Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle-Dussin-XII
Lite offtopic nu men tycker du inte bättre om Flubromazolam än Flubromazepam?

Hur är skillnaden på dom, förutom potensen.
Nej jag älskar mera zepam benzo eftersom de har oftast längre halveringstid än zolam och oftast är zolam triazolobenzodiazepin som man oftast blir mycket mera beroende av men.om man söker benzo just för kicken då är ju zolam eller triazolobenzodiazepin mycket bättre. Flubromazepam satt i i 3-4 dagar på endast 2-3st 8mg och då medicinsk mycket bättre de slog på väldigt sakta oxå det kunde ta upp till 3-4tim innan full effekt men detta skapade oxå återdos hos de som inte visste och så blev de så benzade att de knappt minns något på några dagar.
Jag älskade flubromazolam oxå när den kom och de överdoserade den duktigt i Sverige minns jag de sålde den i 1-1,2mg per pill och normalt skulle en dos vara på 0,25-0,50mg och jag blev sjukt beroende av just flubromazolam och fick ett EP anfall efteråt det fick några av mina polare oxå vilket sällan händer på zepam men det kan ju ske på dessa oxå.
Därför älskar jag denna Difludiazepam och jag trodde de skulle vara kassa först till jag testade dom och blev så väldigt positivt överraskad och de som sa att de inte kände av dem efter några dagar det beror på att man är så pass benzade att man inte kan bli mera.
Det skedde på flubromazepam oxå minns jag.
Fast får mina antagligen nästa vecka och kan skriva igen. Jag tror inte ett ord på de som skriver de inte får effekt isf måste de ha tolerans redan.