2012-10-18, 02:53
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Hur mycket kreatinmonohydrat tar ni innan piss? Och vad säger ni om det är en "spik" på det värdet, högt alltså?
Jag brukar dricka vartannat - var tredje glas med en eller två stora matskedar med kreatin och då dricker jag mycket om jag är orolig över om drogerna har gått ur eller inte. Om det finns någon övre gräns vet jag inte, tror inte att någon reagerar på ett ganska så högt värde. Jag har haft 30-40 mmol/l som max några gånger men oftast ligger man runt 10-20mmol/l.
Citat:
Ursprungligen postat av Vikvik
Är det ingen som iallafall vet om det rör sig om dagar, veckor, månader, ungefär hur lång tid? Lite bråttom med svar
Har haft någon annans urin fryst nu i några månader och pissade för två veckor sedan. Får se om de märker någonting.
Citat:
Ursprungligen postat av Mumrikens
Tog ikto (2mg-4mg) nästan varje dag i ca 1,5-2 veckor, senast var 3,5 vecka sedan. Skulle det synas på en analys närmsta veckan?
Du är säkert ren nästa vecka men det skadar inte att dricka lite innan provet.
2012-10-18, 06:19
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Jag brukar dricka vartannat - var tredje glas med en eller två stora matskedar med kreatin och då dricker jag mycket om jag är orolig över om drogerna har gått ur eller inte. Om det finns någon övre gräns vet jag inte, tror inte att någon reagerar på ett ganska så högt värde. Jag har haft 30-40 mmol/l som max några gånger men oftast ligger man runt 10-20mmol/l.

Har haft någon annans urin fryst nu i några månader och pissade för två veckor sedan. Får se om de märker någonting.

MATSKEDAR???? Det känns inte som något man vill gå och dra i sig varje dag, "för säkerhets skull", om kallelse till ett stickprov skulle komma. 3tsk och 3-4 liter vatten under dag brukar jag ta.
2012-10-18, 15:06
Medlem
Citat:

Okej, du tror alltså att det är borta även när det skickas in på analys?
2012-10-18, 15:46
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
MATSKEDAR???? Det känns inte som något man vill gå och dra i sig varje dag, "för säkerhets skull", om kallelse till ett stickprov skulle komma. 3tsk och 3-4 liter vatten under dag brukar jag ta.
Teskedar menar jag naturligtvis, eller matskedar till små barn.
Citat:
Ursprungligen postat av Mumrikens
Okej, du tror alltså att det är borta även när det skickas in på analys?
Ja, de är de säkert.
2012-10-19, 05:46
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Teskedar menar jag naturligtvis, eller matskedar till små barn.
Hahaha. Matskedar till småbarn. You made my day Jag såg framför mig att du antingen hade stålnjurar eller världens mest raserade mage. Peace
2012-10-19, 11:20
Medlem
Cannabis i blodprov
Finns kvar i ditt blod upp till 12 timmar efter att du rökte senast. Om du däremot röker flera ggr dagligen kan du ha en konstant nivå av thc i blodet.
</från bodycleaners.com>

okej, men om man (rent hypotetiskt), röker flera gånger dagligen i flera år, och sen har man ett uppehåll på 2 dygn (svettas en del), också tar man ett blodprov. Kommer det då visa positivt?? Har man då den där konstanta thc-nivån??
Om man nu har tagit ett blodprov, som visar positivt, kan man då fortfarande neka bruk av droger och få rätt till ett "omprov" ??

spelar det någon roll hur man ser ut kroppsmässigt, smal, normalbyggd, tjock. vilken viktklass har lättare att bevara thc, och vilken blir snabbare av med thc?? Har det ens någon betydelse när det kommer till blodprov, eller har det enbart med pisseprov att göra??
Senast redigerad av hammarkullen 2012-10-19 kl. 11:23.
2012-10-19, 18:08
Medlem
blue_no1s avatar
Hej.
jag har frågat förrut men inte fått svar så jag testar igen : syns vesuvius eller ur144 på de sk "spicestickorna" som en del behandlingshem använder sig av?

mycket tacksam för svar !

mvh
blue
2012-10-21, 15:45
Medlem
Jag har en fråga till.

Har rökt dagligen i ca 7-8 månader innan jag slutade i början på augusti, kan det fortfarande synas på en analys? Har inte tränat sedan dess men är ute på flera promenader varje dag så jag rör ju på mig och dricker även mycket vatten.
2012-10-21, 18:47
Medlem
Skulle varit himla bra med en tråd om uppföljningar typ så gick mitt drogtest..

iaf så gäller detta min kompis..

Rökt dagligen t.om 1 Augusti därefter rökt den 6, 12, 18 Augsti samt 6, 10, 18 och 26-27 Sept
då han rökte rejält Chris röka o ordentligt samtliga gånger..
Pinkade kontrollerat prov den 17 Oktober o pinkade rent, alltså på 21 dagar.
Köpte test på narkotikatest.se, köpte då den som testade ner på 50ng/ml eftersom
han resonerade som så att han hellre missar att ta provet än att han skulle pinka positivt.

Iaf så behövde han mindre än 21 dagar

Testet kostade mindre än en femtiolapp o funkade bra så det kan det ju va värt!
Senast redigerad av 81032041X6 2012-10-21 kl. 18:50.
2012-10-22, 18:14
Medlem
blue_no1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blue_no1
Hej.
jag har frågat förrut men inte fått svar så jag testar igen : syns vesuvius eller ur144 på de sk "spicestickorna" som en del behandlingshem använder sig av?

mycket tacksam för svar !

mvh
blue

Ställer samma fråga igen... NÅN måste väl veta?!!
2012-10-22, 20:19
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blue_no1
Ställer samma fråga igen... NÅN måste väl veta?!!
Jag tror att spicestickorna är inställda på vissa sorters preparat, vanligtvis de gamla jwh-018 etc..
Är de nya sorter du har rökt så är det en liten sannorlikhet att de visar positivt. Om du kan så ta reda på vilket fabrikat stickorna är och gå in på deras hemsida och leta efter spicestickan, det brukar stå där vilka sorter stickan ger utslag på.
2012-10-23, 07:08
Medlem
Hej ha tagit 130 mg Oxycontin fredag- Söndag..

På Söndags förmidag tog ca 25 mg s, snorta, rökte och oralt ska förmodligen ta urinprov idag dom vanliga mulistikorna..

Behöer jag vara orolig??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in