2012-08-25, 02:53
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av logihech
Hej, jag skulle behöva akut hjälp ang att jag har käkat tradolan i 2månader 150mg varje dag nu,
och kommer ha ett pisstest inom väldigt kort så jag undrar vet någon hur länge det tar innan jag blir ren?.
svar uppskattas extremt!.
Tramadol går oftast ut på en vecka sen så syns inte tramadol som opiater på stickorna utan det finns andra tramadolstickor för detta, de är inte särdeles vanliga.
2012-08-25, 15:15
Medlem
Tropexs avatar
Undrar å en polares vägnar.

Han tog risken att röka 0.5 ikto på folie och ska lämna prov på måndag. Försökte googla halveringstiden för rökning men hittar inte mycket. Vad tror ni; klarar han sig?

Edit: Är själv nyfiken på halveringstiden vid rökning, så om någon kan komma med siffror vore det ett plus.
2012-08-26, 14:09
Medlem
Någon som vet exakt hur det är med etizolam?
Alla säger olika. Det ska iaf kunna ge utslag på sticka, men många säger att analysen visar negativt?

Jag tog etizolam i samband med ett pissprov för 6månader sen, då skickades det på analys och gav utslag på benzo.
Men jag vet inte om det finns "olika analyser" för jag får iaf aldrig veta vilken benzo jag pissat positivt på, utan dom säger bara benzo. Så det kanske finns nån "slutgiltig analys" där etizolam verklgen inte syns?

Någon som har koll på det här?
Jag hade tänkt beställa lite eti men problemet är att jag fortfarande pissar ca 3ggr i månaden. Undrar även hur länge det sitter då jag ofta får veta redan 2dagar före att jag ska pissa, och kan kanske därför sluta knapra då och ändo klara mig för att det hunnit gå ut?
2012-08-26, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sTEWWAN
Någon som vet exakt hur det är med etizolam?
Alla säger olika. Det ska iaf kunna ge utslag på sticka, men många säger att analysen visar negativt?

Jag tog etizolam i samband med ett pissprov för 6månader sen, då skickades det på analys och gav utslag på benzo.
Men jag vet inte om det finns "olika analyser" för jag får iaf aldrig veta vilken benzo jag pissat positivt på, utan dom säger bara benzo. Så det kanske finns nån "slutgiltig analys" där etizolam verklgen inte syns?

Någon som har koll på det här?
Jag hade tänkt beställa lite eti men problemet är att jag fortfarande pissar ca 3ggr i månaden. Undrar även hur länge det sitter då jag ofta får veta redan 2dagar före att jag ska pissa, och kan kanske därför sluta knapra då och ändo klara mig för att det hunnit gå ut?
Någon som är insatt i detta?
2012-08-27, 00:50
Medlem
Behöver hjälp!

Det är så att Torsdan rökte jag 0,5a uppdelat i 2st. Fredan rökte jag knappt en halv uppdelat i 2st oxå.
Hur långt tid tar det att få ut det ur mitt system?

Väger 65kg
Svettas extremt mycket , mycket mer än vanliga personer.
Tränar varje dag
Dricker skit m ycket vatten
Dricker kreatin i samband med träning

Ska dra bada imorgon och basta.

Snälla hjälp mig ...
2012-08-28, 17:23
Medlem
Ska lämna pissprov den 31 augusti, rökte kanske drygt en halv joint den 18:e och har inte rökt på en lång tid innan dess. Hur stor är chansen att jag testar positivt? Kan tillägga att jag är rätt smal och att jag har tränat ungefär varannan dag sedan jag rökte.
2012-08-28, 17:57
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nsanity
Behöver hjälp!

Det är så att Torsdan rökte jag 0,5a uppdelat i 2st. Fredan rökte jag knappt en halv uppdelat i 2st oxå.
Hur långt tid tar det att få ut det ur mitt system?

Väger 65kg
Svettas extremt mycket , mycket mer än vanliga personer.
Tränar varje dag
Dricker skit m ycket vatten
Dricker kreatin i samband med träning

Ska dra bada imorgon och basta.

Snälla hjälp mig ...
Du är sannolikt ren efter 1 vecka. Garanterat ren efter 2.
Citat:
Ursprungligen postat av ceefa
Ska lämna pissprov den 31 augusti, rökte kanske drygt en halv joint den 18:e och har inte rökt på en lång tid innan dess. Hur stor är chansen att jag testar positivt? Kan tillägga att jag är rätt smal och att jag har tränat ungefär varannan dag sedan jag rökte.
Du är ren vid det här laget.
2012-08-28, 18:03
Medlem
skönt att höra, tack!
2012-08-28, 21:00
Medlem
Tjenare undrar om någon vaken flashbackare kan ge mig ett snabbt svar på denna fråga.

Jag undrar om transportstyrelsen kan kräva ett urinprov av mig (om någon dag) för att få mitt körkortstilstånd? Har alltså ett ringa nark i ryggsäcken, haft mitt tillstånd tills tre veckor sedan (varigt för lat för att ta körkortet) men ska då ta en intensiv nästa vecka då jag fick veta att mitt körkortstillstånd gått ut (fem års tid).

För att klarifisera: Kan de bli så att dem anser att jag måste lämna UP för att visa mig ren men testar mig bara en gång istället för 8ggr på sex månader, och då kan de krävas direkt (typ i övermogon=???

Tacksam för svar snabba svar =)
2012-08-28, 22:09
Medlem
Bastubans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eisrow
Tjenare undrar om någon vaken flashbackare kan ge mig ett snabbt svar på denna fråga.

Jag undrar om transportstyrelsen kan kräva ett urinprov av mig (om någon dag) för att få mitt körkortstilstånd? Har alltså ett ringa nark i ryggsäcken, haft mitt tillstånd tills tre veckor sedan (varigt för lat för att ta körkortet) men ska då ta en intensiv nästa vecka då jag fick veta att mitt körkortstillstånd gått ut (fem års tid).

För att klarifisera: Kan de bli så att dem anser att jag måste lämna UP för att visa mig ren men testar mig bara en gång istället för 8ggr på sex månader, och då kan de krävas direkt (typ i övermogon=???

Antingen blir det 6 månader (6, 12, 18 eller vad de kan tänkas hitta på) eller inget alls.
Du fick ju behålla tillståndet tills det gick ut, det ser bra ut. Å andra sidan är de väldigt dåliga på att vända papper och kan i värsta fall hitta på saker i efterhand.
Summa summarum, de kommer göra en bedömning, vad den blir vet ingen.
2012-08-28, 22:46
Medlem
substans: ur-144 Nu är det så att jag har gjort ett urinprov som skickades in på labb för analys så då till frågan kommer det ge utslag på testresultaten. Kan tillägga att dom vet vilken substans det är och dom kommer leta efter nätdroger.

Mvh
2012-08-29, 09:26
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eisrow

Jag tror att inget händer eftersom det har gått så lång tid nu men har du otur kan de få fnatt och plocka upp dina papper och utsätta dig för helvetets utredning. Men om detta skulle ske handlar det aldrig om ett enda urinprov utan flera stycken oanmälda drogtest under en viss tid. Vi får hoppas att du har turen med dig denna gången och lycka till på uppkörningen.

Citat:
Ursprungligen postat av robinkaal
substans: ur-144 Nu är det så att jag har gjort ett urinprov som skickades in på labb för analys så då till frågan kommer det ge utslag på testresultaten. Kan tillägga att dom vet vilken substans det är och dom kommer leta efter nätdroger.

Mvh
Skönt att du äntligen postade rätt! Sprid vidare detta till dina nära och kära för att minimera att fler gör samma slarviga misstag som du gjorde. Nu till frågan!
Det kan mycket väl vara så att ur-144 kan visas på drogtest, har inte direkt någon koll på alla de där spice-sorterna. Karolinska har en del information om vilka droger de kan detektera så ett tips är att kolla in deras hemsida, tror de kan se runt 60st nätdroger i dagsläget. Vet du vilket sjukhus eller SKL som skall genomföra analysen förresten?
Tack åter igen för en fullkomlig regelrätt postning. TACK!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in