2024-05-28, 18:30
Medlem
Jaggermeisters avatar
Hur r denna substans? r den ett OK alternativ mot Alprazolam?
Citera
2024-05-29, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Hur r denna substans? r den ett OK alternativ mot Alprazolam?

Frst gngen jag kpte tyckte jag det det kndes som diazepam och alprazolam i samma fast nu andra eller tredje batchen tnkte jag inte s mycket p att faktiskt kolla in hur de kndes men funkar gr dom ju absolut.
Senast redigerad av Fluclazolam 2024-05-29 kl. 11:47.
Citera
2024-05-30, 13:21
Medlem
Andra som vntar p bestllning frn k**ii?
Citera
2024-06-05, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheesemachine
Jaa de skiter nog i allt mjligt men frsvrar bara allt fr sig sjlva. Hade ngon inrikes hemsida verkligen varit serisa och gtt in fr det 100% hade de styrt marknaden helt. Finns dock en sida jag tycker r grym hittills. De r fan serisa. Men asken back in the day. Frsta asken. De r fan skrivna i historien. Legender var dom. Utav kanske 60 bestllningar s var det en som.kom efter 2 dagar. Annars alltid dagen efter. Kundservicen, postfrskott. Ja det var tider det.

Jag skriver under p det!!!! Bde det om det funnits en seris sida med RC och Asken shit ass. Det r som en krlek man vet inte vad man har frrn man frlorat de 🤷🏼😂.

Mvh
Citera
2024-06-06, 03:58
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Fr 8 r sedan var jag vldigt aktiv med at recensera rc droger hr p fb och tanken var aldrig igen men jag testade dessa fr ett terfall efter 8 rs drogfrihet. Lite benzad frsta kvllen sen knde jag ingenting och tryckte kanske 50 stycken en kvll.

Klassisk benzo flla varenda mnniska i min omgivning fattade att jag var ptnd och min gamla beroendeterapeut stod utanfr min drr efter ngra dagar.

Den lnga halveringstiden hll mig bng i mnga mnga dagar och nr jag trodde jag var krklar igen s smllde jag helt random min bil i en stolpe.

Han gra av med alla mina besparingar och ftt g tillbaka till behandling och tappat respekten hos mina vnner.

Sjlva substansen/ruset var definitivt inte vrt det lnga fallet och jag rekommenderar gra vad som helst fr att inte ta ett terfall. Kpte dom fr jag skulle p resa och rdd fr smnen och ironiskt nog fick jag lergigan av en polare som svde mig bttre n diflu.

Kanske hjlper mot ngest men kan inte veta d jag inte lider av det lngre men det r ingen flubromazolam och med tanke p mngderna som krvs r den dyr. Gjorde ont spola ner 150 i toaletten fan

Positivt dock var att jag kissa rent p sticka ca en vecka efter mitt mega intag vilket jag efter att ha lst denna trd var omjligt.

Vad jag tar med mig r att rc benzo suger och benzo verlag suger om man inte lider av svr ngest och att jag vill tillbaka till att vara drogfri och plitlig.

Om ngon knner igen mig i min personliga berttelse vill jag bara sga att jag kukade ur och sdant hnder. Tog mig ut djupt missbruk och hllt mig clean i tta r och det kan ingen ta ifrn mig. En veckas benzo race verlevde man och tacksam jag klev av. Tnker inte skmmas fr att jag gjort ett misstag. Bra service av k***i

TLDR helt vrdels benzo att flddra p utan att ta mngder som kommer hlla dig bng lnge. Ingen hjlp mot smn. Dygnade efter ca 35 tabletter. Kanske bra mot ngest i sm doser men det kan jag inte veta.

Legalisera Flubromazalom s kanske jag gr en recension igen men troligtvis ser ni mig aldrig hr igen
Citera
2024-06-06, 10:36
Medlem
AndreasStartklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
Fr 8 r sedan var jag vldigt aktiv med at recensera rc droger hr p fb och tanken var aldrig igen men jag testade dessa fr ett terfall efter 8 rs drogfrihet. Lite benzad frsta kvllen sen knde jag ingenting och tryckte kanske 50 stycken en kvll.

Klassisk benzo flla varenda mnniska i min omgivning fattade att jag var ptnd och min gamla beroendeterapeut stod utanfr min drr efter ngra dagar.

Den lnga halveringstiden hll mig bng i mnga mnga dagar och nr jag trodde jag var krklar igen s smllde jag helt random min bil i en stolpe.

Han gra av med alla mina besparingar och ftt g tillbaka till behandling och tappat respekten hos mina vnner.

Sjlva substansen/ruset var definitivt inte vrt det lnga fallet och jag rekommenderar gra vad som helst fr att inte ta ett terfall. Kpte dom fr jag skulle p resa och rdd fr smnen och ironiskt nog fick jag lergigan av en polare som svde mig bttre n diflu.

Kanske hjlper mot ngest men kan inte veta d jag inte lider av det lngre men det r ingen flubromazolam och med tanke p mngderna som krvs r den dyr. Gjorde ont spola ner 150 i toaletten fan

Positivt dock var att jag kissa rent p sticka ca en vecka efter mitt mega intag vilket jag efter att ha lst denna trd var omjligt.

Vad jag tar med mig r att rc benzo suger och benzo verlag suger om man inte lider av svr ngest och att jag vill tillbaka till att vara drogfri och plitlig.

Om ngon knner igen mig i min personliga berttelse vill jag bara sga att jag kukade ur och sdant hnder. Tog mig ut djupt missbruk och hllt mig clean i tta r och det kan ingen ta ifrn mig. En veckas benzo race verlevde man och tacksam jag klev av. Tnker inte skmmas fr att jag gjort ett misstag. Bra service av k***i

TLDR helt vrdels benzo att flddra p utan att ta mngder som kommer hlla dig bng lnge. Ingen hjlp mot smn. Dygnade efter ca 35 tabletter. Kanske bra mot ngest i sm doser men det kan jag inte veta.

Legalisera Flubromazalom s kanske jag gr en recension igen men troligtvis ser ni mig aldrig hr igen

Frstr inte, varfr krde du en hel vecka om du inte fick ngot bra rus? Trodde din benzade hjrna att det skulle bli bra om du tog mer? Tack fr rapporten oavsett. Att ditt terfall efter 8 r fick sdana omedelbara hrda konsekvenser utan ngot roligt eller sknt rus var nog rtt nyttigt fr dig. Jag sger inte att du r immun mot terfall men det ska nog till att du hamnar i en vldigt speciell situation med fel mnniskor och substansen at hand fr att det ska hnda igen. Lycka till
Citera
2024-06-08, 03:19
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasStartklar
Frstr inte, varfr krde du en hel vecka om du inte fick ngot bra rus? Trodde din benzade hjrna att det skulle bli bra om du tog mer? Tack fr rapporten oavsett. Att ditt terfall efter 8 r fick sdana omedelbara hrda konsekvenser utan ngot roligt eller sknt rus var nog rtt nyttigt fr dig. Jag sger inte att du r immun mot terfall men det ska nog till att du hamnar i en vldigt speciell situation med fel mnniskor och substansen at hand fr att det ska hnda igen. Lycka till

Jag hade ju kpt flera hundra tabletter, vad skulle jag gra med dom? Slnga? Kan man ju lika grna trycka dom.

Att terfallet blev ett totalt misslyckande var givetvis det bsta som kunde hnda.

Tack fr din fina input
Citera
2024-06-09, 17:28
Medlem
Har nu testat och mste sga att jag r positiv verraskad.

En tab har vldigt bra ngestdmpande effekt och man blir vldigt trtt. Funkar jttebra att ta vid snggende och ger en skn och lng smn. En annan bra sak r att man inte fr minnesluckor.
Hade hoppats att priset var lite lgre och lite lng leveranstid.

Dom jag har tagit r orangea frn k***i.
Citera
2024-06-11, 21:05
Medlem
Jag brukar vldigt sllan anvnda benzo, har hnt ngra enstaka tillfllen nr jag rkt PVs, men tycker att dessa knappt gr ngot. Fick 5st med min frra bestllning och tog 2st nu idag helt nykter bara fr att se hur dom knns, men knde mig bara lite trtt inge mer. Har haft ngest hela mitt liv och kan inte pst att dessa hjlpte. Mste man ta flera n 2 eller vad rekomenderar ni?
Citera
2024-06-12, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenYo
Jag brukar vldigt sllan anvnda benzo, har hnt ngra enstaka tillfllen nr jag rkt PVs, men tycker att dessa knappt gr ngot. Fick 5st med min frra bestllning och tog 2st nu idag helt nykter bara fr att se hur dom knns, men knde mig bara lite trtt inge mer. Har haft ngest hela mitt liv och kan inte pst att dessa hjlpte. Mste man ta flera n 2 eller vad rekomenderar ni?

drack ven ett 6 pack 3.5or efter detta eftersom knde noll effekt frn diflun och knner absolut inga negativa eller posetiva effekter, s knns nsta som om dessa diflu r sockerpiller. Ska testa ta fler nr min bestllning kommer.

Tycker ven det r intressant att ngon hr i trden som tog en halva och sov som en stock ocks sger att den nya batchen av 3-mma som kommit r "bra tryck i" ven fast folk klagat p att den r mer eller mindre verkningsls hmm...
Citera
2024-06-14, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenYo

Frstr helt rligt inte hur vissa inte kan f effekt av dessa. 2-3st gr mig totalt ngest fri och avslappnad plus sover hur sknt som helst.
Fast i brjan av min benzo karrir funkade inte diazepam och liknande p mig bara de starka tyckte jag d fast sen blev diazepam och de med lngre halveringstid de bsta och mnga blir likadana. S kanske r drfr du tycker du inte fr effekt fr effekt fr man definitivt och jag har tagit minst 70-80% av alla benzo och denna tycker jag r en av de bttre plus man slipper en riktigt jvla Avis som p de starkare benzo sorterna.
Citera
2024-06-15, 09:30
Medlem
Det r som om de blivit lite svagare nu mot frsta Batch de hade. Minns den var bttre fast denna funkar ox men frsta Batchen var starkare n denna och kndes som alprazolam 0,5-0,75mg och 15mg diazepam medans denna nya r mera som 0,10-0,25mg alprazolam 10mg diazepam p samma mngd eller har jag lite tolerans fast lskar denna nd d jag inte blir helt sjukt beroende och det slutar med Epilepsi anfall efter 100st som det gr p alla triazolobenzodiazepiner vilken den vrsta var flubromazolam fast den var ju ox 4-5 gnger verdoserad fast jvlar vilken Benz det var.
Finns en som kommer slppas efter Difludiazepam klassas som kommer bli helt sjukt jvla populr men kan inte avslja den men om ni tar flubromazepam och stter ihop med flunitrazepam s fr ni en bra beskrivning av den.
Den har alla 5-6 egenskaper en benzo kan besitta och starka dessutom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in