2012-06-24, 12:35
Medlem
Leidmtd79s avatar
Hur lång tid tar det för polisen att komma med resultat från pissprov? meddelar de via brev eller ringer de upp?
2012-06-24, 16:22
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
Tänkte kolla om det finns nån härinne som verkligen lyckats med en hydrering?? Och berätta gärna isf hur du gick tillväga.

Det är nämligen så att jag ska lämna urinprov imorn och har långt ifrån rent urin. Jag hade tänkt följande: dricka 1L vatten var tionde minut under två timmar innan testet. Skulle alltså hinna få i min 12(!!!) liter vatten innan provet vilket jag tycker borde räcka för att få mig ren.
Eller ska jag börja dricka vatten längre än två timmar innan??

Kreatin käkar jag redan med tanke på träningen så där är det inga problem. B-vitamin tänke jag införskaffa mig imorn så jag hinner ta dessa när jag börjar hälla i mig vatten.

Någon som har några synpunkter?
Och som sagt beskriv gärna hur du gjorde för att klara ditt prov, om det nu verkligen finns nån som lyckats...

Tacksam för ärliga svar!

Mvh

BUMP!!
+ Kan jag ta och röka lite idag och även lyckas med en hydrering????

MVH
2012-06-25, 11:35
Medlem
Godmorgon kära medlemmar, jag drar detta snabbt då jag inte orkar skriva en novell.

På Onsdag morgon har jag ett urinprov att göra. De sa till mig sist att nästa prov borde vara rent, och om det inte är det, så slutar det inte så bra. Just nu är jag allt annat än ren, antar jag. En bekant påstod att om jag körde pulver under en dag så skulle det rensa min kropp från den mesta "skiten" b.la THC och att jag då skulle visa Negativt på Onsdag. Ja, varför inte tänkte jag och började ta i näsan ungefär kl 03.00 förrförra natten. Jag slutade ungefär kl 12.00 igår.

Så min fråga till er, lyder följande: Kommer jag att vara helt ren på Onsdag eller var det bara massa skitprat? Pulvret borde väl inte sitta i tills dess iallafall. Oavsett så dricker jag vatten och får i mig vitaminer vilket jag gjorde under hela förra natten också.

Mvh
2012-06-26, 11:12
Medlem
Tänkte ta tjack, som är sjukt jävla rent så det sitter väl i lite längre, men det jag vill komma till är att jag tänkte runda av racet med dolcontin och flunitrazepam, en vecka kan man komma undan att kissa men nog inte två veckor. Hinner man bli ren på tjack, dolcontin och flunitrazepam på 2 veckor om man tar det 2-3 dagar?
2012-06-26, 16:29
Medlem
okaskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boose
Ok tack för svaret..
Det står att benzo kan vara kvar i kroppen i 21 dagar så jag hoppar nog det ikväll då.
Ska pissa om 14 dagar.

Förresten vad menas med lågdoser alt. högdosprepariat?

Det beror hur mycket och hur ofta du tagit benzo. Tog du det vid ett tillfälle är det borta på 7 dagar! Annar kan du köpa b12 på apoteket och kreatin på närmaste gym
2012-06-26, 16:32
Medlem
okaskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaggprodukt
Tänkte ta tjack, som är sjukt jävla rent så det sitter väl i lite längre, men det jag vill komma till är att jag tänkte runda av racet med dolcontin och flunitrazepam, en vecka kan man komma undan att kissa men nog inte två veckor. Hinner man bli ren på tjack, dolcontin och flunitrazepam på 2 veckor om man tar det 2-3 dagar?

Ja anfetamin sätter sig inte på fettet då det är vattenlöslig
2012-06-26, 22:39
Medlem
No_lifers avatar
Kanske en jävligt dum fråga, men om man säger att jag rökte sammanlagt (i överkant, förmodligen lite mindre) 2 g gräs förrförra helgen, lite på fredagen, lite på lördag, en del på lördag natt och lite på söndagmorgon, borde detta synas på en analys jag kanske kommer få göra imorgon, på torsdag eller på fredag?
2012-06-29, 10:11
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No_lifer
Kanske en jävligt dum fråga, men om man säger att jag rökte sammanlagt (i överkant, förmodligen lite mindre) 2 g gräs förrförra helgen, lite på fredagen, lite på lördag, en del på lördag natt och lite på söndagmorgon, borde detta synas på en analys jag kanske kommer få göra imorgon, på torsdag eller på fredag?
Det är mycket möjligt att det fortfarande finns kvar. När du röker 4 dagar i streck så kan det synas ett bra tag. Tränar du på gym, är du tjock/smal?

Hjälp oss med mer info.

Edit: såg att det var förrförra veckan, vilket stärkte dina odds!
Tror det är lugnt för dig. Jag hade iaf klarat mig.
Senast redigerad av Hysteria90 2012-06-29 kl. 10:14.
2012-06-29, 11:32
Medlem
Kreativitetsteorins avatar
En polare kallades in på pissprov, hans värde var 0,03 ug/ml. Är inte minsta gräns 20 ug/ml? Alltså har han en 666-del av det värdet.

Dock hade han 24 i kreatinin och man behöver minst 25 så testet var tydligen ogiltigt, så han ska nu betala 600 kr för detta drogtest. Ska det gå till såhär?
2012-07-01, 17:23
Medlem
Dckheads avatar
Har sparat en ren polares piss sen i fredags (två dagar). Kommer antagligen få pissa senare ikväll.
Tror ni det funkar?
2012-07-02, 16:54
Medlem
Jag fick precis gå på drogtest. Dom använde tops som jag fick dra runt i mitt saliv. Jag rökte en 0,2 hash i förrgår kväll. Alltså typ för 40 timmar sedan. Tror ni det kommer synas. Hade inte rökt på 2 veckor innan dess.
2012-07-03, 14:09
Medlem
Herr Kantarells avatar
Hej jag tänkte höra om någon har en lista på samtliga substanser vid ett vanligt urinprov som skickas på analys (inte sticka alltså, jag vet vilka som syns på vanliga stickor). Om ni har sparat ett utdrag från eget provresultat eller så.
Det jag egentligen undrar över är phenibut om det är med på en sån lista. Det är ju ovanligt och inte narkotikaklassat (men ändå i praktiken olagligt eftersom det är ett läkemedel som köpts från utlandet eftersom det inte får säljas i Sverige).
Kan listorna vara olika i olika landsting?
I Östergötland har vi ju haft väldigt stora problem med just MDPV i jämförelse med resten av landet, så då kan man ju tänka att de lägger till den till listan på de substanser som man tittar efter. Personligen bryr jag mig inte om just MDPV, det var bara ett exempel.

Det är bara phenibut jag tänkte på. Jag borde vara helt ren i övrigt men jag har tagit lite phenibut ibland, det hjälper så bra mot oro, bättre än benzo för mig personligen eftersom benzo ofta slår fel och då blir man bara mer orolig och uppjagad, dessutom får jag inte ta droger egentligen och försöker lägga av med det mesta, men phenibut är ju ganska mild i sin effekt, det enda jag oroar mig över är att jag egenligen inte borde ta något alls.
Jag har sett en sån lista förut när jag fått resultat och det var 30-50 olika substanser på den, en del med ovanliga namn som jag inte kände igen eller som var för krångliga för att lägga på minnet typ "beta-meta-benzo-hexal-1,2,3,4-fenyl-propanololololyl-syra" dock var det innan jag ens kände till phenibut så jag skulle inte ha lagt det på minnet.

Är det någon som har blivit påkommen med phenibut i kroppen eller känner någon som blivit det så skulle jag gärna vilja veta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in