2013-04-06, 11:07
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Har fått svar på att jag vara positiv på 2 mediciner som jag har recept på, men dom tycte det var blaskigt, och vill skicka det på analys, så hur exakt kan dom se? kan dom se att jag tagit 6 tabletter på onsdag istället för 1 tex? Blir det nåt slags peak där man överdoserat? Jag tror den analysen hette MRO
BUMP, nån kunnig?
2013-04-06, 18:46
Medlem
Rhodos2002s avatar
Tjena, har nu fått reda på att jag ska in på pissprov imorgon!
jag rökte sist en gås i lördags förra veckan, (alltså 7 dagar sen). helgen innan det så softade jag på en five med ett antal personer.
jag gymar ca 5 dar i veckan så det kanske har gått ut?
rökte up en five spice igår med 2 polare.
tror ni det är lungt om jag pissar eller borde jag låtsas inte kunna just imorn?
//nojjig
2013-04-07, 16:40
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhodos2002
Tjena, har nu fått reda på att jag ska in på pissprov imorgon!
jag rökte sist en gås i lördags förra veckan, (alltså 7 dagar sen). helgen innan det så softade jag på en five med ett antal personer.
jag gymar ca 5 dar i veckan så det kanske har gått ut?
rökte up en five spice igår med 2 polare.
tror ni det är lungt om jag pissar eller borde jag låtsas inte kunna just imorn?
//nojjig
Berätta sen hur det gick
2013-04-07, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fireshoot
http://www.ferle.se/cannabistestning.html
Du kan klara dej . Det räknas på håret till enstaka tillfälligheter ,så då har du chans att klara dej ..Sen beror det på vilket ng/ml dom använder .
Rapportera sen hur det gick ,så det kan lugna andra som är med om samma sak..
Jag klarade mig genom hydrering. Men ska göra om det den här veckan. Men vet inte när. Men har en fråga nu igen:

Imorgon(måndag) har det gått 11 dagar sen jag senast rökte. Dem senast fem gångerna var 17/3, 24/3, 25/3, 26/3, 27/3, 28/3
tror ni jag är ren nu?
jag har tränat mycket senast veckan(säkert 3 gånger), och druckit mycket vatten.

Är jag ren nu?
2013-04-09, 16:55
Medlem
Hej! Nu är det så att jag ska börja på ett nytt jobb på mån. Dessvärre så kräver dom drogtest, har då tagit reda på att det är urinprov som gäller. Jag rökte senast i fred och lördags ganska mycket jag och 2 polare brukar splitta på en 5a. Veckan innan det och veckan innan det också så rökte jag ungefär lika mycket. Har jag något att oroa mig för eller eventuella tips för att undvika att torska?
2013-04-09, 18:47
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GHBB
Hej! Nu är det så att jag ska börja på ett nytt jobb på mån. Dessvärre så kräver dom drogtest, har då tagit reda på att det är urinprov som gäller. Jag rökte senast i fred och lördags ganska mycket jag och 2 polare brukar splitta på en 5a. Veckan innan det och veckan innan det också så rökte jag ungefär lika mycket. Har jag något att oroa mig för eller eventuella tips för att undvika att torska?
Fejka att du är sjuk och skjut upp det några dagar .
Har du 39 graders feber blir det lite jobbigt att ta sig ut..
2013-04-09, 21:01
Medlem
Uppdagades att produkten craze som många styrketränande har innehåller ett metamfetaminliknande ämne.

ska ta jobbtest och senast jag intog produkten var 2 veckor sedan...

Hur lång uppskattas spårningstiden vara?
2013-04-09, 23:16
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pernissehult
Uppdagades att produkten craze som många styrketränande har innehåller ett metamfetaminliknande ämne.

ska ta jobbtest och senast jag intog produkten var 2 veckor sedan...

Hur lång uppskattas spårningstiden vara?

Hur fungerar detta? - Igår sade de att den innehöll de och de(amfetamin m.m), och blev därmed förbjuden i Sverige. Om du inte har tagit det efteråt så borde vara OK? Men när du tog de så var de ju lagligt... Borde inte du sitta säkert?

Ursäkta den dumma frågan, men inte så jätte insatt i droger och liknande därav frågar jag.
2013-04-10, 11:11
Medlem
Tjena!

Hur fungerar pissprov och ser dom enbart på proven det dom letar efter, eller kan dom upptäcka andra saker med?

Om man t.ex. lämnar urinprov för klamydiatest, kan dom då se att du tagit bola eller andra typer av droger eller är det enbart klamydia dom kikar efter?

Kanske postade i fel tråd men kändes som det rörde två ämnen.
2013-04-10, 13:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvetsarnW
Tjena!

Hur fungerar pissprov och ser dom enbart på proven det dom letar efter, eller kan dom upptäcka andra saker med?

Om man t.ex. lämnar urinprov för klamydiatest, kan dom då se att du tagit bola eller andra typer av droger eller är det enbart klamydia dom kikar efter?

Kanske postade i fel tråd men kändes som det rörde två ämnen.

Dom ser bara det dom letar efter så du kan vara lugn.
2013-04-10, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Hur fungerar detta? - Igår sade de att den innehöll de och de(amfetamin m.m), och blev därmed förbjuden i Sverige. Om du inte har tagit det efteråt så borde vara OK? Men när du tog de så var de ju lagligt... Borde inte du sitta säkert?

Ursäkta den dumma frågan, men inte så jätte insatt i droger och liknande därav frågar jag.

Amfetamin sitter i max ett par dar, 2-4 dagar har jag för mig, så du kan vara lugn.
2013-04-10, 18:21
Medlem
Tjacktorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman

Syns ej på analys dock vet jag att det synts på någon sticka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in