Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-02, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlbertJHansson
En något specifikt fråga.

Jag har levt helt drogfri i snart 6år förutom mitt metylfenidat jag ätit enligt ordination, men var storkonsument av benzo innan, särskilt under den magiska flubromazolam eran vilka jag knaprade som godis.

Så nu så absolut noll tolerans man kan ha men jag ska iväg på wacken i sommar har har en del social ångest och svårigheter men tänkte dubbla min medikinet men då kommer ju ångest framåt kvällen och sömnsvårigheter.

Jag söker något med lite precision , vill få bort den ångesten, sova lite bättre men absolut inte bli bäng eller märkbart flöddrad. Önskar egentligen inte så bra känsla som flubron så man riskerar bli hooked igen heller. Tror ni en låg dos av denna skulle fungera till syftet att ta bort den fysiska ångesten från metylfenidat och göra de sista timmarna på natten lite smooth? Lite svajig är väl ok då alla andra i sällskapet kommer vara duktigt packade. Jag kommer dock inte dricka alkohol till då den dörren är stängd för alltid (inte för att jag nog nu efter sex år inte skulle kunna hantera men har kommit fram till att det är en skitdrog)

Tacksam för svar på denna nybörjarfråga

Ja det tror jag men köp diazepam ist denna kan man bli lite väck på fast diazepam blir man inte eller köp zopiklon den är perfekt mot det du skriver om du inte är av den sorten som får hallucinationer av zopiklon.
Fast denna skulle funka utmärkt att ta en tabbe på kvällen men du kommer känna av den dagen efter fast det är bara bra ensligt mig jag vet inte hur du känner eller tycker fast diazepam är nog det bästa
Citera
2024-05-05, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MepheGreven
Köper ni denna fortfarande? 20st å noll effekt

Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
Jag vet inte vad det är för slagt övernaturlig tur ni har som fått hem en fungerande variant.
Jag har tagit 20st nu och druckit en halv vodkaflaska, 100% säker på att det enda jag känner av är vodkan. Lite trist, jag hade höga förväntningar på dessa.
will not order again..

Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Tror inte en sek på det han skrev helt ärligt då jag har hög förväntan på benzo och denna var guld fast inte om man vill bli helt lost denna är mera medicinskt bra fast jag tog 4-5st och var benzad i många dagar efteråt fast inte testat den nya batchen men hade det varit problem hade nog flera skrivit det.
Kör en liten order först om du är orolig men dom verkar väldigt seriösa enligt mig då jag pratat en del med dessa så nog lugnt

Jag gick in och skulle läsa vad andra tyckte om de här och såg de här posterna, jag tog EN HALV igår och sov som en stock utan någon nattlig ångest och jag kan omöjligt se att något käkat 10-20st av de här på en gång utan att känna något så jag håller med Fluclazolam 100%.

Bägge kontona är reggade samtidigt och skriver bägge kassa saker om produkterna så det är väl troligtvis någon som är sur eller en konkurrent, kanske hyg**s dödsryck?

(Edit, såg precis att Hyg** inte längre är uppe)
Citera
2024-05-05, 21:48
Medlem
Nej tkr de suger bara.
Citera
2024-05-06, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paralyzed-ninja
Jag gick in och skulle läsa vad andra tyckte om de här och såg de här posterna, jag tog EN HALV igår och sov som en stock utan någon nattlig ångest och jag kan omöjligt se att något käkat 10-20st av de här på en gång utan att känna något så jag håller med Fluclazolam 100%.

Bägge kontona är reggade samtidigt och skriver bägge kassa saker om produkterna så det är väl troligtvis någon som är sur eller en konkurrent, kanske hyg**s dödsryck?

(Edit, såg precis att Hyg** inte längre är uppe)

Exakt vad jag tänkte det är någon som antagligen vill sabba
Citera
2024-05-06, 13:29
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:

Jag har levt helt drogfri i snart 6år förutom mitt metylfenidat jag ätit enligt ordination, men var storkonsument av benzo innan, särskilt under den magiska flubromazolam eran vilka jag knaprade som godis.

Så nu så absolut noll tolerans man kan ha men jag ska iväg på wacken i sommar har har en del social ångest och svårigheter men tänkte dubbla min medikinet men då kommer ju ångest framåt kvällen och sömnsvårigheter.

Jag söker något med lite precision , vill få bort den ångesten, sova lite bättre men absolut inte bli bäng eller märkbart flöddrad. Önskar egentligen inte så bra känsla som flubron så man riskerar bli hooked igen heller. Tror ni en låg dos av denna skulle fungera till syftet att ta bort den fysiska ångesten från metylfenidat och göra de sista timmarna på natten lite smooth? Lite svajig är väl ok då alla andra i sällskapet kommer vara duktigt packade. Jag kommer dock inte dricka alkohol till då den dörren är stängd för alltid (inte för att jag nog nu efter sex år inte skulle kunna hantera men har kommit fram till att det är en skitdrog)

Håller med att det är den absolut sämsta drogen som överhuvudtaget existerar. Ta och införskaffa något adekvat medikament där du faktiskt vet vad du får istället. Allt ifrån en liten dos valfri benso till Gabapentin skulle ge dig den effekt du är ute efter.
Citera
2024-05-06, 16:39
Medlem
Citat:

Hejsan

Jag läste du tog flubromazolam och den var helt sjuuukt stark och ska du ge dig på benzo så ta då inte någon triazolobenzodiazepin de är så fruktansvärt starka och är nog dubbelt så beroende framkallande än de vanliga zepam benzo men finns stygga zepam benzo oxå fast som jag sa diazepam är det du ska sikta på i styrka om du ens skulle få för dig ta eller liknande hyffsat bra men inte en döds benzo slm flubromazolam var. Fanns ju flubromazepam oxå som enligt mig är och kommer vara den bästa benzo ever fast just denna Difludiazepam håller den klassen för det räckte jag tog var tredje dag och man ska ju helst inte ta det ofta om alls om man varit hockt på det fast om du mot förmodan skulle få för dig välj en snäll benzo. Kolla upp om det är en triazolobenzodiazepin avstå då.
Alprazolam är ju med en sån och det räcker jag tar 3-4 veckor så får jag epilepsi anfall när jag slutar men det händer inte på de snällare de är inte lika giftiga och just diazepam får jag i en vecka om jag tagit en starkare fast försöker avstå dom nu och jag får en order av denna igen så jag kan lämna en till recension.
Pregabalin gabapentin funkar ju oxå som en skrev
Citera
2024-05-06, 20:34
Medlem
Utfärdar härmed en varning för ke...nu. Beställde och betalade för tio dagar sen. Inget i brevlådan och inget svar på mina mejl.

Uppdaterar om ärendet löser sig.
Citera
2024-05-06, 21:14
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stavrogin
Utfärdar härmed en varning för ke...nu. Beställde och betalade för tio dagar sen. Inget i brevlådan och inget svar på mina mejl.

Fick du valet att beställa spårbart som det står att man kan göra när man läser deras "FAQ"?

Tror fan alla (förutom asken när dem fanns) som kränger RC selektivt scammar och många nu ända sen Etizolam kom kör också på att leverera en första batch som är riktigt potent och sedan när ordet spridit sig är nästa batch nästan verkningslös. Vet inte hur många RC-bensos där detta inträffat nu.
Citera
2024-05-06, 21:31
Medlem
Citat:

Samma här. Hoppas det kommer i veckan. Förra beställningen var det inga problem med.
Citera
2024-05-06, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Fick du valet att beställa spårbart som det står att man kan göra när man läser deras "FAQ"?

Tror fan alla (förutom asken när dem fanns) som kränger RC selektivt scammar och många nu ända sen Etizolam kom kör också på att leverera en första batch som är riktigt potent och sedan när ordet spridit sig är nästa batch nästan verkningslös. Vet inte hur många RC-bensos där detta inträffat nu.

Nej, gjorde inte det tyvärr.
Citera
2024-05-07, 00:30
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Nej, gjorde inte det tyvärr.

Förtydliga är du snäll. Du VALDE inte spårbart eller du fick inte alternativet?
Citera
2024-05-08, 00:19
Medlem
Uppdatering: Mitt paket damp ner idag. Tackar för det. Har inte riktigt tid att testa dem än, så får återkomma om potensen i pillren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in