2025-09-26, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Hmm nyfikenheten fick mig att titta in på hennes insta… över 24 h sedan hon postade något.. undrar vad det kan bero på.. har hon blivit sämre kanske?

Närmare två dygn. Hon brukar ju alltid göra content av allt så det vore konstigt om hon inte gjort det ifall hon blivit sämre. Så antingen väldigt mycket sämre, eller tagit en paus av annan orsak, men väldigt ovanligt att hon inte delar content.
Citera
2025-09-26, 14:44
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Närmare två dygn. Hon brukar ju alltid göra content av allt så det vore konstigt om hon inte gjort det ifall hon blivit sämre. Så antingen väldigt mycket sämre, eller tagit en paus av annan orsak, men väldigt ovanligt att hon inte delar content.

Kanske radiotystnad pga att Stefans konkurs blev omskriven här i tråden.
Citera
2025-09-26, 16:14
Medlem
Citat:

Hon är inlagd igen
Citera
2025-09-26, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Nu börjar jag faktiskt må lite dåligt eftersom ’dagens ord som jag inte bett’ om uteblivit både igår och idag 😢

Hur ska vi klara oss😂😂😂
Citera
2025-09-26, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Hon är inlagd igen

Då har hon inte kunnat göra content då. Inte förvånande att det blev så, men tråkigt såklart.
Citera
2025-09-26, 17:33
Medlem
Inte nåt förvånad. Som hon satt och rev på kroppen med sina äckliga fejknaglar så var det väntat.
Citera
2025-09-26, 18:38
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Hon är inlagd igen

Undrar vad det är för anledning.. alltså jag fattar att hon har en infektion i.o.m antibiotika men vad har förvärrats?
Citera
2025-09-26, 18:39
Medlem
Eg0x3s avatar
Hon var på cap-behandling i helgen 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Citera
2025-09-26, 18:51
Medlem
Citat:
Hon var på cap-behandling i helgen 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Men herregud! Brännskada och sen på det behandla med nån gas! Den kliniken låter högst oseriös! Och hur dum får man vara?
Citera
2025-09-26, 19:18
Medlem
Citat:
Undrar vad det är för anledning.. alltså jag fattar att hon har en infektion i.o.m antibiotika men vad har förvärrats?

Antibiotikan tar väl inte. Tycker inte det sett så mycket bättre ut, när hon var hos läkaren på hud talade de också om hon skulle bli värre till på måndag, och de tyckte hon skulle legat inne med IV-antibiotika längre än ett dygn.

Gjorde hon kallplasma är det väldigt oseriöst av kliniken men jag tror helt ärligt det är humbug. Lite olika ljuseffekter och luft
Citera
2025-09-26, 20:01
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppskan
Men herregud! Brännskada och sen på det behandla med nån gas! Den kliniken låter högst oseriös! Och hur dum får man vara?

Citat:
Antibiotikan tar väl inte. Tycker inte det sett så mycket bättre ut, när hon var hos läkaren på hud talade de också om hon skulle bli värre till på måndag, och de tyckte hon skulle legat inne med IV-antibiotika längre än ett dygn.

Gjorde hon kallplasma är det väldigt oseriöst av kliniken men jag tror helt ärligt det är humbug. Lite olika ljuseffekter och luft

Tror oxå det är lurendrejeri precis som mkt av hennes kosttillskott är som hon för övrigt fortf verkar ta.. iaf i senaste vlogg.
Citera
2025-09-26, 22:10
Medlem
Citat:

Hon vill väl ha tyck synd om mig från dessa knäppa följare..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in