2024-05-02, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlbertJHansson
En ngot specifikt frga.

Jag har levt helt drogfri i snart 6r frutom mitt metylfenidat jag tit enligt ordination, men var storkonsument av benzo innan, srskilt under den magiska flubromazolam eran vilka jag knaprade som godis.

S nu s absolut noll tolerans man kan ha men jag ska ivg p wacken i sommar har har en del social ngest och svrigheter men tnkte dubbla min medikinet men d kommer ju ngest framt kvllen och smnsvrigheter.

Jag sker ngot med lite precision , vill f bort den ngesten, sova lite bttre men absolut inte bli bng eller mrkbart flddrad. nskar egentligen inte s bra knsla som flubron s man riskerar bli hooked igen heller. Tror ni en lg dos av denna skulle fungera till syftet att ta bort den fysiska ngesten frn metylfenidat och gra de sista timmarna p natten lite smooth? Lite svajig r vl ok d alla andra i sllskapet kommer vara duktigt packade. Jag kommer dock inte dricka alkohol till d den drren r stngd fr alltid (inte fr att jag nog nu efter sex r inte skulle kunna hantera men har kommit fram till att det r en skitdrog)

Tacksam fr svar p denna nybrjarfrga

Ja det tror jag men kp diazepam ist denna kan man bli lite vck p fast diazepam blir man inte eller kp zopiklon den r perfekt mot det du skriver om du inte r av den sorten som fr hallucinationer av zopiklon.
Fast denna skulle funka utmrkt att ta en tabbe p kvllen men du kommer knna av den dagen efter fast det r bara bra ensligt mig jag vet inte hur du knner eller tycker fast diazepam r nog det bsta
Citera
2024-05-05, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MepheGreven
Kper ni denna fortfarande? 20st noll effekt

Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
Jag vet inte vad det r fr slagt vernaturlig tur ni har som ftt hem en fungerande variant.
Jag har tagit 20st nu och druckit en halv vodkaflaska, 100% sker p att det enda jag knner av r vodkan. Lite trist, jag hade hga frvntningar p dessa.
will not order again..

Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Tror inte en sek p det han skrev helt rligt d jag har hg frvntan p benzo och denna var guld fast inte om man vill bli helt lost denna r mera medicinskt bra fast jag tog 4-5st och var benzad i mnga dagar eftert fast inte testat den nya batchen men hade det varit problem hade nog flera skrivit det.
Kr en liten order frst om du r orolig men dom verkar vldigt serisa enligt mig d jag pratat en del med dessa s nog lugnt

Jag gick in och skulle lsa vad andra tyckte om de hr och sg de hr posterna, jag tog EN HALV igr och sov som en stock utan ngon nattlig ngest och jag kan omjligt se att ngot kkat 10-20st av de hr p en gng utan att knna ngot s jag hller med Fluclazolam 100%.

Bgge kontona r reggade samtidigt och skriver bgge kassa saker om produkterna s det r vl troligtvis ngon som r sur eller en konkurrent, kanske hyg**s ddsryck?

(Edit, sg precis att Hyg** inte lngre r uppe)
Citera
2024-05-05, 21:48
Medlem
Nej tkr de suger bara.
Citera
2024-05-06, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paralyzed-ninja
Jag gick in och skulle lsa vad andra tyckte om de hr och sg de hr posterna, jag tog EN HALV igr och sov som en stock utan ngon nattlig ngest och jag kan omjligt se att ngot kkat 10-20st av de hr p en gng utan att knna ngot s jag hller med Fluclazolam 100%.

Bgge kontona r reggade samtidigt och skriver bgge kassa saker om produkterna s det r vl troligtvis ngon som r sur eller en konkurrent, kanske hyg**s ddsryck?

(Edit, sg precis att Hyg** inte lngre r uppe)

Exakt vad jag tnkte det r ngon som antagligen vill sabba
Citera
2024-05-06, 13:29
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
En ngot specifikt frga.

Jag har levt helt drogfri i snart 6r frutom mitt metylfenidat jag tit enligt ordination, men var storkonsument av benzo innan, srskilt under den magiska flubromazolam eran vilka jag knaprade som godis.

S nu s absolut noll tolerans man kan ha men jag ska ivg p wacken i sommar har har en del social ngest och svrigheter men tnkte dubbla min medikinet men d kommer ju ngest framt kvllen och smnsvrigheter.

Jag sker ngot med lite precision , vill f bort den ngesten, sova lite bttre men absolut inte bli bng eller mrkbart flddrad. nskar egentligen inte s bra knsla som flubron s man riskerar bli hooked igen heller. Tror ni en lg dos av denna skulle fungera till syftet att ta bort den fysiska ngesten frn metylfenidat och gra de sista timmarna p natten lite smooth? Lite svajig r vl ok d alla andra i sllskapet kommer vara duktigt packade. Jag kommer dock inte dricka alkohol till d den drren r stngd fr alltid (inte fr att jag nog nu efter sex r inte skulle kunna hantera men har kommit fram till att det r en skitdrog)

Hller med att det r den absolut smsta drogen som verhuvudtaget existerar. Ta och infrskaffa ngot adekvat medikament dr du faktiskt vet vad du fr istllet. Allt ifrn en liten dos valfri benso till Gabapentin skulle ge dig den effekt du r ute efter.
Citera
2024-05-06, 16:39
Medlem
Citat:
En ngot specifikt frga.

Hejsan

Jag lste du tog flubromazolam och den var helt sjuuukt stark och ska du ge dig p benzo s ta d inte ngon triazolobenzodiazepin de r s fruktansvrt starka och r nog dubbelt s beroende framkallande n de vanliga zepam benzo men finns stygga zepam benzo ox fast som jag sa diazepam r det du ska sikta p i styrka om du ens skulle f fr dig ta eller liknande hyffsat bra men inte en dds benzo slm flubromazolam var. Fanns ju flubromazepam ox som enligt mig r och kommer vara den bsta benzo ever fast just denna Difludiazepam hller den klassen fr det rckte jag tog var tredje dag och man ska ju helst inte ta det ofta om alls om man varit hockt p det fast om du mot frmodan skulle f fr dig vlj en snll benzo. Kolla upp om det r en triazolobenzodiazepin avst d.
Alprazolam r ju med en sn och det rcker jag tar 3-4 veckor s fr jag epilepsi anfall nr jag slutar men det hnder inte p de snllare de r inte lika giftiga och just diazepam fr jag i en vecka om jag tagit en starkare fast frsker avst dom nu och jag fr en order av denna igen s jag kan lmna en till recension.
Pregabalin gabapentin funkar ju ox som en skrev
Citera
2024-05-06, 20:34
Medlem
Utfrdar hrmed en varning fr ke...nu. Bestllde och betalade fr tio dagar sen. Inget i brevldan och inget svar p mina mejl.

Uppdaterar om rendet lser sig.
Citera
2024-05-06, 21:14
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stavrogin
Utfrdar hrmed en varning fr ke...nu. Bestllde och betalade fr tio dagar sen. Inget i brevldan och inget svar p mina mejl.

Fick du valet att bestlla sprbart som det str att man kan gra nr man lser deras "FAQ"?

Tror fan alla (frutom asken nr dem fanns) som krnger RC selektivt scammar och mnga nu nda sen Etizolam kom kr ocks p att leverera en frsta batch som r riktigt potent och sedan nr ordet spridit sig r nsta batch nstan verkningsls. Vet inte hur mnga RC-bensos dr detta intrffat nu.
Citera
2024-05-06, 21:31
Medlem
Citat:

Samma hr. Hoppas det kommer i veckan. Frra bestllningen var det inga problem med.
Citera
2024-05-06, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Fick du valet att bestlla sprbart som det str att man kan gra nr man lser deras "FAQ"?

Tror fan alla (frutom asken nr dem fanns) som krnger RC selektivt scammar och mnga nu nda sen Etizolam kom kr ocks p att leverera en frsta batch som r riktigt potent och sedan nr ordet spridit sig r nsta batch nstan verkningsls. Vet inte hur mnga RC-bensos dr detta intrffat nu.

Nej, gjorde inte det tyvrr.
Citera
2024-05-07, 00:30
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Nej, gjorde inte det tyvrr.

Frtydliga r du snll. Du VALDE inte sprbart eller du fick inte alternativet?
Citera
2024-05-08, 00:19
Medlem
Uppdatering: Mitt paket damp ner idag. Tackar fr det. Har inte riktigt tid att testa dem n, s fr terkomma om potensen i pillren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in