Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-08, 13:08
Medlem
Uppdatering: Även mitt kom idag. Dubbla mängden.
Citera
2024-05-08, 14:21
Medlem
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Jag träffade den killen. Grundaren utav Asken original. Han var en riktig både fullständigt tokig men också kreativ person.

Vi satt av ett straff ihop på samma ställe och han hade knullat på en brud i personalen. Så han fick inte vara på öppna avdelningen.

Han hade mycket skruvade tankar. Att förintelsen var påhittad och prata jämt om det.

Men han gillade mig för jag drev också en verksamhet en gång i tiden som han uppskattade.

Sicken kille!

Jävligt tråkigt Jag handlade flitigt av honom 2017 och fick även en t-shirt av honom på posten

Jag blir nyfiken på denna substans. Halveringstiden verkar vara enorm, kanske t.o.m längre än Diazepam och dess metaboliter, då folk verkar vara påverkade i flera dagar?
Citera
2024-05-08, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Dussin-XII
Jävligt tråkigt Jag handlade flitigt av honom 2017 och fick även en t-shirt av honom på posten

Jag blir nyfiken på denna substans. Halveringstiden verkar vara enorm, kanske t.o.m längre än Diazepam och dess metaboliter, då folk verkar vara påverkade i flera dagar?

Ja jag gjorde ett test efter 30st var jag positiv i 3 veckor exakt som på diazepam
Citera
2024-05-09, 11:10
Medlem
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Ja jag gjorde ett test efter 30st var jag positiv i 3 veckor exakt som på diazepam

Hur upplever du effekten jämfört med Diazepam?
Citera
2024-05-09, 11:44
Medlem
Citat:
Hur upplever du effekten jämfört med Diazepam?

Den var som diazepam fast med inslag av alprazolam oxå. Tog man 2-3st 6-8mg blev det som 20mg diazepam och 0,5mg alprazolam mycket bra fast det var första batchen men jag har gjort en till order nu så lägger en ny recension fast jag tror de är lika bra.
Citera
2024-05-09, 11:46
Medlem
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Citat:
Den var som diazepam fast med inslag av alprazolam oxå. Tog man 2-3st 6-8mg blev det som 20mg diazepam och 0,5mg alprazolam mycket bra fast det var första batchen men jag har gjort en till order nu så lägger en ny recension fast jag tror de är lika bra.

Låter ju lovande Vilken effekt tycker du är mest framträdande? serdering, hypnotisk, anixolytisk?
Citera
2024-05-09, 12:37
Medlem
Citat:
Låter ju lovande Vilken effekt tycker du är mest framträdande? serdering, hypnotisk, anixolytisk?

Det var nog alla 3 av dom fast jag hade oxå noll tolerans vilket jag inte har nu heller.
Den enda jag kan jämföra med är flubromazepam vilken funkade som denna och den är den absolut bästa rc benzo som funnits tillsammans med flualprazolam fast flualprazolam var ju en triazolobenzodiazepin så inte så konstigt den var fet.
Jag kan bara jämföra denna effekt med diazepam fast med alprazolam effekten oxå och just diazepam har ju de effekterna
Citera
2024-05-09, 12:40
Medlem
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Citat:
Det var nog alla 3 av dom fast jag hade oxå noll tolerans vilket jag inte har nu heller.
Den enda jag kan jämföra med är flubromazepam vilken funkade som denna och den är den absolut bästa rc benzo som funnits tillsammans med flualprazolam fast flualprazolam var ju en triazolobenzodiazepin så inte så konstigt den var fet.
Jag kan bara jämföra denna effekt med diazepam fast med alprazolam effekten oxå och just diazepam har ju de effekterna

Lite offtopic nu men tycker du inte bättre om Flubromazolam än Flubromazepam? Hur är skillnaden på dom, förutom potensen.
Citera
2024-05-09, 16:11
Medlem
Citat:
Lite offtopic nu men tycker du inte bättre om Flubromazolam än Flubromazepam? Hur är skillnaden på dom, förutom potensen.

Nej jag älskar mera zepam benzo eftersom de har oftast längre halveringstid än zolam och oftast är zolam triazolobenzodiazepin som man oftast blir mycket mera beroende av men.om man söker benzo just för kicken då är ju zolam eller triazolobenzodiazepin mycket bättre. Flubromazepam satt i i 3-4 dagar på endast 2-3st 8mg och då medicinsk mycket bättre de slog på väldigt sakta oxå det kunde ta upp till 3-4tim innan full effekt men detta skapade oxå återdos hos de som inte visste och så blev de så benzade att de knappt minns något på några dagar.
Jag älskade flubromazolam oxå när den kom och de överdoserade den duktigt i Sverige minns jag de sålde den i 1-1,2mg per pill och normalt skulle en dos vara på 0,25-0,50mg och jag blev sjukt beroende av just flubromazolam och fick ett EP anfall efteråt det fick några av mina polare oxå vilket sällan händer på zepam men det kan ju ske på dessa oxå.
Därför älskar jag denna Difludiazepam och jag trodde de skulle vara kassa först till jag testade dom och blev så väldigt positivt överraskad och de som sa att de inte kände av dem efter några dagar det beror på att man är så pass benzade att man inte kan bli mera.
Det skedde på flubromazepam oxå minns jag.
Fast får mina antagligen nästa vecka och kan skriva igen. Jag tror inte ett ord på de som skriver de inte får effekt isf måste de ha tolerans redan.
Citera
2024-05-09, 16:13
Medlem
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Citat:
Nej jag älskar mera zepam benzo eftersom de har oftast längre halveringstid än zolam och oftast är zolam triazolobenzodiazepin som man oftast blir mycket mera beroende av men.om man söker benzo just för kicken då är ju zolam eller triazolobenzodiazepin mycket bättre. Flubromazepam satt i i 3-4 dagar på endast 2-3st 8mg och då medicinsk mycket bättre de slog på väldigt sakta oxå det kunde ta upp till 3-4tim innan full effekt men detta skapade oxå återdos hos de som inte visste och så blev de så benzade att de knappt minns något på några dagar.
Jag älskade flubromazolam oxå när den kom och de överdoserade den duktigt i Sverige minns jag de sålde den i 1-1,2mg per pill och normalt skulle en dos vara på 0,25-0,50mg och jag blev sjukt beroende av just flubromazolam och fick ett EP anfall efteråt det fick några av mina polare oxå vilket sällan händer på zepam men det kan ju ske på dessa oxå.
Därför älskar jag denna Difludiazepam och jag trodde de skulle vara kassa först till jag testade dom och blev så väldigt positivt överraskad och de som sa att de inte kände av dem efter några dagar det beror på att man är så pass benzade att man inte kan bli mera.
Det skedde på flubromazepam oxå minns jag.
Fast får mina antagligen nästa vecka och kan skriva igen. Jag tror inte ett ord på de som skriver de inte får effekt isf måste de ha tolerans redan.

Hehe, jag gillar mer zolam-benso för dom är har, som du säger, oftast kort halveringstid. Snabbt påslag och snabbt ut. Det som en missbrukare älskar
Citera
2024-05-09, 18:01
Medlem
Citat:
Hehe, jag gillar mer zolam-benso för dom är har, som du säger, oftast kort halveringstid. Snabbt påslag och snabbt ut. Det som en missbrukare älskar

Haha ja jag älskar med dom och flualprazolam saknar jag nog mest de var helt fantastiskta.
Hoppas det kommer någon sån snart igen.
Citera
2024-05-10, 11:46
Medlem
Jag upplevde dessa väldigt skiftande från batch till batch! Först vill jag säga att K*** varit extremt serviceminded och jag har fått mina grejer Dan efter varje gång och svar från kundsupport inom nån timme.. Har således en mycket bra bild av shoppen som sådan. Den första batchen av Diflu som hade en skåra bara och var väldigt röda, funkade bra tycker jag, inte lika stark effekt som diazepam tycker jag men klart godkänd för att vara en NPS.. Så jag beställde dessa ett par gånger och var nöjd! Sen tog jag en paus på ca 3 veckor och varken åt eller handlade dessa eller nån annan Benzo. Jag har iktorivil utskrivet vid behov men av vissa skäl så hade jag inte heller denna under den här tiden. Enda narkotikaklassade substanser jag intog var mitt metadon, Lyrica och elvanse som jag har utskrivet och känner inget nämnvärt när jag tar dessa mediciner annat än att jag är frisk och vanlig. Sen beställde jag på nytt och då fick jag av den nya batchen och jag hade även
Beställt från Hyg den sk Bromonordiazepamen samt deras 3-me-pcpy och även Hygs PV: 3-me-php och innan jag tog nåt av det andra så tog jag 2 st diflu som har krysskåra. Jag kände efter 2,5 h inte nåt alls, var som att jag inte ätit nån Benzo alls, tog då ytterligare 3 st bara för att och medan dagen blev kväll så väntade jag och all effekt uteblev, då tog jag 7 st på en gång och väntade med att ta nåt annat för att känna om det blev nån effekt, det blev det inte, kl var runt 21-22 och jag hade då ätit ca 15 diflu på 8 timmar och jag kände absolut ingenting! Hade känt mer på en Alvedon! Så jag tog resterande diflu ca 15-20 st för jag gav några till en kompis med och gick och la mig men upplevde alltså noll och intet effekt på dessa. Då kan jag säga att innan när jag tog 2-3 st så kände jag mig påverkad och ångestfri och sen satt en viss Hangover effekt i ett par dar. Detta var verkningslöst! Dan efter slängde jag i mig 4 st bromonordiazepam från Hyg och dom fäste ganska snart och jag upplevde effekt! Även 3-me-pcpy funkade på sitt sätt! Sen tog jag ett race med 3-me-php och åt mina bromonordiazepam plus 3-me-pcpy och dessa funkade bra att sova på. Upplever nya batchen som verkningslös, men själva substansen difludiazepam är helt okej om den är rätt doserad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in