heheh till alla som nojjar därute, det GÅR att klara sig, jag är ett levande exempel!!
dom senaste månaderna, alltså september -> idag, har jag rökt runt 100g gräs/zutt (
vet för att jag köpte 1 H och rökte halva själv i oktober, sen har jag inte köpt så många gånger sedan dess så kommer ihåg ganska exakt mängd), och innan det har jag rökt dagligen i kanske 4-5år.
Har även tagit sub ganska ofta, några gånger i veckan, dom senaste 3-4veckorna.
Tog 1.5-2mg sub på lördagsnatten, typ 02-03.00, och rökte en 5ish i onsdags-torsdags själv, fick åka och pissa igår (måndag), det var ju såklart feting kört enligt alla härinne och bland polare.....
Men icke sa nicke, käkade massa kreatin och en MASSA b-vitamin (
Man var tvungen att käka FETT mycket b-vitamin för att pisset skulle bli gult, dagsdos = 3tabletter, jag åt kanske 20-30st kvällen innan och det blev ändå bara okej gult! (
men ändå helt ok)), drack ganska exakt 3-3.5l vatten mellan 08.30-10.45, pissade lite efter 11.00 och var negativ rakt igenom + att pisset var bra gul färg, men dom testade ändå kreatin-halten och jag klarade mig där också!!
Det här borde ju göra er som skriver "
rökte ett bloss för 7v sedan, pissa om 2v, kommer jag klara mig?!?!?"-shunnar därute gaaaaanska mkt lugnare.....