2012-02-18, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jedi-dude
Tja!
Finns det något sätt att få ett hemmatest för weed att visa negativt? Jag vet att man kan hydrera och sånt men problemet är att jag kommer få det helt slumpmässigt. Att dricka 6 liter vatten och knapra massa vitaminer varje dag känns ju inte så hälsosamt :P Har hört att man kan ta diskmedel i urinet för att provet inte ska fungera, men kommer provet då att visa negativt eller ingenting alls?

Tar du diskmedel eller tvål i det kommer provet visa "negativt ogiltigt" eftersom diskmedlet/tvålen neutraliserar alla värden i urinet som fettvärden, kreatinvärden osv självklart thcvärdet också (hoppas jag), gjorde nämnligen samma sak förra veckan när polisen kom hem till mig och jag fick lämna urinprov så jag sitter bara och väntar på att dom ska höra av sig angåend omprov
2012-02-18, 12:30
Medlem
khomahes avatar
Jag hoppas nu att mitt prov inte kommer ogiltigförklaras. Hydrerade innan och käkade 15 b-vitamintabletter. Pisset jag lämnade sen var limegrönt/limegult. Hon frågade om jag hade ätit något konstigt och jag sa att det brukar se ut typ sådär... Blir dom misstänksamma på labbet så har jag ändå ätit en massa kreatin.
2012-02-18, 13:50
Medlem
Halveringstid för benso är gäller det blodet eller urinet grabbar?
I vilken av dem spåras det längst?
2012-02-18, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minimoen999
Tar du diskmedel eller tvål i det kommer provet visa "negativt ogiltigt" eftersom diskmedlet/tvålen neutraliserar alla värden i urinet som fettvärden, kreatinvärden osv självklart thcvärdet också (hoppas jag), gjorde nämnligen samma sak förra veckan när polisen kom hem till mig och jag fick lämna urinprov så jag sitter bara och väntar på att dom ska höra av sig angåend omprov

Men vad tror du om ett billigt hemmatest? De kan väl inte visa mer än att resultatet skulle vara negativt eller positivt?
2012-02-19, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jedi-dude
Men vad tror du om ett billigt hemmatest? De kan väl inte visa mer än att resultatet skulle vara negativt eller positivt?

Jag TROR att det kommer visa negativt isf eftersom alla värden försvinner det kanske inte visar något alls ? har inte så stor erfarenhet av det men mest logiskt borde ju va negativt eftersom det inte finns något värde kvar ?
2012-02-19, 06:08
Medlem
Tjena ska pissa på måndag och vill bara försäkra mig om att am2201 kemikaliern som funnits i den rökmixen jag rökt inte syns i pissprovet eftersom den fortfarande är laglig va? Tacksam för svar så nerverna kan lugna sig en aning
2012-02-19, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volwave
Tjena ska pissa på måndag och vill bara försäkra mig om att am2201 kemikaliern som funnits i den rökmixen jag rökt inte syns i pissprovet eftersom den fortfarande är laglig va? Tacksam för svar så nerverna kan lugna sig en aning

Jag har rökt inferno o pissat på sticka hos beroende vården o det va helt rent....
Vet inte om den innehåller am2201 men läste någonstans att hela am familjen e laglig...
Dessutom visar bara stickan Thc inte syntetiska.....
2012-02-20, 10:51
Medlem
tjena!
åkte i höstas på ett saliv test på jobbet så första frågan är hur lång tid kan dom se i saliv att man rökt (thc)?
bara undrar för o veta att ja torskade på det testet står ju klart.

andra frågan ska lämna piss.
varit ren sen nyår o i fredas när man va som mest packad blev det några bloss från en jolle meckad med gräs och tobak så kanske fick i mig max 0,2 ångest som fan o inser i nyktert tillstånd hur dumt de var.
men när kan jag tänkas vara ren väger 52kilo 169lång.
vet ju inte vilken dag provet kommer så försöker få det uppskjutet en vecka genom att chefen tror att jag ligger sjuk.
2012-02-21, 01:48
Medlem
Någon som vet hur lång tid det tar att få svar från polisen efter man lämnat urinprov ? Samt får man svar även om provet visar negativt? har gått 11dagar sedan jag lämnade provet. Tacksam för svar
MVH/ Mini
2012-02-22, 14:42
Medlem
khomahes avatar
Mitt urinprov jag gjorde förra onsdagen kom tillbaka ogiltigt igår, för utspätt. Gjorde nytt prov idag och det har då gått 17 dagar sedan senast bruk av cannabis, visst borde det vara helt lugnt nu? Var dock tvungen att dricka en redbull och ett glas vatten för att få igång blåsan, så pisset var ganska ljust.

Det konstiga är att det första provet hade för låg kreatinhalt, vilket det inte borde haft med tanke på att jag tog tio dagsdoser kreatinpulver dagen innan och ännu lite mer på morgonen då jag skulle pissa.
2012-02-23, 19:13
Medlem
Tjena! Rökte en rätt fet gås idag men ska pissa om 2 veckor. Har inte rökt på över 3 månader, väger ca 75kg o är 185 cm. Och jag undrar om jag kommer pissa negativt någon som vet bättre?
2012-02-23, 19:14
Medlem
ej, hjälp fort! Tog 1mg sub idag och 3xanor. Ska pissa imorgon, kan jag dricka överdrivet mycket vatten så att pisset blir ogitligt? Har lämnat pissprover förut där kreatinvärdet varit för lågt och därför har det inte varit giltigt så jag fått en ny tid istället.

Har ganska lågt kreatinvärde i vanliga fall, när jag knappt hade druckigt vatten öht så visade kreatinvärdet 11 vilket är långt under snittet. Annars när jag druckigt lite mer än normalt har det legat på ca 3. Så det inte har varit giltigt. Det måste vara över 5 för att vara giltigt.

Tror ni jag kan köra på det, att dricka några liter vatten så att kreatinet blir för lågt och inte kan visa på nånting? Och istället få en ny tid. Så blev det iaf förut när kreatinet var för lågt.

Behöver snabba svar! Visst dom kommer väl misstänka att jag hydrerat mig då kreatinvärdet är alldeles för lågt men det bryr jag mig inte om, så länge pisset inte visar pos på sub eller benzo.

TACKSAM FÖR JÄTTESNABBA SVAR!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in