2010-11-29, 19:44
Medlem
Fimp1s avatar
Kan ju meddela att dom letar efter inprincip ALLT på mina tester. Bara hålla tummarna som sagt
2010-11-30, 04:01
Medlem
Det går inte avslöja anabola på sjukhus då man besöker psykiater och låtsas ha psykiska symptom. Är det lagligt sälja på gatan centralstimulantia som friska personer kunnat få lätt av psykiater?
2010-11-30, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Njutaren007
Det går inte avslöja anabola på sjukhus då man besöker psykiater och låtsas ha psykiska symptom. Är det lagligt sälja på gatan centralstimulantia som friska personer kunnat få lätt av psykiater?

Det går inte avslöja det då läkaren tar normalt inte tester på anabola steroider. Men dessutom kan man vänta tills det går inte spåra i blodet
2010-11-30, 20:22
Medlem
Hysteria90s avatar
Skall pissa imorgon för jobbet. Rökte cirka 3 gram för 12 dagar sedan, innan dess var jag ren i två veckor. Väger 62kg! Finns det någon risk att jag torskar?
2010-12-01, 19:30
Medlem
Anslutens avatar
Ska pissa inför mitt kommande jobb.. har intervju imorgon men väntar fortfarande på mitt polisregister som jag beställde idag som kommer komma inom 2 veckor.. antar att de inte kommer kolla något piss på mig innan de fått mitt intyg eftersom jag än har hunnit anses som lämplig än? jag har hur som helst rökt en del senaste 3 veckorna inte jättemycket men 2 gånger första veckan 1 förra och 1 gång den här senast jag rökte var igår.

Aldrig pissat förut och är väldigt oroad.. har kirrat jobbet via bekanta och var oförberedd på testet.. kommer jag klara mig? eller ska jag skita i det.

Väger 93 pannor och är 184 lång om det är till någon hjälp... kille ska kanske tilläggas också.

Tacksam för svar.
2010-12-02, 02:16
Medlem
Jag har läst en del om pissprover här men jag hittar inte det jag är ute efter. Såhär ligger det till!
Jag har velat göra en utredning och tycker det är intressant att utveckla sig själv så jag har tagit i konakt med psykiatrin. Och jag var ärlig när dom frågade mig om allting, inklusive om jag rökt. Jag sa att jag rökt någon gång.
Men nu vill personen som jag träffar att jag inte röker medans, och dom kommer att ta slumpmässiga pissprover. Då det inte handlar om jag gjort ett brott eller inte utan om hur seriös jag är med min utredning(tydligen så är det inte det om man röker samtidigt).

Kommer dom att se även örtmixar på tex spicenordic är då frågan? Vad tror ni?

Jag måste tillägga att jag inte är deprimerad eller mår dåligt på något sätt utan jag vill bara utvecklas inifrån.
Men jag vill fortfarande kunna ta en jolle med någon poolare ibland på någon fest eller så.

Vad tror ni?
2010-12-02, 23:18
Medlem
Sleazers avatar
Ingen som kan svara på min fråga?
2010-12-03, 00:01
Medlem
drakflygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazer
Ingen som kan svara på min fråga?

Jaa, metylfenidat brukar visas som amfetamin på vanliga stickor.
2010-12-03, 00:02
Medlem
drakflygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronbrun
Jag har läst en del om pissprover här men jag hittar inte det jag är ute efter. Såhär ligger det till!
Jag har velat göra en utredning och tycker det är intressant att utveckla sig själv så jag har tagit i konakt med psykiatrin. Och jag var ärlig när dom frågade mig om allting, inklusive om jag rökt. Jag sa att jag rökt någon gång.
Men nu vill personen som jag träffar att jag inte röker medans, och dom kommer att ta slumpmässiga pissprover. Då det inte handlar om jag gjort ett brott eller inte utan om hur seriös jag är med min utredning(tydligen så är det inte det om man röker samtidigt).

Kommer dom att se även örtmixar på tex spicenordic är då frågan? Vad tror ni?

Jag måste tillägga att jag inte är deprimerad eller mår dåligt på något sätt utan jag vill bara utvecklas inifrån.
Men jag vill fortfarande kunna ta en jolle med någon poolare ibland på någon fest eller så.

Vad tror ni?

Det som säljs på spicenordic är lagliga syntetiserade cannabinoider och visar således inte på pisseprov.
2010-12-03, 03:44
Medlem
Sleazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drakflygare
Jaa, metylfenidat brukar visas som amfetamin på vanliga stickor.
Det var inte min fråga och det brukar det väl inte?
2010-12-03, 11:25
Medlem
Albusdlxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazer
Är det någon som har koll om skrap går ur kroppen snabbare eller om det ens är någon skillnad mellan skrap och vanligt cannabis?

Och får man enligt lagen kräva en omtestning om man blånekar och säger att man INTE har rört något?
Syftar nu på analys, då det inte heller är 100% felfritt.

Skrap borde ju gå ut mycket snabbare, det är ju trots allt bara resterna. Torskade nästan på skrap en gång, men de var dagen efter. Krävde ny sticka och då kom de fram ett vagt streck.

Eftersom det kan ta ett bra tag innan man får tillbaka det första svaret så är nog omprövning inte ens att tala om tyvärr. Har aldrig hört talas om de. Sen så vet ja inte hur länge dom behåller blodet/pisset förvisso,
2010-12-03, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drakflygare
Det som säljs på spicenordic är lagliga syntetiserade cannabinoider och visar således inte på pisseprov.

Även i detta fall då det ska testat på ett sjukhus i psykoterapisyfte?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in