2010-01-29, 18:15
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P0wErGEEEk
Okej ja för positiv på affe skulle inte bli någon hit på socialkontoret haha
Så därför ja behöver lite råd om de är för stor chans att torska så man lika väll ska skita i det:/
Nej, stor risk är det inte. Amfetamin går ju ut på 2-4 dagar ungefär. 5 dagar är ingen omöjlighet heller. Men eftersom det ofta får förödande konsekvenser om man pissar positivt så skulle jag låta bli.
2010-01-30, 00:20
Medlem
xceLs avatar
Är det verkligen ingen som vet hur lång tid efter man betalat bötern (ringa) som man får höra av soc/trafinämnden eller vafan det nu blir?

P.S Är det multistickor dom har?
2010-01-30, 11:25
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xceL
Är det verkligen ingen som vet hur lång tid efter man betalat bötern (ringa) som man får höra av soc/trafinämnden eller vafan det nu blir?

P.S Är det multistickor dom har?
Det blir inga fjuttiga multistickor, det är analys som gäller.
Tiden är allt ifrån några veckor till något år säkert längre.
2010-01-31, 18:23
Medlem
xceLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Det blir inga fjuttiga multistickor, det är analys som gäller.
Tiden är allt ifrån några veckor till något år säkert längre.
och de mäter betydligt lägre ng/ml? om man inte rökt på ett jävla tag och röker 1-2g så måste man väl vara ren det på två veckor (även vid analys?)?
2010-01-31, 21:49
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
och de mäter betydligt lägre ng/ml? om man inte rökt på ett jävla tag och röker 1-2g så måste man väl vara ren det på två veckor (även vid analys?)?
Ja, det är känsliga tester, vet inte exakt hur känsliga bara, kanske står i pappret.

Två veckor borde man klara sig på om du nu inte har en dålig ämnesomsättning.
2010-02-01, 09:22
Medlem
pundarfans avatar
Jag skall pissa i veckan. har inga bestämda dagar men tänkt onsdag, då kommer ja till frågan åt 2mg Xanor på fredagen denna veckan + 2mg Xanor på lördagen, om ja dricker mycket som ja gjort söndag +skall göra det idag och i morgon kan ja pissa negativt på osndag? det kommer ske vanlig test med stadard multistickan ingen skick på analys, har b-vitamin som ja skall ta för lär ju pissa genomskinligt annars. annars hur länge bör ja vänta innnan ja pissar ja kan ju påstå jag är sjuk några dagar ^^

skrev fel iom det e måndag idag så åt jag dessa piller förra veckan haha!
2010-02-01, 12:11
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pundarfan
Jag skall pissa i veckan. har inga bestämda dagar men tänkt onsdag, då kommer ja till frågan åt 2mg Xanor på fredagen denna veckan + 2mg Xanor på lördagen, om ja dricker mycket som ja gjort söndag +skall göra det idag och i morgon kan ja pissa negativt på osndag? det kommer ske vanlig test med stadard multistickan ingen skick på analys, har b-vitamin som ja skall ta för lär ju pissa genomskinligt annars. annars hur länge bör ja vänta innnan ja pissar ja kan ju påstå jag är sjuk några dagar ^^

skrev fel iom det e måndag idag så åt jag dessa piller förra veckan haha!
Det finns en överhängande "risk" att du är negativ men det är inte helt omöjligt att du pissar positivt.
2010-02-02, 03:13
Medlem
xceLs avatar
Citat:
Det finns en överhängande "risk" att du är negativ men det är inte helt omöjligt att du pissar positivt.
vad händer eg om han pissar positivt?
2010-02-02, 11:08
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
vad händer eg om han pissar positivt?
Det beror helt på omständigheterna, vart han pissar och varför han pissar. Pissar han för att han har lvu så åker han in på behandlingshemmet direkt, pissar han för att behålla sitt körkort så ryker körkortet direkt, pissar han för att få vara kvar i subutex-programmet så åker han ur det ögona böj om det blir positivt.
2010-02-06, 00:29
Medlem
B_F_Gs avatar
Citat:
Jag har inget direkt svar men kan dela med mig utav hur jag tänker.

2c-b är en psykadelisk drog men är ändå besläktat med amfetamin. Gör dom en screening vid provet vilket dom oftast gör (vid urinprov iaf) så kan det ge utslag på amfetaminer. Om det nu ger utslag på amfetaminer så kan de även se exakt vilken substans som ligger bakom det positiva utslaget.

Jag fick provsvaret igår och det visade negativt på allt. Mycket goda nyheter eftersom jag blev smått orolig över det du skrev.
Då vet vi iallafall att man kan klara sig ifall man tar blodprov när man fortfarande är rätt så duktigt påverkad av 2c-b!
2010-02-07, 19:55
Medlem
OnkelBrajjas avatar
Har en liten fråga..Jag har rökt LITE cb dom senaste dagarna, tror ni jag är ren på lördag(13e)? Hade inte rökt cb på 6 månader när jag började på onsdag..

Såhär har min vecka sett ut:
Onsdag, 0.2g
Torsdag, 0.4g
Lördag, 0.2g
Idag(Söndag), 0.2g
Jag väger ~70kg och motionerar dagligen i form av 2 timmars promenader och dylikt..

Tack på förhand
//Onkel-B
2010-02-07, 20:12
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelBrajja
Har en liten fråga..Jag har rökt LITE cb dom senaste dagarna, tror ni jag är ren på lördag(13e)? Hade inte rökt cb på 6 månader när jag började på onsdag..

Såhär har min vecka sett ut:
Onsdag, 0.2g
Torsdag, 0.4g
Lördag, 0.2g
Idag(Söndag), 0.2g
Jag väger ~70kg och motionerar dagligen i form av 2 timmars promenader och dylikt..

Tack på förhand
//Onkel-B
Kanske, du kan mycket väl torska. Sticka eller analys?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in