klart du ska ha refund. Sjukt att sidan fortfarande kan vara uppe nr dom sljer skit. Om alla slutar kpa s mste dom bttra sig eller lgga ner men att frstta kpa d kan ju frstta skicka ut skrp fr folk kper end tydligen. Hur mnga kpte du?
klart du ska ha refund. Sjukt att sidan fortfarande kan vara uppe nr dom sljer skit. Om alla slutar kpa s mste dom bttra sig eller lgga ner men att frstta kpa d kan ju frstta skicka ut skrp fr folk kper end tydligen. Hur mnga kpte du?
jag r p nedtrappning av kratom och tnkte att diflu ska lugna ner mig ( jag ska inte ta ngra strre mngder). dom jag bestllde frn kemiii* var sockerpiller (iaf noll effekt p mig).
OM du vill dela av dig shoppen vore jag dig evigt tacksam och sjlvklart blir jag skyldig dig en tjnst.
legalhighs.n* r de enda jag hittat men vet ej om dom r legit.
hoppas du kan hjlpa mig till rtt shop som inte blser en. jag har fr f inlgg s jag kan inte skicka pm n tydligen (kunde frut)
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!