2011-01-05, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av americanviking
Tack för ditt svar, dock besvarar det inte min fråga.

Svarade ju på en av dom iaf.
2011-01-06, 15:20
Medlem
Porkchopmadnesss avatar
Finns det någonstans man kan göra ett pissprov gratis?
2011-01-06, 17:09
Medlem
Sajmishs avatar
Någon som testat att droppa i lite citronsyra i urinet efter ni pissat och hur funkar det? eller finns det nåt annat ämne som gör provet negativt?
2011-01-09, 18:34
Bannlyst
Jag ska pissa om exakt en vecka, vad kan man se till att äta så att provet visar negativt? Jag bryr mig inte om att jag måste få pissa en gång till, vill bara se till att inte pissa positivt på första så är det lugnt. Finns det något? B-vitamin? C-vitamin? Vad?
2011-01-09, 21:20
Medlem
https://www.flashback.org/t1417918
Vore tacksam om någon kunde besvara min frågor snarast - klicka på länken
Mvh.
2011-01-10, 09:38
Medlem
drakflygares avatar
Hej!!

Jag har pundat Tramadol dagligen i en månad ungefär. Nu den sista veckan har jag tagit ca 1200mg om dagen.

När tror ni att jag blir ren?
2011-01-11, 10:05
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drakflygare
Hej!!

Jag har pundat Tramadol dagligen i en månad ungefär. Nu den sista veckan har jag tagit ca 1200mg om dagen.

När tror ni att jag blir ren?
Lite mer än en vecka skulle jag tro. Är du säker på att testet påvisar tramadolintag?
2011-01-11, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lalalalala
Jag ska pissa om exakt en vecka, vad kan man se till att äta så att provet visar negativt? Jag bryr mig inte om att jag måste få pissa en gång till, vill bara se till att inte pissa positivt på första så är det lugnt. Finns det något? B-vitamin? C-vitamin? Vad?

Kliv upp tidigt, börja drick vatten. Drick iallafall 2 liter, ljummet ska det vara för då rinner de rakt igenom. Se till att pissa MINST 3 gånger innan du ska lämna provet, ju fler desto bättre.
Det du pissar ut kommer bara vara vatten och således inte visa positivt på sticka, och om dom inte kollar kreatininvärdet så har du ditt på det torra!

Såhär enkelt fungerar det iallafall för mig, och många andra jag känner. Bara man pissar tillräckligt många gånger före provet är de hur lugnt som helst.

Hoppas man va till hjälp, och lycka till!
2011-01-11, 19:59
Medlem
JoliQuZs avatar
Om man skulle pissa positivt när de labbar det, hur lång tid tar det innan man får svar?
2011-01-12, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Om man skulle pissa positivt när de labbar det, hur lång tid tar det innan man får svar?

Ca 2-4 veckor, och om dom skickar provet på analys så hjälper det inte att vattna, men det visste du väl redan
2011-01-12, 18:38
Medlem
MindWalker86s avatar
Hej, jag har en polare som inte har rökt på någon gång ännu. Dock har han bestämt sig för att han vill prova till helgen, dock så har han sökt olika jobb och ska pissa om ca 4 veckor, har tänkt bjuda polaren på en fetting med fint brunt i helgen. Har sagt att det lär vara lugnt med piss och ev blod prov efter 4 veckor, dock så är han kraftig/överviktig, väger ca 115 kg. Jag tror det är lugnt för honom, men ville bara höra efter med er. Vad tror ni lär han fixa det trots sin vikt (han verkar lite nojig över det), har läst att det lagras i fettcellerna så kan det bli problem för honom pga av sin övervikt ?

MVH MindWalker86

Sorry att jag inte läste hela tråden, står säkert här men skulle gärna vilja ha svar...
2011-01-12, 19:08
Medlem
Knarkar-Kockens avatar
Jag har en fråga, om det på papret för drogtestning under vissa kolumner står "NEGA" vad betyder det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in