2012-08-30, 13:21
Medlem
"lånar" tråden lite..
Väger 60kg, rökte D'13 den 18e Augusti och snortade kanske 0.5 4mec den 25 Augusti.
Ska på pissprov kl. 16:15 idag, nu undrar jag.. kommer jag att vara ren?
Har varit inne på en 6 veckers kurs och sista gången är idag.. Har varit ren alla andra gånger så skulle jag inte vara ren idag så blir det varken roligt med familjen eller med mer pissprov

Tack på förhand
2012-08-30, 17:46
Medlem
Pukeeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girlonpills
Tog kanske 10 bloss på en spliff (gräs och brunt) i fredags. Alltså för 4 dygn sedan. Har piss nu om några timmar och är så jävla nervös för att det ska visa positivt. Halsar i mig en jävla massa vatten och b-vitaminer ifall att.

Nå, hur gick det för dig?

Den här tråden skulle bli tusen g.g.r. intressantare om folk rapporterade resultatet av testerna.
Vi som plågas av drogtester skulle kunna bygga upp en mycket nyttig kunskapsbas här.
2012-08-31, 16:28
Medlem
Tack så mycket för svaren!

Jag blev igår väckt strax efter åtta på morgonen när min telefon ringde, en likaså trött kvinna på andra sidan linjen ursäktade tiden men ansåg att det var rättfärdigat då hon bar-med goda nyheter.
Så jag hade turen på min sida eller så lönade det sig att vara lite extra trevlig när man talar med myndigheter, på måndag börjar min intensiv kurs =)

MVH.
2012-09-03, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Jag tror att inget händer eftersom det har gått så lång tid nu men har du otur kan de få fnatt och plocka upp dina papper och utsätta dig för helvetets utredning. Men om detta skulle ske handlar det aldrig om ett enda urinprov utan flera stycken oanmälda drogtest under en viss tid. Vi får hoppas att du har turen med dig denna gången och lycka till på uppkörningen.

Skönt att du äntligen postade rätt! Sprid vidare detta till dina nära och kära för att minimera att fler gör samma slarviga misstag som du gjorde. Nu till frågan!
Det kan mycket väl vara så att ur-144 kan visas på drogtest, har inte direkt någon koll på alla de där spice-sorterna. Karolinska har en del information om vilka droger de kan detektera så ett tips är att kolla in deras hemsida, tror de kan se runt 60st nätdroger i dagsläget. Vet du vilket sjukhus eller SKL som skall genomföra analysen förresten?
Tack åter igen för en fullkomlig regelrätt postning. TACK!

Karolinska skall analysera det.
2012-09-03, 02:28
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinkaal
Karolinska skall analysera det.
Där ser man!
2012-09-03, 17:57
Medlem
RaffaPancamos avatar
Detta är egentligen inte en drogfråga, men tror jag får bäst hjälp här med tanke på kunskapen om drogtester.

Ett vanligt test vid exempelvis nyanställning: mäter man även efter AAS/testosteron i det?
2012-09-04, 20:01
Medlem
72kg
Rökte ungefär mindre än en halv joppe standard brunt i lördags, rökte innan det kanske en månad innan lika mycket. Dricker minst 2 liter vatten dagligen i vanliga fall. Tränar inte mer än innebandy en gång i veckan.
När bör jag vara ren?
Bör jag vidta några åtgärder om jag ska göra pissprov innom 1-2 veckor eller kan jag vara lugn?
Tack på förhand
2012-09-05, 05:42
Medlem
hej jag har en fråga
om jag rökte nu i söndags, två holkar, o ska pissa nu på torsdag.
kommer det visa positivt?
har druckit mycket vatten och käkat ett helt rör med c-vitamin..
tacksam för svar
2012-09-05, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaffaPancamo
Detta är egentligen inte en drogfråga, men tror jag får bäst hjälp här med tanke på kunskapen om drogtester.

Ett vanligt test vid exempelvis nyanställning: mäter man även efter AAS/testosteron i det?

På ett vanligt urinprov syns inte AAS.
Men på ett blodprov eller om dem skickar in det på analys så syns det.
2012-09-05, 11:45
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poltava
På ett vanligt urinprov syns inte AAS.
Men på ett blodprov eller om dem skickar in det på analys så syns det.
Brukar de verkligen leta efter detta om man skickar in provet på analys? Att det inte syns på multistickor är jag liksom dig helt säker på.
2012-09-05, 13:47
Medlem
Ammelits avatar
Tjena en kompis till mig har ej ett flashback account så skriver via mitt. Han ska på pisseprov imorgon och han sa att han rökte sist 2-3 jointar för 5 dagar sen innan dess rökte han 1-2 gånger i veckan är han ren tills imorgon? Jag sa till han att ta multivitaminer dricka mycket vatten och dricka citron. Vad är chansen tror ni positiv/negativ?
2012-09-05, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Brukar de verkligen leta efter detta om man skickar in provet på analys? Att det inte syns på multistickor är jag liksom dig helt säker på.

Jag tror dem gör det. Om dem gör det så är jag ganska säker på att det syns iaf.

Sedan beror det självklart på vilka roids och hur längesedan man intagit dem. Grundregeln är att en del injects, Deca & testo syns galet länge (6-12m) medans en del orala som OT bara syns i några veckor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in