc´s kan de testa för det då?
De gör de gladeligen, allt för att sätta dit dig vet du!
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Kan redan ett pisstest visa vilka olika bensos man tagit? Sen en undran om stilnoct, om man har tagit det, och inte uppger det, då kommer det inte att synas även om man tagit 10-tals?
Ett urinprov som går till analys visar vilka metaboliter av en viss sort benso, även koncentrationen. Ang. stilnoct syns det om man väljer att söka efter det, annars inte.
2012-10-02, 19:47
Medlem
valiumvaliums avatar
Jag har fått en remiss till vårdcentral för att lämna urinprov som ska skickas på analys. Söker de även efter lagliga droger såsom 4-fma på analysen eller letar de bara efter olagliga droger?

Tacksam för snabbt svar.
2012-10-02, 20:25
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valiumvalium
Jag har fått en remiss till vårdcentral för att lämna urinprov som ska skickas på analys. Söker de även efter lagliga droger såsom 4-fma på analysen eller letar de bara efter olagliga droger?

Tacksam för snabbt svar.
De, kan de göra. Det är bara att ringa och fråga om de lämnar ut sådana uppgifter. Men sannolikt gör de inte det.
2012-10-02, 20:29
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Ja, visst gör de det om provtagaren väljer att begära att de skall söka efter bla tramadol.

De gör de gladeligen, allt för att sätta dit dig vet du!

Ett urinprov som går till analys visar vilka metaboliter av en viss sort benso, även koncentrationen. Ang. stilnoct syns det om man väljer att söka efter det, annars inte.
Ok. en gång efter ett pisstest blev jag uppringd och då sa dom att de doser jag uppgett inte stämde med de doser som fanns i pisset, önskar jag vetat det då
2012-10-02, 20:33
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Ok. en gång efter ett pisstest blev jag uppringd och då sa dom att de doser jag uppgett inte stämde med de doser som fanns i pisset, önskar jag vetat det då
Det gick väl bra ändå eller hamnade du i mer trubbel?
2012-10-02, 20:47
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Hur är det med tramadol i dagsläget på vanliga stickor?
2012-10-02, 20:58
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Hur är det med tramadol i dagsläget på vanliga stickor?
Det går utmärkt att testa för tramadol med vanliga tramadol-stickor, även nu med.
2012-10-02, 21:11
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Det går utmärkt att testa för tramadol med vanliga tramadol-stickor, även nu med.
Men jag har för mig att jag läste att det inte syntes så länge man inte har tram stickor?
2012-10-02, 23:28
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Men jag har för mig att jag läste att det inte syntes så länge man inte har tram stickor?
Precis, det är det jag säger. Tram syns inte på opiater utan man måste ha tramadol-stickor för att påvisa tramadol i urin.
2012-10-02, 23:34
Medlem
freqks avatar
Har rökt ca 50g vanligt bra gräs på 3-4 veckor, behöver vara ren inom 18 dagar, hur borde jag gå till väga? Risk för att vara negativ/positiv. Sjukt jobbig situation, när det i detta tillfälle handlar om min karriär samt framtid.
2012-10-02, 23:40
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freqk
Har rökt ca 50g vanligt bra gräs på 3-4 veckor, behöver vara ren inom 18 dagar, hur borde jag gå till väga? Risk för att vara negativ/positiv. Sjukt jobbig situation, när det i detta tillfälle handlar om min karriär samt framtid.
Jag skulle rekommendera dig att försöka skjuta upp provet så långt det bara är möjligt. I övrigt gäller förstås samma metoder som andra användare redan har beskrivit här hundratals gånger tidigare.
2012-10-02, 23:49
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freqk
Ett bra tips är att fuska med någon annans urin. Öva på att göra det så smidigt som möjligt, du har ju hela 18 dagar på dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in