2012-02-23, 19:43
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sTEWWAN
ej, hjälp fort! Tog 1mg sub idag och 3xanor. Ska pissa imorgon, kan jag dricka överdrivet mycket vatten så att pisset blir ogitligt? Har lämnat pissprover förut där kreatinvärdet varit för lågt och därför har det inte varit giltigt så jag fått en ny tid istället.

Har ganska lågt kreatinvärde i vanliga fall, när jag knappt hade druckigt vatten öht så visade kreatinvärdet 11 vilket är långt under snittet. Annars när jag druckigt lite mer än normalt har det legat på ca 3. Så det inte har varit giltigt. Det måste vara över 5 för att vara giltigt.

Tror ni jag kan köra på det, att dricka några liter vatten så att kreatinet blir för lågt och inte kan visa på nånting? Och istället få en ny tid. Så blev det iaf förut när kreatinet var för lågt.

Behöver snabba svar! Visst dom kommer väl misstänka att jag hydrerat mig då kreatinvärdet är alldeles för lågt men det bryr jag mig inte om, så länge pisset inte visar pos på sub eller benzo.

TACKSAM FÖR JÄTTESNABBA SVAR!
Även om ditt kreatininvärde är för lågt kan du fortfarande vara positiv på olika droger. Dom droger du inte är positiv på blir bara ogiltiga.
2012-02-23, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charlz
Tjena! Rökte en rätt fet gås idag men ska pissa om 2 veckor. Har inte rökt på över 3 månader, väger ca 75kg o är 185 cm. Och jag undrar om jag kommer pissa negativt någon som vet bättre?
Se till att rör på dig lite mer än vanligt i några dagar nu bara och rök inget mer innan pissandet så är det 99.99999% säkert att du är negativ om 2veckor
2012-02-25, 13:13
Medlem
khomahes avatar
Vet att rc-droger kan ge utslag för amfetamin, bland annat, på stickprov. Men hur är det vid analys, någon som vet? Är de för exakta, i jämförelse med sticka, för att kunna visa annat än just det de letar efter?
2012-02-25, 14:21
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khomahe
Vet att rc-droger kan ge utslag för amfetamin, bland annat, på stickprov. Men hur är det vid analys, någon som vet? Är de för exakta, i jämförelse med sticka, för att kunna visa annat än just det de letar efter?
Vid analys bör skillnaden upptäckas och jag vet att så har varit fallet med ett antal RC-droger, men någon med bättre detaljkunskap får gärna upplysa ifall det finns fall där detta inte stämmer.
2012-02-25, 16:26
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Det beror ju på vad man söker efter. Har någon speciell drog samma metabolit som mdma, meta eller tjack tex så visas ju detta och i vilken koncentration. Men som sagt så beror det på hur man kryssar i intoxprovet.
2012-02-25, 17:31
Medlem
khomahes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Det beror ju på vad man söker efter. Har någon speciell drog samma metabolit som mdma, meta eller tjack tex så visas ju detta och i vilken koncentration. Men som sagt så beror det på hur man kryssar i intoxprovet.

Är lite nojig pga strax under 100mg ethylfenidat idag samt 3 etizolam. Igår 150mg 6-apb och i torsdags 150mg MDAI. Om det blir så att jag måste lämna omprov på onsdag, finns chansen att allt detta gått ur?
2012-02-25, 17:36
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Är lite nojig pga strax under 100mg ethylfenidat idag samt 3 etizolam. Igår 150mg 6-apb och i torsdags 150mg MDAI. Om det blir så att jag måste lämna omprov på onsdag, finns chansen att allt detta gått ur?

Skulle tro det är lugnt om du inte tar mer framöver.
2012-02-25, 19:16
Medlem
khomahes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Skulle tro det är lugnt om du inte tar mer framöver.

som jag har förstått det så går tjack ur kroppen på 72 timmar ungefär, så teoretiskt sett så borde jag ju kunna köra lite ethylfenidat idag ute på klubb? Men det kanske är dumt att riskera, fast det blir kanske inte ens omprov, bara jag som nojar över att det ska vara för utspätt igen då jag drack ett stort glas vatten och en redbull 2 timmar innan för att ens kunns pissa.
2012-02-27, 12:16
Medlem
khomahes avatar
Jag håller på och bajsar på mig. Resultat på mitt omprov borde finnas idag, om det inte är så att det blivit för utspätt igen. Har inte hört någonting och det har inte heller min, förhoppningsvis, framtida arbetsgivare gjort.
Känns som risken för ytterligare ett omprov är ganska stor. Och hur är det egentligen med RC-droger vid analysprov, någon som har ett säkert svar på det? Hittar de bara droger de letar efter, eller kan det ge utslag på t.ex amfetamin, som med sticka? Ethylfenidat, MDAI, 6-APB, etizolam...
2012-02-28, 00:01
Medlem
furis avatar
ska lämna urinprov den 14e mars, har kommit över super weed. tog endast 2 bloss igår, kan jag ta ett bloss idag också utan att de ger utslag?
2012-02-28, 03:54
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av furi
ska lämna urinprov den 14e mars, har kommit över super weed. tog endast 2 bloss igår, kan jag ta ett bloss idag också utan att de ger utslag?
Förutsätter att du var ren innan du rökte igår då du inte nämner någonting om det.
Ja, det går bra med marginal men töj inte på gränserna bara. Börjar man skruva lite är det lätt att skruva för mycket. Alltså rök inte varje dag nu hela denna vecka...
2012-02-28, 13:28
Medlem
furis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Förutsätter att du var ren innan du rökte igår då du inte nämner någonting om det.
Ja, det går bra med marginal men töj inte på gränserna bara. Börjar man skruva lite är det lätt att skruva för mycket. Alltså rök inte varje dag nu hela denna vecka...

Nej jag har inte pundat innan, rökte gräset i en pipa som bara går att ta 1 bloss åt gången i för sen tar weedet slut, rökte 2 bloss i förrgår och 1 bloss igår. Ska inte röka mer nu innan jag har gjort provet! Tog ett par xanor i lördags också men dom går ut fort så de behöver jag inte oroa mig för..

kan tillägga att jag väger 68 kg 173cm lång
Senast redigerad av furi 2012-02-28 kl. 13:49.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in