Citat:
Ursprungligen postat av
Kopparsulfatet
Ptja, dom har ju börjat i rätt ände i varje fall och skickar nu ut fungerande batcher samtidigt som du är upptagen med att sitta och posta samma jävla mög u tråden dag efter dag vecka efter vecka. Okej, vi fattar att du är lack på dom för att din polare inte fick sin leverans, det är fullt förståeligt men nu känns det snarare som att du försöker få människor att bojkotta shoppen snarare än att ”varna dom”. Du och ett par till fick inte sina produkter, problemet ordnade upp sig efter någon vecka eller två och dom andra som inte fått något verkar ju nu ha gått vidare med sina liv (klart det suger att bli blåst oavsett om man får kompensation eller inte men ändå) och har inte försökt övertyga typ 10 pers om att butiken blåser folk som du. Känns mer som en slags hämndaktion mot butiken och framstår bara som extremt desperat och infantilt, som en grannfejd fast där den ena grannen (du) står och skriker argt utanför andra grannens ytterdörr mitt i natten dag efter dag vecka efter vecka medans andra grannen (K) bara drar på smilbanden åt det hela och går och lägger sig med vetskapen om att det enda den skrikande grannen uppnår av detta långsiktigt är att tära sönder stämbanden och inte så mycket mer
Jag varnar om bensos rent generellt, inte bara selektiva scamming vissa blivit utsatta för. Känner ingen som mått bra av det i längden, men många som fått problem vid daglig användning, ännu värre när man försökt "flumma på det" - har det ofta slutat i katastrof, diverse tvångsvård, våld och idiotiska saker.
Ingen blir frisk av benso, det skapar bara mer ångest och ett beroende. Använder du det dagligen så kommer du inse vilket skit det är och leva med daglig ångest i framtiden.
Shoppen har inte åtgärdat kunder som blev blåsta så varför ska jag inte varna om shoppen? Torskar som dig skiter i att andra blir lurade sålänge du får giftet antar jag, varför är du irriterad av att jag varnar andra? Jag vill inte att andra blir blåsta, jag är ingen egoist.
Shoppen är riktiga bedragare som låtsas att man säljer produkterna "ej för konsumtion" och gömmer sina bedrägerier bakom denna slogan - vilket är en stor varningsklocka som ringer. Vilka skojare, bojkotta shoppen helt, det är inga hederliga människor bakom den, utan pengakåta bedragare som hade sålt vilket gift som helst, mest troligen använder carcinogena tillsatser också därför skiten luktade så illa. Man pissar på er kunder, i deras ögon är ni bara idioter man mjölkar på pengar, säljer råttgift PV som ger kassa effekter och ångest samt sockerpiller efter man lockat folk med en annan produkt.
Minns gamla rc shoppar, då hade man verkligen inte gjort sådant här och hade en kund varit missnöjd åtgärdade man det, t.ex. gamla asken accepterade returer av produkter man inte gillade.
Intelligenta kommer bojkotta kemii helt tills butiken slutar bete sig som bedragare.