2025-10-19, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Vad är det som förbryllar dig?

Är det så att du börjar förstå vem hon eg är?

Att hon kan gå från så som hon såg ut 2020 till hur hon ser ut nu 2025. Det förbryllar mig.

Jag har ju som sagt bara följt Ellie sedan hon köpte huset, för då kom den videon upp i mitt flöde på Youtube. Jag hade väl säkert kollat på husrenoveringar eller nåt i den stilen. Ingen aning varför just Ellies video dök upp i mitt flöde.

Nu dök en gammal video upp, då tittade jag på den och tänkte direkt på hur fin i huden hon var i den videon som var från 2020.

Är det CAP behandlingarna som gjorde henne så här dålig?

Jag försöker bara förstå. Det är allt. Inga elaka baktankar som du verkar ha.
Senast redigerad av LadyFaz 2025-10-19 kl. 00:35.
Citera
2025-10-19, 01:34
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyFaz
Att hon kan gå från så som hon såg ut 2020 till hur hon ser ut nu 2025. Det förbryllar mig.

Jag har ju som sagt bara följt Ellie sedan hon köpte huset, för då kom den videon upp i mitt flöde på Youtube. Jag hade väl säkert kollat på husrenoveringar eller nåt i den stilen. Ingen aning varför just Ellies video dök upp i mitt flöde.

Nu dök en gammal video upp, då tittade jag på den och tänkte direkt på hur fin i huden hon var i den videon som var från 2020.

Är det CAP behandlingarna som gjorde henne så här dålig?

Jag försöker bara förstå. Det är allt. Inga elaka baktankar som du verkar ha.

Vad som har gjort att hyn blivit så dålig vet nog bara Ellie själv.. men det drog ju igång förra sommaren om jag minns rätt.. strax innan började hon med en massa tarmreningar med en hel del konstiga tillskott o preparat… hon har väl alltid varit fixerad vid olika dieter o sin vikt.. bantat o ändrat kosten om vartannat.. kört olika fastor.. ja säg vad hon inte testat.

Sen fick hon för sig att sluta med kortison o att inte smörja in sig med mjukgörande.. sen har huden bara eskalerat.

Cap-behandlingen har nog gjort varken till el från.. hon själv säger att det blev bättre med den behandlingen men vi alla har ju kunnat se att statusen på huden verkligen går i vågor oavsett vad hon gör.

Hade hon varit lite försiktigare o varit mer noggrann hygienen o smörja sig kanske det inte hade behövt gå så här långt.

Varför tycker du att jag har elaka baktankar?
Citera
2025-10-19, 01:55
Medlem
Citat:
Alltså jag kan nästan garantera att hon har fått anvisningar om att smörja in sig från hudmottagningen men ändå gör hon inte det… hon kan dra vilka ursäkter hon vill men att inte smörja in sig är ju bara helkorkat.. hon vill inte bli bättre!

Alla som har atopiskt eksem vet hur viktigt det är att smörja in sig hela tiden.. alltid efter dusch när man fortf är fuktig… smörja smörja smörja med mer kräm än man tror.

Håller med dig! Som jag har skrivit så skulle jag också se ut som Ellie inom en vecka om jag inte smörjde mig med krämer varje dag.
Citera
2025-10-19, 07:57
Medlem
Batman-Livess avatar
Den falska fasaden måste upprätthållas, därav det senaste instagram-inlägget där kärleken lyfts fram.

Bilden av paret som ett lyckligt par får inte rämna, Ellie tar till alla knep för att förhindra detta.

Ellie vet hur man spelar på folks känslor, hon vet hur man väcker reaktioner och får folk att skicka sin kärlek, sina hjärtan, och sina surt förvärvade slantar.

Sektledaren bibehåller sin trogna publik genom sitt skådespel.
Citera
2025-10-19, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batman-Lives
Den falska fasaden måste upprätthållas, därav det senaste instagram-inlägget där kärleken lyfts fram.

Bilden av paret som ett lyckligt par får inte rämna, Ellie tar till alla knep för att förhindra detta.

Ellie vet hur man spelar på folks känslor, hon vet hur man väcker reaktioner och får folk att skicka sin kärlek, sina hjärtan, och sina surt förvärvade slantar.

Sektledaren bibehåller sin trogna publik genom sitt skådespel.

Just. Det var nog hon själv som skrev. Stefans kommentar till henne om kärleken. Eller så bad hon honom. Det jag 100 på.

Jag undrar vad Stefan egentligen tänker.
Om hon tvingade sig på att komma upp dit i helgen. Hur tänker han då? Jag tror att han ville vara själv. Och nu ska det verka så himla kärleksfullt.
Kräks.
Citera
2025-10-19, 09:43
Medlem
Fina...för henne, men med hennes auktoritet kan det vara svårt att säga ifrån eller bara ha en dialog...
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
De har pratat om denna problematik förr i videos eller Instagram story. Att han inte berättar saker, och hon måste jobba med att förstå honom och han måste jobba med att inkludera henne.

Så exakt lika som förr men nu kanske 3 veckor blev för mycket så hon gjorde detta fina inlägg.
Citera
2025-10-19, 09:48
Medlem
Min tanke också, då är det lätt att lägga ut honom på story för allmän beskådan för att få medhåll. Usch hade jag haft en sådan partner hade jag betackat mig.
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Ellie har fått smak på bekvämligheten. Hur ska hon kunna vara ensam med Mellon i tre veckor, när hon fått ensamtid och blivit uppassad.
Citera
2025-10-19, 09:50
Medlem
Exakt min tanke. Så gör man inte med någon man tycker om.
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Hon kommer nog se till att bli sämre så han tvingas vara hemma med henne ska du se. Fick riktigt ont i magen av det där inlägget.
Citera
2025-10-19, 09:53
Medlem
Ja men självklart vill han se till de sina, oavsett hur stora de är!
Citat:
Jag håller helt o hållet med dig..

Men samtidigt så kanske han inte hade all information om jobb från början… ?

Jag skulle inte heller vara med någon där kommunikationen brister så pass att man aldrig förstår varann.. el att den andre inte anser att bådas tid är lika mycket värda…. Respektlöst!

Men jag förstår om han vill träffa sina barn, ha egentid el vad det nu kan vara ..efter att ha varit hos Ellie så länge men kommunicera det isf.
Citera
2025-10-19, 09:55
Medlem
Tror jag också...
Citat:
Ursprungligen postat av Luthera
Hej,
Jag tänkte fråga om jag fick undra en sak.

Hur fungerar det här med utmätning av lön?
11tkr, låter som att han har en lön på +40tkr/mån.

Jag förstår lite varför han vill vara borta ett tag. Det är lite semester för honom. Han vill jobba, han måste jobba. På flera vis. Arbetsnarkoman. Han vill även få bort sin/sina skulder. Dessa väger tungt i hans liv.

Tack
/Lu
Citera
2025-10-19, 09:57
Medlem
Känner du honom sedan tidigare? Du verkar lite arg på honom...
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Fortfarande en fegis. Det är en vuxen man vi pratar om, inte en 17årig pojke. (Som vuxen säger man det. Inte sticker).
Han har tydligen gjort såhär förut också. Men det kanske är/var anledningen till att han var singel.
Citera
2025-10-19, 09:58
Medlem
Så kan det vara...
[[/i]
Citat:
Ursprungligen postat av Igloo500
Det kan också vara att han börjar drar sig ur förhållandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in