2026-09-16, 14:24
Medlem
Guuuud vad tråkiga liv ni alla har som sitter och skriver om saker ni inte har en aning om.
Ni kanske ska hitta ett roligare intresse så att ni blir lite glada och lever livet istället, bara ett tips. Istället för att sitta här och hitta på och bli irriterade menar jag 😂

Läser du det här Ellie, you go girl!
Citera
2026-09-16, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhoppsan.
Guuuud vad tråkiga liv ni alla har som sitter och skriver om saker ni inte har en aning om.
Ni kanske ska hitta ett roligare intresse så att ni blir lite glada och lever livet istället, bara ett tips. Istället för att sitta här och hitta på och bli irriterade menar jag 😂

Hitta på? Nej, vi är inte som Ellie som hittar på och ljuger. Vi tar det hon säger och ställer det mot varandra och vips ser man hur oärlig hon är.

Men om man som du tillhör sekten så är det väl svårt att se sanningen.
Citera
2026-09-16, 16:18
Medlem
Citat:

Våra liv skulle bli maaaagiskt om Ellie hoppar upp o kör poledance runt stången 😂🤩😝
Citera
2026-09-16, 16:20
Medlem
Citat:

Tror du att människor bara är på Flashback och inte gör något roligare? Det tar väl ingen lång tid att läsa och skriva. Plus att det är bra att tråden finns. Avslöjar en del allvarliga lögner och tendensen till bedrägeri kring försäljning av ormolja från ökända Zinzino-företaget. Fult att utnyttja sjuka personer på detta sätt! Jag hoppas folk googlar innan de köper oljorna!

Jag kände Ellie lite för några år sedan och när jag såg tråden här och insåg hur hon är så blev jag glad att jag slutade ha kontakt med henne. Tråden förklarade också en hel del kring varför hon kändes lite som en varningsflagga, och varför jag valde att inte ha kontakt. Tur att min magkänsla hade rätt.

Hennes liv känns rörigt, jobbigt och fullt av negativ drama och som hon verkar tycka om. Det är också det hon vill visa upp online.

Att vara vän med någon som tjänar pengar på ormolja och pyramidspel är inte min grej. Men man blir lätt bländad av hennes energi och intensiva personlighet. Hon är alltså ingen otrevlig person, inte som jag vet om men min moral säger att man inte säljer sådana oljor eller andra sådana produkter.
Senast redigerad av Aaaska 2026-09-16 kl. 16:23.
Citera
2026-09-16, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucifer23
Våra liv skulle bli maaaagiskt om Ellie hoppar upp o kör poledance runt stången 😂🤩😝

Man måste vara magiskt stark för att kunna det 😌
Citera
2026-09-16, 17:47
Medlem
Så fort hon är i väg med Stefan och barnen så blir hon alltid trött av allt folk. Hennes energi tar slut snabbt. Men vid vissa, magiska tillfällen så har hon massa energi och kan prata och ge okända massa komplimanger. Det är magiskt!!
Citera
2026-09-16, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Så fort hon är i väg med Stefan och barnen så blir hon alltid trött av allt folk. Hennes energi tar slut snabbt. Men vid vissa, magiska tillfällen så har hon massa energi och kan prata och ge okända massa komplimanger. Det är magiskt!!
Visst är det magiskt märkligt 😂😂😂
Citera
2026-09-16, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Visst är det magiskt märkligt 😂😂😂

Hela hon är maaagisk på det sättet. Erotikmässa då orkar vi festa en hel helg men att göra saker med familjen tröttar så. Säger väl en del om hur hon prioriterar.
Citera
2026-09-16, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Hela hon är maaagisk på det sättet. Erotikmässa då orkar vi festa en hel helg men att göra saker med familjen tröttar så. Säger väl en del om hur hon prioriterar.
Jamen precis
Citera
2026-09-17, 03:39
Medlem
Hon är själv polisanmäld trodde polisen kotnaktat henne vid det här laget ang ärendet. Men det blir hon snart.
Citera
2026-09-17, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultrondagg11
Hon är själv polisanmäld trodde polisen kotnaktat henne vid det här laget ang ärendet. Men det blir hon snart.
För vad?
Citera
2026-09-17, 07:19
Medlem
Hon måste alltid älta den här jävla TSW i varenda vlogg. Ja, vi har hört det i varenda vlogg i två års tid. Vi behöver inte höra det mer nu. Går vidare liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in