Citat:
Ursprungligen postat av
Deloso
Efter skjutningen i Bryssel uttrycker Jessica ngra sanningens ord,Citat och klla frn Expressen tidningen med sting.
"Reinfeldt fr poliseskort ut frn arenan - efter att tv (troligen) svenska fotbollsfans ddats av islamist. Han om ngon borde tvingats sitta kvar utan ngot som helst polisskydd. Mina tankar gr till de ddade och deras anhriga. Mitt frakt gr till alla de politiker - inklusive FR - som lagt grunden fr detta.
r det rtt av Expressen i detta fall att pissa p Jessica ?
Br inte alla vara glada och se hoppet om liv terkomma till Sverige med en rst som Jessicas?
Reinfeldt stod ju dr vid podiet och bad mig ppna mitt hjrta fr Lfs alla kirurger och lkare frn Afhanistan, landet utan vatten&avlopp samt 70% anlafabeter...
Det var Reinfeldt som konstaterade att det fanns jttemycket utrymme fr svartskallar nr man flg ver landet...
Reinfeldt stod i brschen och hade de ngula ledartrjan p sig nr det kom till att vlkomna svartskallarna, han borde tvingats att sitta kvar fr att f knna p sin mngkultur samtidigt som media frgade om och om igen om det var detta som menades med ppna hjrtan?
Ta ansvar och uttala dig Conehead, g att du var fel ute och cyklade uppt vggarna, visa lite ballar!