2013-04-28, 21:06
Medlem
TechoNisses avatar
blir etylfenidat positivt på urinprov som soc tar? isf vad syns de som?
2013-04-28, 23:30
Medlem
Iktorivil2mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
blir etylfenidat positivt på urinprov som soc tar? isf vad syns de som?

Borde ge utslag på Amfetamin
2013-04-29, 00:10
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iktorivil2mg
ingen som vet mer exakt? Dock redan försent för frågan för svaret kommer troligen imorgon eller onsdag/tisdag..
2013-04-29, 03:39
Medlem
Hej!

Har läst runt under någon veckas tid på diverse sidor och trådar för att få en så bra bild som möjligt. Jag är 190cm och väger väl runt 87kg, rökt cannabis regelbundet under en lång period, senast för 3 veckor sedan idag! Det är jag väl medveten om att jag kommer pissa positivt på en tid framöver. Det jag är rädd för är dock att amfetamin, eller kokain kommer att synas. Tog det senast i fredags, då uppskattningsvis 0,6-0,8g amfetamin, och 0,1-0,3g kokain. En vecka innan det, fredagen innan, 1g amfetamin. Det sista intogs ungefär kring 06:00 i lördags. Jag ska pissa nu på torsdag kl 10:00, alltså ungefär 5 dagar senare, cirka 100 timmar senare.

Det står i FAQ att det är 2-4 dagar som gäller vilket hållt mig lugn, trots att idioten inom mig tog det i fredags då jag på fyllan övertalade mig själv att det var så lång tid kvar. Men det är som jag uppfattat det på ett standardtest det syns i 2-4 dagar. Jag ska pissa där det inte är någon sticka, utan de gör labbtest, och vad det exakt innebär har jag inte riktigt listat ut. Har de lägre gränsvärden, syns det tydligare? Informationen varierar så extremt mycket, och jag förstår själv att det skiljer sig från person till person, men all information kring mina frågor är jag mycket tacksam för.

Om jag missat något väsentligt fråga på så svarar jag så mycket jag kan.

Mvh
2013-04-29, 15:48
Medlem
5-8 dagar.. :/ fan va länge.. Jag väger 84kg, är 184 lång, tränar 2-3 gånger i veckan. I fredags delade jag och två polare på en 0,5a hasch. Kan den lilla mängden verkligen sitta i så länge i mitt piss?
2013-04-29, 16:19
Medlem
Jag väger 66kg och är 1,86 lång. tror ni jag klarar pissprov inom en vecka om jag rökte för snart 3 veckor sen. (det var första gången på ett år, nu ska jag på pissprov inom 1-3dagar.)

Kan nämna att jag rökte orange haze och tog cirka 5 puffar.
2013-04-29, 19:54
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Hur länge syns spice i piss och blodprov?
2-4 bloss och testaren har kryssat för nätdroger, så, hur lång tid innan det är ute?
2013-04-29, 22:40
Medlem
ThiefAlthaluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iktorivil2mg
Nej, varför borde det göra det?
2013-04-30, 01:06
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThiefAlthalus
Nej, varför borde det göra det?
tror han tänker att de skulle göra de för att (osäker) concerta/ritalin+alkohol blir etylfenidat o utan alkoholen så slår de ut på amf? osäker..

men ingen som vet om vad etylfenidat ses som på piss?
2013-04-30, 02:43
Medlem
jonk i pisset? 6 dagar innan jag pissa..
2013-04-30, 17:45
Medlem
ThiefAlthaluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
tror han tänker att de skulle göra de för att (osäker) concerta/ritalin+alkohol blir etylfenidat o utan alkoholen så slår de ut på amf? osäker..

men ingen som vet om vad etylfenidat ses som på piss?
Nä metylfenidat visar inte heller på amf
2013-04-30, 20:32
Medlem
cdxz11s avatar
Någon som har koll på hur tiden man pissar positivt påverkas av mängden cb man röker vid ett tillfälle jmf med samma mängd utspridd över lite tid?

För att dra ett exempel, för ett tag sedan rökte jag 1g under en kväll, köpte hem ett gäng urinprov med gränsvärde på 50 ng/ml för o se hur lång tid de tog o bli ren, 5 dygn efter testar jag och de visa negativt, utan hydrering och dyl. (hade tränat 2-3h per dygn dessa fem dagar) Kan väl tilläggas att jag har en del fläsk runt magen så jag trodde det skulle ta mer tid än 5 dygn.

Hur tror ni tiden man visar positivt påverkas av om man röker 1g utspritt på 3 kvällar, 0,33 per kväll, och vart ren innan det, samt tränar under de 3 dagarna de röks och fortsätter träna 2-3h per dag efteråt? Borde väl inte ta mer tid än de 5 dagarna det tog för metaboliterna att brytas ned då jag rökte 1g på en kväll? Är ju trots allt samma mängd thc samt metaboliter som ska brytas ned, bara att intaget är lite utspritt.
Senast redigerad av cdxz11 2013-04-30 kl. 20:51.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in