2011-12-20, 21:23
Medlem
rave-rookies avatar
Tjena gott folk nu e de så att jag vart av med mitt körkort för snart ett år sedan och jag fick indraget i 12 månader. Så nu hade jag tänkt börja lämna mina prover för att få tebax det under en 6 månaders period. Har varigt clean nu i snart 3 månader efter ett dagligt bruk innan och jag lämnar prov på soc som visar rent men har fortfarande en förvirring då jag ska te vårdcentralen nu där dem har labb o grejer. Min fråga e tror ni jag kommer vara helt helt ren? Eftersom dem har ingen som kollar när jag ska pissa där eftersom dem säger att de e nya grejer me labbet osv så därför blir man lite nojjig. För övrigt e jag 186 lång och väger tyvärr 96 kilo :P så lite kagge har man jue tack i förhand!
2011-12-21, 03:38
Medlem
nevergetlows avatar
heheh till alla som nojjar därute, det GÅR att klara sig, jag är ett levande exempel!!

dom senaste månaderna, alltså september -> idag, har jag rökt runt 100g gräs/zutt (vet för att jag köpte 1 H och rökte halva själv i oktober, sen har jag inte köpt så många gånger sedan dess så kommer ihåg ganska exakt mängd), och innan det har jag rökt dagligen i kanske 4-5år.
Har även tagit sub ganska ofta, några gånger i veckan, dom senaste 3-4veckorna.

Tog 1.5-2mg sub på lördagsnatten, typ 02-03.00, och rökte en 5ish i onsdags-torsdags själv, fick åka och pissa igår (måndag), det var ju såklart feting kört enligt alla härinne och bland polare.....

Men icke sa nicke, käkade massa kreatin och en MASSA b-vitamin (Man var tvungen att käka FETT mycket b-vitamin för att pisset skulle bli gult, dagsdos = 3tabletter, jag åt kanske 20-30st kvällen innan och det blev ändå bara okej gult! (men ändå helt ok)), drack ganska exakt 3-3.5l vatten mellan 08.30-10.45, pissade lite efter 11.00 och var negativ rakt igenom + att pisset var bra gul färg, men dom testade ändå kreatin-halten och jag klarade mig där också!!

Det här borde ju göra er som skriver "rökte ett bloss för 7v sedan, pissa om 2v, kommer jag klara mig?!?!?"-shunnar därute gaaaaanska mkt lugnare.....
Senast redigerad av nevergetlow 2011-12-21 kl. 03:48.
2011-12-21, 03:52
Medlem
nevergetlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rave-rookie
Min fråga e tror ni jag kommer vara helt helt ren? Eftersom dem har ingen som kollar när jag ska pissa där eftersom dem säger att de e nya grejer me labbet osv så därför blir man lite nojjig. För övrigt e jag 186 lång och väger tyvärr 96 kilo :P så lite kagge har man jue tack i förhand!

Vafan skriv så man fattar vad du menar.
Du vill alltså fuska, eller varför frågar du om någon kommer kolla när du pissar??

Och det är ju självklart du är ren efter 3månader, läs mitt inlägg ovan så får du se hur man kan klara sig.....
2011-12-21, 12:43
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Passar på att fråga, om man får ett brev från socialen i sin kommun där det står att skolan har anmält mig för dom är oroliga gällande droger, och att dom har bokat en tid för samtalt hos dom, innebär det piss? Kan jag neka piss? Är 20 år.
Bumpar denna
2011-12-21, 18:15
Medlem
TheGolemFighters avatar
Ska antagligen pissa hos Soc imorgon! Rökte lite i måndags ca 0,1-0,2 endast några bloss. Har sedan dess druckit massa vatten och har hyfsat bra ämnesomsättning! Är det lugnt?
2011-12-25, 12:41
Medlem
Xqizs avatar
Tja

Har inte rökt på 5 månader. Igår rökte jag 6 bloss.. Kommer jag vara ren till den 3de (10 dagar) skickas på analys.

78kg
184cm
Senast redigerad av Xqiz 2011-12-25 kl. 13:13.
2011-12-25, 21:40
Medlem
nån som vet om man brukar drogtesta behovsanställda på företag med slumpmässiga test?
Senast redigerad av Superkid5 2011-12-25 kl. 21:55.
2011-12-26, 02:33
Medlem
nevergetlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xqiz
Tja

Har inte rökt på 5 månader. Igår rökte jag 6 bloss.. Kommer jag vara ren till den 3de (10 dagar) skickas på analys.

78kg
184cm
Vad sägs om att läsa typ 3inlägg ovanför ditt, så hade du aldrig behövt posta denna fråga.

mitt inlägg som är typ 10cm ovanför ditt:
Citat:
Ursprungligen postat av nevergetlow
heheh till alla som nojjar därute, det GÅR att klara sig, jag är ett levande exempel!!

dom senaste månaderna, alltså september -> idag, har jag rökt runt 100g gräs/zutt (vet för att jag köpte 1 H och rökte halva själv i oktober, sen har jag inte köpt så många gånger sedan dess så kommer ihåg ganska exakt mängd), och innan det har jag rökt dagligen i kanske 4-5år.
Har även tagit sub ganska ofta, några gånger i veckan, dom senaste 3-4veckorna.

Tog 1.5-2mg sub på lördagsnatten, typ 02-03.00, och rökte en 5ish i onsdags-torsdags själv, fick åka och pissa igår (måndag), det var ju såklart feting kört enligt alla härinne och bland polare.....

Men icke sa nicke, käkade massa kreatin och en MASSA b-vitamin (Man var tvungen att käka FETT mycket b-vitamin för att pisset skulle bli gult, dagsdos = 3tabletter, jag åt kanske 20-30st kvällen innan och det blev ändå bara okej gult! (men ändå helt ok)), drack ganska exakt 3-3.5l vatten mellan 08.30-10.45, pissade lite efter 11.00 och var negativ rakt igenom + att pisset var bra gul färg, men dom testade ändå kreatin-halten och jag klarade mig där också!!

Det här borde ju göra er som skriver "rökte ett bloss för 7v sedan, pissa om 2v, kommer jag klara mig?!?!?"-shunnar därute gaaaaanska mkt lugnare.....

så JA, du kommer vara ren, spikat.

drick 2glas vatten 1h innan om du känner nojjan.
2011-12-26, 21:50
Medlem
Hur är det egentligen med syntetiskt urin, söker man hittar man ju flera olika märken, allt från pulver som ska lösas i vatten till färdigblandade lösningar som bara ska värmas lite. Fungerar detta eller kommer dem märka att det är syntetiskt? Vad händer om det kommer fram att man använt syntetiskt urin, får man bara göra om provet eller kommer det bli rättsliga påföljder?

Konstiga är att jag inte lyckas hitta något om det på svenska men engelska källor finns det gott om.
2011-12-30, 02:00
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Hur är det med GHB på blodprov? Analys är det jag undrar om, blev nämligen tagen av polisen igår eftersom jag hade tagit mycket MDPPP och tjackamfetamin så va redig påtänd men hade tagit en kork gobbe med en av bomberna kanske 5 timmar innan jag blev gripen kommer det synas undrar jag. Sen har jag concerta utskrivet kommer jag få behålla den?
2011-12-30, 21:41
Medlem
Pukeeyes avatar
Tips på undanflykt. Se sida 18.
http://www.snpf.org/Tidningar/2011/SNPF_4-11.pdf
2012-01-02, 07:42
Medlem
xFlywithmes avatar
(Gjorde ett ämne men fick tydligen inte ha det så, så sorry för mycket text för att vara ett inlägg)
Hello! Börjar med att ge er info sen till mina frågor
Är kvinna. Arton år, Väger 57kg(innan 24 dec iallafall, haha). Har en ämnesomsättning som garanterat är över medel. Rör på mig mindre än genomsnitt, åker bil överallt. Rör jag på mig mycket går jag ner i vikt lätt men har väldigt svårt att lägga på mig kilon, kommer aldrig över 60kg även om jag bara sitter hemma och röker weed dagarna iända i månader. Dricker otroliga mängder vatten under mina tjackrace. Dom två racen som står nedan har jag varit på fest varje kväll och när dom andra druckit alkohol har jag druckit vatten, så ni kanske förstår min vattenkonsumtion bättre. Kissar länge och ofta, 2ggr timmen. Den sista infon kanske var lite mer än vad ni behöver veta men man vet ju aldrig. Kan ju inte skada direkt. Äter inte på tjack. Totalt en cheese, tre bananer och en halv tallrik pasta på racen nedan.

När jag tar så är det "påfyllning" varannan till var tredje timme, gäller hela tiden för allt nedan.

Tjackrace: 24 dec-27 dec.
Rökning(Köpte och rökte 5g själv): 27 dec-29 dec.
Tjackrace: kvällen 29 dec-1 jan (drar en liten lina och en fet bomb kl 13.00 och tar sedan inget mer)

Har pissprov 4 jan 11.00 på Soc. Det är vanliga 5 standardstickor, INTE lab.

Eftersom det är standardstickor är jag rätt säker på att tjacket inte kommer ge utslag. Men rökat? Röker sällan, köper aldrig bit själv längre efter att jag slutade puffa för ca 2 månader sen. Senaste två veckorna(innan tjackracet, röker inte något alls när jag är på. Gillar inte att blanda droger)har det blivit att jag varit med och rökt joint rullad för 3-4 pers ca 8 röktillfällen. Så vad tror ni? Kommer det ge utslag på THC? Och kan det vara så fantastiskt att amfetaminet rensat ut THCt snabbare? Eftersom jag inte äter, rör på mig 10 gånger mer och har lite muskler och mycket fett att förbränna=amfetaminet förbränner THC snabbare i mitt fall?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in