2023-10-19, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnyaOlsen
Fattar inte vad Reinfeldt gr p fotboll, han kan ingenting om fotboll och har ingenting dr att gra dessutom har han ingen humor.

Fr mig r det en gta att han trs visa sig offentligt efter sin tid som statsminister sjlvklart mste han ha livvakter hela tiden.

Reinfeldt hade absolut ingenting p matchen att gra han kan lika grna spotta folk i ansiktet jag skiter fullstndigt i om han r ensam eller har livvakter jag stnger av direkt om han visar sig p tv.
Just drfr br man bojkotta fotbollen lt lktarna vara tomma tills de fattat att det finns mer fotbollskunniga som kan anta den platsen, skamligt att han blev vald trots protester frn en del klubbar.
Citera
2023-10-19, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Hon sger som det r. Vad r problemet?

Reinfeldt borde inte ha polisskydd.

Tillskilnad mot Mullret s kan jag historien
Reinfeldt var Statsminister och hll i Juni 2014 sitt tal
Men han hade en regeringen som bla bestod av Anders Borg och ULF KRISTENSSON
EN enda person i regeringen protesterade , det var TOBIAS BILLSTRM
S kasta nu skit p rtt personer dvs regeringen
Eller allt negativt sonm hnder inom SD r det JIMMIES fel ???
S Jimmie se upp
Citera
2023-10-19, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
-Snlla det r Spo som skter det.

Bravo
Helt rtt det r ett SPO rende
Men tyvrr vill SD skta allt sjlv , inga demokratiska regler finns
Avskeda n hit eller dit , r man SD s r man expert
En sak har man haft rtt om , dvs invandringen
Men sedan dess r man ute p en kompassls vandring
Citera
2023-10-19, 07:26
Citat:
Ursprungligen postat av Disques
Bravo
Helt rtt det r ett SPO rende
Men tyvrr vill SD skta allt sjlv , inga demokratiska regler finns
Avskeda n hit eller dit , r man SD s r man expert
En sak har man haft rtt om , dvs invandringen
Men sedan dess r man ute p en kompassls vandring

Respekt fr din sikt dock delar jag inte din slutsats.
Vl mtt framver.
Citera
2023-10-19, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Islam har alltid varit en vldsideologi. Muslimer ser Muhammed som en felfri mnniska. Muhammed var en krigsherre som bland annat lg bakom halshuggning av tusentals judar.

Jmfr med Jesus som kristendomen ser som felfri mnniska( och Gud) han sa att man skulle vnda andra kinden till och be fr sina fiender.

Dessa fundamentala skillnader i religionen pverkar ven kulturen. ven om jag vet att vld ven begtts i kristendomens namn.
Ngot tror jag hnt senaste 20 ren. Mnga
lnder i mellanstern har gtt bakt och blivit mera religisa. Frihetsrrelsen i Palestina skttes vl av Marxister frut och inte religisa
Citera
2023-10-19, 08:00
Medlem
DeValeras avatar
Visst kan hon ha rtt i sak, men hon r nd en hgt uppsatt person i SD som r i regeringssamarbete med moderaterna. Kanske inte det mest lmpliga att kritisera en av deras tidigare partiledare p detta sttet, ven om vi r mnga som mycket starkt ogillar Reinfeldts politiska (o)grning.
Citera
2023-10-19, 08:03
Medlem
gofigurs avatar
Klartext av Alice Teodorescu
https://www.aliceteodorescu.se/p/bor...tt-saga-forlat
" Han om ngon borde tvingats sitta kvar utan ngot som helst polisskydd."

Stegruds mening r en paradox.
Om Reinfeldt suttit kvar hade han per automatik haft ett polisskydd. Som alla andra p arenan.

Helt jvla otroligt att s mnga hga potentater som uttalar sig offentligt om Stegruds tweet frvanskar det.
Frvanskar de medvetet eller har vi en massa idioter i media?

Det typiska frvanskandet:
https://www.dn.se/sverige/sd-forsvar...weet-tramsigt/
"SD-ledamoten Jessica Stegrud kritiserar att Fredrik Reinfeldt fick poliseskort frn arenan i Bryssel "
Citera
2023-10-19, 08:09
Medlem
Citat:
Efter skjutningen i Bryssel uttrycker Jessica ngra sanningens ord,Citat och klla frn Expressen tidningen med sting.
"Reinfeldt fr poliseskort ut frn arenan - efter att tv (troligen) svenska fotbollsfans ddats av islamist. Han om ngon borde tvingats sitta kvar utan ngot som helst polisskydd. Mina tankar gr till de ddade och deras anhriga. Mitt frakt gr till alla de politiker - inklusive FR - som lagt grunden fr detta.

r det rtt av Expressen i detta fall att pissa p Jessica ?
Br inte alla vara glada och se hoppet om liv terkomma till Sverige med en rst som Jessicas?
Gr en sn mnniska nt vettigt p dagarna, eller sitter hon bara och hver ur sig sna hr sverigedemokratiska floskler? Har dlig koll p henne.
Citera
2023-10-19, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knegare
Berodde terrordden p Drottninggatan r 2010 och 2017 ocks p koranbrnningar r 2023?

Koranbrnningen har inte gjort vr trygghet bttre i alla fall
Citera
2023-10-19, 09:20
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skalman1973
Nej ingen frutsg detta haveri . Jag tror du underskattar vilken inverkan minioritetspartierna haft .Mnniskorna som format dagens samhlle och som varit drivande i utvecklingen r dessutom antingen dda eller nrap dda .
Haha, ingen enktunderskning i vrlden kan f dig att ndra tron att svensken r fanatisk invandringsmotstndare men att "eliten" ptvingat svensken invandring.

10 val p raken.
Citera
2023-10-19, 09:25
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
Ja tyvr har vi ju kvinnlig rstrtt volket lett till dessa samhllsfrstrande problem
Jo, men som jag skrivit s r feminism en del av en civilisations ddsprocess. S det r inte grundorsak.

Oviljan till fortplantning och feminismen gr hand i hand.

Nr vsterlnningar vill ptvinga islam feminism vill de, ironiskt nog och utan att veta det, att det muslimska samhllet kollapsar ocks.
Citera
2023-10-19, 09:28
Medlem
Citat:
Efter skjutningen i Bryssel uttrycker Jessica ngra sanningens ord,Citat och klla frn Expressen tidningen med sting.
"Reinfeldt fr poliseskort ut frn arenan - efter att tv (troligen) svenska fotbollsfans ddats av islamist. Han om ngon borde tvingats sitta kvar utan ngot som helst polisskydd. Mina tankar gr till de ddade och deras anhriga. Mitt frakt gr till alla de politiker - inklusive FR - som lagt grunden fr detta.

r det rtt av Expressen i detta fall att pissa p Jessica ?
Br inte alla vara glada och se hoppet om liv terkomma till Sverige med en rst som Jessicas?

Det hon egentligen sger r att Reinfeldts regering har varit orsaken till massinvandringen d han styrde Sverige 2006-2014.

Reinfeldt har ett privilegium med livvakter och kommer alltid att vilja ha det.

Ser inte problemet med detta pstende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in