2023-10-17, 02:36
Medlem
Efter skjutningen i Bryssel uttrycker Jessica ngra sanningens ord,Citat och klla frn Expressen tidningen med sting.
"Reinfeldt fr poliseskort ut frn arenan - efter att tv (troligen) svenska fotbollsfans ddats av islamist. Han om ngon borde tvingats sitta kvar utan ngot som helst polisskydd. Mina tankar gr till de ddade och deras anhriga. Mitt frakt gr till alla de politiker - inklusive FR - som lagt grunden fr detta.

r det rtt av Expressen i detta fall att pissa p Jessica ?
Br inte alla vara glada och se hoppet om liv terkomma till Sverige med en rst som Jessicas?
Citera
2023-10-17, 02:38
Bannlyst
Helt otroligt hur hjrndda man kan vara. Anvnda en sn hr kris till att svartmla SD.
Citera
2023-10-17, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Efter skjutningen i Bryssel uttrycker Jessica ngra sanningens ord,Citat och klla frn Expressen tidningen med sting.
"Reinfeldt fr poliseskort ut frn arenan - efter att tv (troligen) svenska fotbollsfans ddats av islamist. Han om ngon borde tvingats sitta kvar utan ngot som helst polisskydd. Mina tankar gr till de ddade och deras anhriga. Mitt frakt gr till alla de politiker - inklusive FR - som lagt grunden fr detta.

Br inte alla vara glada och se hoppet om liv terkomma till Sverige med en rst som Jessicas?

Det r bra att man tar upp Reinfeldts centrala roll och ansvar. Snacka om att frstra ett land. Journalister och media br bevaka honom och skriva artiklar om hans undergngspolitik.

Dremot br man inte som Jessica S gjort kommentera skyddet av vissa person. De r ju en polisir bedmning.
Citera
2023-10-17, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BleakHouse
Det r bra att man tar upp Reinfeldts centrala roll och ansvar. Snacka om att frstra ett land. Journalister och media br bevaka honom och skriva artiklar om hans undergngspolitik.

Dremot br man inte som Jessica S gjort kommentera skyddet av vissa person. De r ju en polisir bedmning.

-Snlla det r Spo som skter det.
Citera
2023-10-17, 03:35
Medlem
Citat:

Det Expressen gjort r allts att citera Jessica Stegrud, om du anser att svenska medier borde idka censur s borde du lgga det under just forumdelen censur
Citera
2023-10-17, 05:13
Medlem
Mailmanss avatar
Ts kanske borde citera nn msm som "pissat" p Jessica.
Trden r fr tunn
Citera
2023-10-17, 05:21
Medlem
Mullrets avatar
Hon sger som det r. Vad r problemet?

Reinfeldt borde inte ha polisskydd.
Citera
2023-10-17, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Hon sger som det r. Vad r problemet?

Reinfeldt borde inte ha polisskydd.
Precis s! Vad var det som gjorde att hans liv var mer vrt n alla andras som var dr.
Citera
2023-10-17, 05:51
Bannlyst
Citat:

Reinfeldt stod ju dr vid podiet och bad mig ppna mitt hjrta fr Lfs alla kirurger och lkare frn Afhanistan, landet utan vatten&avlopp samt 70% anlafabeter...

Det var Reinfeldt som konstaterade att det fanns jttemycket utrymme fr svartskallar nr man flg ver landet...

Reinfeldt stod i brschen och hade de ngula ledartrjan p sig nr det kom till att vlkomna svartskallarna, han borde tvingats att sitta kvar fr att f knna p sin mngkultur samtidigt som media frgade om och om igen om det var detta som menades med ppna hjrtan?

Ta ansvar och uttala dig Conehead, g att du var fel ute och cyklade uppt vggarna, visa lite ballar!
Citera
2023-10-17, 05:55
Medlem
Enydrions avatar
Citat:

Ojd, trodde frst Expressen blivit vettiga och skrev det Jessica skrev (fr skylla p min relativt nyligen stroke )

Reinfeldt r vl typ jmbrdig med Hitler och Hitler skrivs det ju om i tid och otid i msm.....
Citera
2023-10-17, 06:00
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Carl Bildt frsker stlla upp till frsvar fr Reinfeldt.
Carl lilla du r en mutkolv jag vet det och du med-s hll kften,
fr du tl inte att sanningen lggs ut.
Carl brukar jag tnka p som mer dement n Biden och det vill inte sga lite....

Tyvrr lurade Reinfeldt genom att lta bli att sga sanningen mig att rsta p honom i tv val det dummaste jag ngonsin gjort..

Om afs eller ngot blir alternativ att rsta p i framtiden, s fr jag vl byta frn SD.
Citera
2023-10-17, 06:12
Medlem
idontwannadies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Ojd, trodde frst Expressen blivit vettiga och skrev det Jessica skrev (fr skylla p min relativt nyligen stroke )

Reinfeldt r vl typ jmbrdig med Hitler och Hitler skrivs det ju om i tid och otid i msm.....

Det Reinfeldt har gjort r verkligen fruktansvrt och att skattebeta dessutom ska betala fr skydd t honom eftersom att det r s farligt att leva i det samhlle som han har skapat, r ju helt sjukt.

Dessa beslutsfattare, framfrallt sdana med ett s stort ansvar fr samhllsutvecklingen som Fredrik Reinfeldt behver f st till svars fr vad de har stllt till med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in