2025-10-16, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Hon blev uppringd o har fått göra om sista videon… den kommer komma upp igen men lite korrigerad.

Kan det varit personal från hud som inte ville medverka i stön-video?

Hon visade även massa folk i närbild när de var i butiken......
Snälla!! FILMA INTE ANDRA!!!
Citera
2025-10-16, 14:02
Medlem
Citat:
Hmm senaste inlägget på insta.. hon tror att hon lär oss något om transparens.. i själva verket ger hon Stefan en känga, visar sin irritation o outar deras förhållande… Stefan ska visst inte vara ”hemma” på 3 veckor… Trubbel i paradiset 👀

Kan ju inte vara lätt för Stefan att synas i sömmarna bara för att han är särbo med en lurendrejare 😉

Han får väl jobba dubbelt nu, pga hennes idioti.
Citera
2025-10-16, 14:08
Medlem
Citat:
Hmm senaste inlägget på insta.. hon tror att hon lär oss något om transparens.. i själva verket ger hon Stefan en känga, visar sin irritation o outar deras förhållande… Stefan ska visst inte vara ”hemma” på 3 veckor… Trubbel i paradiset 👀

Kan ju inte vara lätt för Stefan att synas i sömmarna bara för att han är särbo med en lurendrejare 😉

Tror det där bara var en känga till honom. Inte minsta tecken på glimten i ögat där inte!

Helt ärligt är hon knäpp. Men det är fan han också. Det där är inte att inte vara transparent, det är att vara en fegis som inte vågar vara ärlig och prata öppet med sin partner.
Gör man sådär är man fan inte värd att ha som partner (och nej jag säger inte att hon är lätt att leva med men hans beteende är inte heller okej).
Citera
2025-10-16, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Han får väl jobba dubbelt nu, pga hennes idioti.

Ja fast alla hans skulder sen tidigare måste han ju också jobba för och där är iallafall inte hon skyldig. Det är/var dessutom hans val att vara hemma i 3 veckor i sträck.
Citera
2025-10-16, 14:09
Medlem
Citat:

Han är väl trött på att vara hennes passopp som han var i 4 veckor. Dessutom var han hemma med Mellon när hon var en vecka i skolan. Behöver väl vara i sitt hem och förbereda inför försäljning. Riktigt lågt inlägg riktat mot Stefan. Hon blir tokig(are) av att inte kunna styra Stefan som en marionettdocka. Han har 3 barn som han kanske vill träffa nu när han inte behöver vara Ellies assistent 24/7.
Citera
2025-10-16, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Han är väl trött på att vara hennes passopp som han var i 4 veckor. Dessutom var han hemma med Mellon när hon var en vecka i skolan. Behöver väl vara i sitt hem och förbereda inför försäljning. Riktigt lågt inlägg riktat mot Stefan. Hon blir tokig(are) av att inte kunna styra Stefan som en marionettdocka. Han har 3 barn som han kanske vill träffa nu när han inte behöver vara Ellies assistent 24/7.

Ja det är förståeligt och rimligt, men han är en vuxen man. Man drar inte och hon får dra ur honom att han inte kommer tillbaks förrän om 3 veckor. Det vågar han inte säga till henne ansikte mot ansikte.

Stefan har valt att bli en del av Mellons liv. Ja, han har tre egna stora barn, men han har ansvar för att inte trassla till för Mellon också, även om Ellie är hans mamma med mest ansvar. Men han är en vuxen människa som måste tänka på vad han gör och han valde detta.
Citera
2025-10-16, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Ja det är förståeligt och rimligt, men han är en vuxen man. Man drar inte och hon får dra ur honom att han inte kommer tillbaks förrän om 3 veckor. Det vågar han inte säga till henne ansikte mot ansikte.

Stefan har valt att bli en del av Mellons liv. Ja, han har tre egna stora barn, men han har ansvar för att inte trassla till för Mellon också, även om Ellie är hans mamma med mest ansvar. Men han är en vuxen människa som måste tänka på vad han gör och han valde detta.

Ellie har fått smak på bekvämligheten. Hur ska hon kunna vara ensam med Mellon i tre veckor, när hon fått ensamtid och blivit uppassad.
Citera
2025-10-16, 14:57
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Tror det där bara var en känga till honom. Inte minsta tecken på glimten i ögat där inte!

Helt ärligt är hon knäpp. Men det är fan han också. Det där är inte att inte vara transparent, det är att vara en fegis som inte vågar vara ärlig och prata öppet med sin partner.
Gör man sådär är man fan inte värd att ha som partner (och nej jag säger inte att hon är lätt att leva med men hans beteende är inte heller okej).

Hon skriver i en kommentar att dom förstår varann otroligt sällan 😬
Citera
2025-10-16, 15:04
Medlem
-Ines-s avatar
Förundras över hur kvinnor som behöver så mycket vård & hjälp sin partner och dessutom har en massa barn som mannen också hjälper till med lyckas behålla sin man. Jag är mest avundsjuk förstås. Frisk som en nötkärna var jag själv men sen en kort period av hälsoproblem och snubben stack fortare än kvickt. Avis. Hon kan skatta sig lycklig. Hoppas han får den uppskattning han förtjänar.
Citera
2025-10-16, 15:05
Medlem
Citat:

Hon kommer nog se till att bli sämre så han tvingas vara hemma med henne ska du se. Fick riktigt ont i magen av det där inlägget.
Citera
2025-10-16, 15:09
Medlem
Citat:
Hon skriver i en kommentar att dom förstår varann otroligt sällan 😬

Ja det är väl det som är problemet. Konstigt att man orkar vara ihop med någon man sällan förstår..

Jag ser ju inget problem med att han måste jobba (som är ett borta-jobb) och sen vara hemma i Sundsvall. Utan problemet och det som blir respektlöst är att man inte kommunicerar om det, sina tankar och planer. Det ger mig lite ”vi är tillsammans men du är inte värd att veta vad jag vill eller gör, du är inte värd att känna trygghet och stabilitet i vad VI är tillsammans”.

Jag hade inte stått ut med det där. Lyckas man inte lösa kommunikationen på ett år är det hejdå.
Samtidigt måste han stå ut med hennes beteende. Så de passar väl ihop ändå, lika goda kålsupare..
Citera
2025-10-16, 15:23
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ja det är väl det som är problemet. Konstigt att man orkar vara ihop med någon man sällan förstår..

Jag ser ju inget problem med att han måste jobba (som är ett borta-jobb) och sen vara hemma i Sundsvall. Utan problemet och det som blir respektlöst är att man inte kommunicerar om det, sina tankar och planer. Det ger mig lite ”vi är tillsammans men du är inte värd att veta vad jag vill eller gör, du är inte värd att känna trygghet och stabilitet i vad VI är tillsammans”.

Jag hade inte stått ut med det där. Lyckas man inte lösa kommunikationen på ett år är det hejdå.
Samtidigt måste han stå ut med hennes beteende. Så de passar väl ihop ändå, lika goda kålsupare..

Jag håller helt o hållet med dig..

Men samtidigt så kanske han inte hade all information om jobb från början… ?

Jag skulle inte heller vara med någon där kommunikationen brister så pass att man aldrig förstår varann.. el att den andre inte anser att bådas tid är lika mycket värda…. Respektlöst!

Men jag förstår om han vill träffa sina barn, ha egentid el vad det nu kan vara ..efter att ha varit hos Ellie så länge men kommunicera det isf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in