2010-02-07, 20:52
Medlem
OnkelBrajjas avatar
Sticka..Tack för svar!
2010-02-08, 10:06
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelBrajja
Sticka..Tack för svar!
Då har du större chans att klara dig genom att hydrera dig.
2010-02-08, 15:08
Medlem
Ska på pissprov på måndag nästa vecka har inte rökt sen lördag den 16 januari har väll innan det rökt sammanlagt 5g utspritt på ett år.
Borde väll va rätt lungt va?
Ska tilllägga att: Provet är på sticka,jag är 175 o väger 89kg samt motionscyklar 30min dagligen!
2010-02-08, 15:47
Medlem
Tjenare! Har lite kris här. Rökte lite lunar diamond för några dagar sedan, och åkte nyligen på salivtest.

Det är ca 60 timmar mellan tiden då jag rökte och blev testad. Jag är 184cm lång och väger ca 82 kg. Testet skulle sedan skickas iväg på analys och jag skulle få svar inom ett antal dagar.

Hittade ingen information om hur rökmixar såsom Lunar diamond och liknande reagerade på salivtester.

Tack på förhand.
2010-02-08, 16:09
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lussepung
Ska på pissprov på måndag nästa vecka har inte rökt sen lördag den 16 januari har väll innan det rökt sammanlagt 5g utspritt på ett år.
Borde väll va rätt lungt va?
Ska tilllägga att: Provet är på sticka,jag är 175 o väger 89kg samt motionscyklar 30min dagligen!

Citat:
Ursprungligen postat av Moody666
Tjenare! Har lite kris här. Rökte lite lunar diamond för några dagar sedan, och åkte nyligen på salivtest.
Det är bara lugnt. Inget att oroa sig över.

Det är ca 60 timmar mellan tiden då jag rökte och blev testad. Jag är 184cm lång och väger ca 82 kg. Testet skulle sedan skickas iväg på analys och jag skulle få svar inom ett antal dagar.

Hittade ingen information om hur rökmixar såsom Lunar diamond och liknande reagerade på salivtester.

Tack på förhand.
Vad jag har fattat det som är att lunar diamond innehåller bara lagliga preparat det vill säga att vem som än testar dig kommer inte att hitta några olagliga substanser i ditt sekret.
2010-02-08, 16:19
Medlem
Tack för ditt snabba svar! Det var minst sagt lugnande. Då får jag bara hålla tummarna att det inte skulle råka ge utslag på något trots att det är ett lagligt preparat.

Tack åter igen.
2010-02-08, 16:39
Medlem
Ska pissa nu på onsdag...ja rökte CB förra onsdagen jag och en till delade på 3 spliff och i lördas rökte jag typ 6bloss på en. stor risk att jag kmr torska då? är de dricka mkt vatten elr? 189cm och väger runt 75kg

Peace
Senast redigerad av P0wErGEEEk 2010-02-08 kl. 16:43.
2010-02-09, 15:10
Medlem
ssdds avatar
tänkte gå frivilligt och kolla könssjukdom på vårdcentralen, alltså inte på ungdomsmottagningen, och har rökt hash 2-3gånger i veckan i 2 månder och innan det 1 gång vartannan vecka ungefär,

finns det möjlighet att de kollar om man drogat eller de kollar endast könsjukdomar?

jag vet jag har sökt men inte hittat någont vettigt som stämmer in på min situation, så ist för att dumförklara mig så hjälp mig !
2010-02-09, 22:22
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssdd
tänkte gå frivilligt och kolla könssjukdom på vårdcentralen, alltså inte på ungdomsmottagningen, och har rökt hash 2-3gånger i veckan i 2 månder och innan det 1 gång vartannan vecka ungefär,

finns det möjlighet att de kollar om man drogat eller de kollar endast könsjukdomar?

jag vet jag har sökt men inte hittat någont vettigt som stämmer in på min situation, så ist för att dumförklara mig så hjälp mig !
Det är ingen som drogtestar dig för att du lämnar prover för att verifiera en könssjukdom.
2010-02-10, 14:56
Medlem
Behöver snabb hjälp

rökte för exakt en vecka sen, ska pissa idag jag kollade mitt piss imorse med en sticka visade positivt på cb har hydrerat mig och käkat b vitamin sen dess, gjorde ett nytt test för 30 min sen visade negativt på cb. nu undrar jag om jag ska gå pissa eller inte ?
2010-02-10, 16:33
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extreem
Behöver snabb hjälp

rökte för exakt en vecka sen, ska pissa idag jag kollade mitt piss imorse med en sticka visade positivt på cb har hydrerat mig och käkat b vitamin sen dess, gjorde ett nytt test för 30 min sen visade negativt på cb. nu undrar jag om jag ska gå pissa eller inte ?
gå och pissa. Det avgör jag och inte du. Sisså, gå i urinera nu.
2010-02-10, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
gå och pissa. Det avgör jag och inte du. Sisså, gå i urinera nu.

Jag tänkte mer att det kunde va en tillfällig negativ, men tack för svaret !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in