2012-01-23, 03:28
Medlem
PenisJuices avatar
Ok allihop repeterar det då folk verkar ha glömt / fattat fel.

Det ni bör ta när ni hydrerar är kreatin.

De kollar nivåerna av kreatin just för att veta om man försökt hydrera, så de får inte vara för låga. Man behöver inte ta kreatin mer än de sista 24-48 timmarna innan testet.

B-vitamin (öljäst) gör urinet gult, men det är mest en estetisk skitgrej i sammanhanget.. Även det är inte viktigt förrän sista 48 timmarna.

Så sluta överdosera vitaminer som vissa av er gör. Det kan vara direkt skadligt.
Senast redigerad av PenisJuice 2012-01-23 kl. 03:31.
2012-01-23, 21:22
Medlem
Tjena ass stekt i söndags och morsan märkte på lukten och ögonen. Jag bor fortfarande hemma och hon sa att om jag inte pissar så kommer hon blablabla... Skapa nackdelar för mig helt enkelt.

Jag vill inte att hon ska veta om att jag röker eller så jag gick med på att motbevisa att jag inte röker med ett test. Hon har nu bokat ett pissprov på mariaungdom 1/31. Har slagit på högsta värmen i rummet satt man svettas så mycket som möjligt, och planerar att dricka 6 liter vatten om dagen, vad tror ni mina chanser är?

Har rökt 2-4 gånger i veckan (ibland oftare) under en två-tre månaders tid ca. Innan dess mindre.

Föresten övervakar dem ens när man pissar på mariaungdom? Tack på förhand för svar på frågorna
2012-01-23, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volwave
Tjena ass stekt i söndags och morsan märkte på lukten och ögonen. Jag bor fortfarande hemma och hon sa att om jag inte pissar så kommer hon blablabla... Skapa nackdelar för mig helt enkelt.

Jag vill inte att hon ska veta om att jag röker eller så jag gick med på att motbevisa att jag inte röker med ett test. Hon har nu bokat ett pissprov på mariaungdom 1/31. Har slagit på högsta värmen i rummet satt man svettas så mycket som möjligt, och planerar att dricka 6 liter vatten om dagen, vad tror ni mina chanser är?

Har rökt 2-4 gånger i veckan (ibland oftare) under en två-tre månaders tid ca. Innan dess mindre.

Föresten övervakar dem ens när man pissar på mariaungdom? Tack på förhand för svar på frågorna
Dom övervakar genom en spegel. Jag skulle gissa på att det kommer visa positivt om du pissar, så undvik helst att göra det, alternativt få pisset ogiltligt/dricka sjukt med vatten ända fram tills du ska pissa för att rensa systemet. Lita inte på mig dock, kan ha fel, men är 90% säker på det jag säger.
2012-01-23, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dius
Som rubriken lyder intog jag 7 valium på fredagskvällen, och ska nu pissa på torsdag. Hur ska jag bära mig åt för att det ska visa negativt? Låt oss säga att jag dricker mycket vatten varje dag ända tills torsdagen, kommer det "rensa" systemet? Eller fungerar det bara om jag dricker sjukt med vatten på torsdagen innan jag ska pissa? En kompis till mig har sagt att det kan synas i upp till en vecka, en annan intog 4 stycken och pissade sedan 4 dagar efter och det visade negativt. Så, jag undrar, hur ska jag göra och vem ska jag tro på? Flera här på fb har sagt att det kan visa i upp till 3 veckor. Tack!
Kan någon svara på detta?
2012-01-23, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dius
Dom övervakar genom en spegel. Jag skulle gissa på att det kommer visa positivt om du pissar, så undvik helst att göra det, alternativt få pisset ogiltligt/dricka sjukt med vatten ända fram tills du ska pissa för att rensa systemet. Lita inte på mig dock, kan ha fel, men är 90% säker på det jag säger.

8 liter vatten om dagen, var skulle du gissa att mina chanser är rent procentuellt att testet blir negativt?

Om jag övertalar morsan att jag vill göra ett blodprov istället, vad gissar du på då?
2012-01-23, 23:35
Medlem
Citat:
8 liter vatten om dagen, var skulle du gissa att mina chanser är rent procentuellt att testet blir negativt?

Om jag övertalar morsan att jag vill göra ett blodprov istället, vad gissar du på då?
Blodprov så försvinner det ur kroppen när du inte är påverkad längre, annars att tänka på vid UP är att kissa i toaletten först sedan i koppen och sen det sista, så man får kisset i mitten .
2012-01-24, 03:20
Medlem
Citat:

DÅ skulle jag nog gissa på att det kommer visa negativt, och som föregående talare pissa i toaletten först, sen i muggen, och sist i toaletten igen. Detta för att det som för ditt piss att visa positivt lagras under natten upp "längst fram" i urinet och "längst bak". Kvällen/natten innan du ska pissa råder jag dig att ta rikligt med b-vitamin eftersom det gör pisset gult, så ditt piss inte är helt genomskinligt eftersom dom då förstår att du hydrerat dig. Maria ungdom tar inte blodprov eftersom det kostar för mycket, så det kommer nog inte gå såvida du inte blir tagen utav polisen, dom har råd med blodprov. Det tar ~16 timmar för THC't att gå ur blodet.

Försök svettas så mycket du bara kan ända fram tills urinprovet, det rensar systemet snabbare då. Drick alkohol, kaffe. Båda dessa är vätskedrivande och lär nog hjälpa dig om du vill kunna dricka mycket vatten ^^ Men som sagt, lite inte på allt jag säger till 100% eftersom jag kan ha fel.
Senast redigerad av dius 2012-01-24 kl. 03:22.
2012-01-24, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rituals
Blodprov så försvinner det ur kroppen när du inte är påverkad längre, annars att tänka på vid UP är att kissa i toaletten först sedan i koppen och sen det sista, så man får kisset i mitten .
Drinker du 8 liter vatten om dagen så riskerar du att dö. Och du blir inte renare snabbare det är Dan Innan och timmarna Innan provet du ska dricka.
Erkänn för din Mamma istället slipper du kanske Hanna I systemet
2012-01-24, 21:29
Medlem
visslarens avatar
Jag har testat att dricka mycket vatten men det är bara THC som påverkas av det för om man dricker för mycket vatten blir kreatinvärdet så lågt att provet räknas som manipulerat.

Jag undrar om det är någon som vet hur länge man är positiv på bens om man ätit 2mg Xanor tre dagar i sträck, alltså 6mg. Om jag inte tar någon mer nu, så borde jag vara ren nästa torsdag antar jag?

Sen tog jag 80mg OxyContin igår i tron om att det inte syns på UP men det upptäckte jag ju snabbt efter några minuters efterforskning på Internet att det ger utslag på opiater. Så då undrar jag hur länge man är positiv på opiater? 1 vecka där med kanske?

Jag var positiv på kodein i 4 dagar, men OxyContin eller oxykodon som den verksamma substansen heter har ju längre halveringstid än kodein.

Jaja, jag väntar på att få ett datum för när jag skall läggas in på Ulleråkers sjukhus i Uppsala för inställning av Metadon så det är lugnt, för jag kommer få lämna mitt rum på stödboendet på torsdag då jag ska lämna up igen, men jag blir inte av med platsen, jag får komma tillbaka när jag är ren igen.

Men om någon kan svara på hur länge man brukar vara positiv på xanor (alprazolam) och OxyContin (oxykodon) så skulle jag vara väldigt tacksam.
2012-01-25, 16:17
Medlem
FoxHounds avatar
Polarn pissar nu, pisset ska på analys, han har inte rökt gräs sen den 8de dec, men käkade E förra helgen och drog en lina tjack denna helgen. Är det lugnt?
2012-01-25, 17:07
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Polarn pissar nu, pisset ska på analys, han har inte rökt gräs sen den 8de dec, men käkade E förra helgen och drog en lina tjack denna helgen. Är det lugnt?
Amfetaminet kan i värsta fall ha vissa spår kvar, men antagligen klarar h*n det.
2012-01-26, 13:38
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Amfetaminet kan i värsta fall ha vissa spår kvar, men antagligen klarar h*n det.
Extremt sällsynt att det syns längre än 72 timmar vid sporadiskt bruk.
Jag instämmer, det är hur lugnt som helst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in