2024-04-19, 02:27
Medlem
Jag trffade den killen. Grundaren utav Asken original. Han var en riktig bde fullstndigt tokig men ocks kreativ person.

Vi satt av ett straff ihop p samma stlle och han hade knullat p en brud i personalen. S han fick inte vara p ppna avdelningen.

Han hade mycket skruvade tankar. Att frintelsen var phittad och prata jmt om det.

Men han gillade mig fr jag drev ocks en verksamhet en gng i tiden som han uppskattade.

Sicken kille!
Citera
2024-04-20, 02:15
Medlem
Kper ni denna fortfarande? 20st noll effekt
Citera
2024-04-23, 04:10
Medlem
KIFORSs avatar
Tnkte precis bestlla fr att testa dessa, men kommentaren ovanfr gr mig lite orolig. Kan fler yttra sig om den nya batchen funkar eller ej?
Citera
2024-04-23, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
Tnkte precis bestlla fr att testa dessa, men kommentaren ovanfr gr mig lite orolig. Kan fler yttra sig om den nya batchen funkar eller ej?

Tror inte en sek p det han skrev helt rligt d jag har hg frvntan p benzo och denna var guld fast inte om man vill bli helt lost denna r mera medicinskt bra fast jag tog 4-5st och var benzad i mnga dagar eftert fast inte testat den nya batchen men hade det varit problem hade nog flera skrivit det.
Kr en liten order frst om du r orolig men dom verkar vldigt serisa enligt mig d jag pratat en del med dessa s nog lugnt
Citera
2024-04-24, 03:37
Medlem
De ska vara som vanliga stess ungefr. Och Diazepam r en vldigt bra benso! Top 4 fr mnsklighetens verlevnad enligt WHO. S hller difludiazepam den klassen r det vrldsklass...

Men gr det verkligen det???
Citera
2024-04-24, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
De ska vara som vanliga stess ungefr. Och Diazepam r en vldigt bra benso! Top 4 fr mnsklighetens verlevnad enligt WHO. S hller difludiazepam den klassen r det vrldsklass...

Men gr det verkligen det???

Dom jag kpte var som att ta 15-25mg diazepam plus 0,25-0,75mg alprazolam p
2-3st tabbar och flera har beskrivit effekten exakt s.
Den r ltt den bsta som finns inrikes just nu.
FluEtiz r helt vrdels och ven den diazepam sorten hyge.. har och den r mycket under doserad den borde ligga p minst 7,5-10mg per tabbe fr att vara som 5-7mg diazepam.

Fluoro gr ju att benzon passerar hjrnblod barriren mycket bttre och har mycket hgre affinitet p receptorerna.

Jag tog 7-8st p 3 dagar och effekt satt i 3-4 dagar efter det.
Den har ju lika lng halveringstid som diazepam s mnga sger att de inte knner effekt efter ngra dagar men det beror p att dom redan r s pass benzade s dom tycker effekten frsvinner.

Den r nstan lika bra som flubromazepam medicinskt.
Ska du ha det till att bli vck p s kp ist alprazolam eller ngot liknande med kort halveringstid fr det r dom benzo med kort halveringstid som kickar bst men medicinsk r dom med lng halveringstid mycket bttre.
Citera
2024-04-25, 09:21
Medlem
KIFORSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Tror inte en sek p det han skrev helt rligt d jag har hg frvntan p benzo och denna var guld fast inte om man vill bli helt lost denna r mera medicinskt bra fast jag tog 4-5st och var benzad i mnga dagar eftert fast inte testat den nya batchen men hade det varit problem hade nog flera skrivit det.
Kr en liten order frst om du r orolig men dom verkar vldigt serisa enligt mig d jag pratat en del med dessa s nog lugnt

Du har skert rtt. Men gr en liten order fr att "knna" lite p dem frst.
Citera
2024-04-28, 12:01
Medlem
HarrySvenssons avatar
Rapport efter att nu ha testat ett gng;

Det hr r en riktigt skum benzo enligt mig, det tar nog 2-3h innan effekten kommer och nr den vl kommer r det med rejla besked. Jag knner mig otroligt benzad i ca 2h fr att sen dala in i ngot efterstadie(efterbenzad) som hller i sig i 2-3 dagar ungefr. Trttheten har hllit i sig i 4-5 dagar och jag har generellt varit p riktigt dligt humr. Detta var efter jag hade tagit 3st rosa tabletter.

P grund av hur pass oberknelig den r samt de lnga negativa eftereffekterna skulle jag nog inte rekommendera substansen i mer n ndlgen (om du inte fr tag p annat). Toleransen verkar ven vara brutal p denna, du mste vnta ett bra tag fr att f nskad effekt bara efter en tablett.

Sjlva knslan var inte heller i klass med Diazepam, utan ett mycket grumligare/spretigare "rus".

Jag ger den 2,5/10 puckar.
Citera
2024-04-28, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySvensson
Rapport efter att nu ha testat ett gng;

Det hr r en riktigt skum benzo enligt mig, det tar nog 2-3h innan effekten kommer och nr den vl kommer r det med rejla besked. Jag knner mig otroligt benzad i ca 2h fr att sen dala in i ngot efterstadie(efterbenzad) som hller i sig i 2-3 dagar ungefr. Trttheten har hllit i sig i 4-5 dagar och jag har generellt varit p riktigt dligt humr. Detta var efter jag hade tagit 3st rosa tabletter.

P grund av hur pass oberknelig den r samt de lnga negativa eftereffekterna skulle jag nog inte rekommendera substansen i mer n ndlgen (om du inte fr tag p annat). Toleransen verkar ven vara brutal p denna, du mste vnta ett bra tag fr att f nskad effekt bara efter en tablett.

Sjlva knslan var inte heller i klass med Diazepam, utan ett mycket grumligare/spretigare "rus".

Jag ger den 2,5/10 puckar.

Jo men det beror p att det r en starkare diazepam och diazepam r med s den tar lite tid till full effekt eftersom det r s lng halveringstid och denna benzo har mycket hgre affinitet p receptorerna och eftersom det r en fluoro passerar den hjrnblodbarriren mycket bttre.
Jag var benzad som du sa i ngra dygn och man blir trtt av benzo speciellt p diazepam
Citera
2024-05-01, 06:02
Medlem
Hr kommer en liten kort rapport efter intag av endast 1 orange tablett. Kan tillgga att jag r van med benso sedan ngra r tillbaka, frmst klonazepam, alprazolam, diazepam och den potenta fluetizolam som kungen hade.

Svalde den orange klockan 12:00. En timme senare brjar jag f de klassiska benso effekter och knner de hr fungerar trots allt. Efter ytterligare en timme har effekten kat ngot, inte jttemycket men knns nd att den fungerar helt klart. Fr ven komma ihg hr att intaget var endast 1 tablet. Tv timmar senare allts runt 16:00 knner jag att mer n shr blir det nog inte, knner mig frdigt av testet fr denna gng och fyller p med 2 mg rivotril.

Fr att beskriva effekten av dessa orange skulle jag sga som en annan tidigare i trden. Den liknar diazepam med inslag av ngot mer, kanske aplrazolam. En helt ok benso trots allt. Dock inte i nrheten av kungens fluetizolam vilket var p en helt annan niv.

Kom ihg att denna rapport var endast av 1 tablett, kan tnka mig att 2 kan svnga p nnu mer.
Fr vrigt snabb och smidig leverans s i sin helhet ger jag den 3/5.
Citera
2024-05-01, 06:33
Medlem
AlbertJHanssons avatar
En ngot specifikt frga.

Jag har levt helt drogfri i snart 6r frutom mitt metylfenidat jag tit enligt ordination, men var storkonsument av benzo innan, srskilt under den magiska flubromazolam eran vilka jag knaprade som godis.

S nu s absolut noll tolerans man kan ha men jag ska ivg p wacken i sommar har har en del social ngest och svrigheter men tnkte dubbla min medikinet men d kommer ju ngest framt kvllen och smnsvrigheter.

Jag sker ngot med lite precision , vill f bort den ngesten, sova lite bttre men absolut inte bli bng eller mrkbart flddrad. nskar egentligen inte s bra knsla som flubron s man riskerar bli hooked igen heller. Tror ni en lg dos av denna skulle fungera till syftet att ta bort den fysiska ngesten frn metylfenidat och gra de sista timmarna p natten lite smooth? Lite svajig r vl ok d alla andra i sllskapet kommer vara duktigt packade. Jag kommer dock inte dricka alkohol till d den drren r stngd fr alltid (inte fr att jag nog nu efter sex r inte skulle kunna hantera men har kommit fram till att det r en skitdrog)

Tacksam fr svar p denna nybrjarfrga
Citera
2024-05-01, 14:41
Medlem
KIFORSs avatar
Jag vet inte vad det r fr slagt vernaturlig tur ni har som ftt hem en fungerande variant.
Jag har tagit 20st nu och druckit en halv vodkaflaska, 100% sker p att det enda jag knner av r vodkan. Lite trist, jag hade hga frvntningar p dessa.
will not order again..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in