2025-03-17, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
Nn som upplevt strningar i leveranserna mer n den ena killen som spred panik hr?
Vill sjlv dra ivg en order men d de inte svarat p mina mail nnu blir man lite fundersam.
Om nn bestller och fr skickat denna veckan s skriv hr s man vet att de e safe att bestlla

Fick mitt.

Kan man dricka ngon l om man tagit tv av denna?
Citera
2025-03-17, 21:09
Medlem
KIFORSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3055
Fick mitt.

Kan man dricka ngon l om man tagit tv av denna?

Absolut, reagerar inte p alkohol lika illa som med vanlig benzo. Men drick med mtta och anvnd huvudet
Citera
2025-03-19, 20:56
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Knner inte mycket, hade hellre haft sobril.
Ngon annan som tycker att denna batchen r svag?
Citera
2025-03-19, 21:27
Medlem
KIFORSs avatar
jag bestllde fr ett par dagar sedan, fick sms frn postnord om att de hade ftt en notis om att jag hade ett paket som skulle skickas till mig. Men har inte blivit inllmnat nnu.
Hller er uppdatrerade i trden. Ingen stor order eller s heller, hll mig under 5k.
Citera
2025-03-19, 22:38
Medlem
KIFORSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh

Inte testat den nya batchen och kan bara tala fr mig sjlv men dessa har aldrig haft ntt "flumm" vrde utan de har hjlpt med ngest och smn. Otroligt bra fr de tv sakerna men gr ej att "flumma" p.
Citera
2025-03-20, 00:04
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh

Jag ter ocks hellre Oxazepam n dessa. Mycket hellre till och med!😆 Oxazepam har iaf ngestdmpande effekter, om n att man mste ta ganska stora doser och jag blir ven allmnt mycket sknare p det n Difludiazepam. Jag upplever att Alkohol har bttre ngestdmpande effekt n diflu! Den har nstan uteslutande sederande egenskaper och jag fr ut betydligt mer muskelrelax av mina Baklofen n av Difludiazepam
Citera
2025-03-20, 00:42
Medlem
KIFORSs avatar
Blev aldrig inlmnat idag som det brukar se ut. Kan vara s att de begrnsat sina utskick pga skerhet. Men hller er uppdaterade!
Citera
2025-03-20, 02:25
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag ter ocks hellre Oxazepam n dessa. Mycket hellre till och med!😆 Oxazepam har iaf ngestdmpande effekter, om n att man mste ta ganska stora doser och jag blir ven allmnt mycket sknare p det n Difludiazepam. Jag upplever att Alkohol har bttre ngestdmpande effekt n diflu! Den har nstan uteslutande sederande egenskaper och jag fr ut betydligt mer muskelrelax av mina Baklofen n av Difludiazepam
Se vad klockan r nu nr jag skriver detta, har inte vilat sedan jag steg upp vid kl06 och glmt ta och inte ett skit trtt.

ok bantningspiller men inte annat, mer likt utblandat tjack fr mig.
Citera
2025-03-20, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
Nn som upplevt strningar i leveranserna mer n den ena killen som spred panik hr?
Vill sjlv dra ivg en order men d de inte svarat p mina mail nnu blir man lite fundersam.
Om nn bestller och fr skickat denna veckan s skriv hr s man vet att de e safe att bestlla

Det r lugnt jag blev av med en frsndelse sjlv i juni-juli och det hnde ingenting med alla andra som bestllde.
Detta har mest med den nya lagen att de fr anmla vid misstanke och om ngon gr hmtar ut liknande frsndelse hela tiden klart de blir misstnksamma.
Dom plockar en frsndelse d och d om posten eller utlmningsstllet anmler att de misstnker ngot. Dom har fan inte tid g plocka lagliga varor eller ens stta in styrka mot det nnu nr det finns de som skickar klassade varor.
Lyssna inte p han som skriver fr d skulle det vara sant p mig ox men jag har ftt flera frsndelse efter det hnde.
Senast redigerad av Rhytm81 2025-03-20 kl. 07:40.
Citera
2025-03-20, 07:53
Medlem
Har gtt ver en vecka sen min bestllning och inget har kommit. Synd fr skulle verkligen behva lite benso nu.
Citera
2025-03-20, 09:13
Medlem
BlurryFace69s avatar
Bestllde i mndags o det kom igr.
Dock vldigt svag effekt .
Citera
2025-03-20, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlurryFace69
Bestllde i mndags o det kom igr.
Dock vldigt svag effekt .

Tycker effekten r bra ngestdmpande och hller i vldigt lnge. Halveringstiden r lngre n Diazepam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in