Citat:
Ursprungligen postat av
Kopparsulfatet
Ptja, dom har ju brjat i rtt nde i varje fall och skickar nu ut fungerande batcher samtidigt som du r upptagen med att sitta och posta samma jvla mg u trden dag efter dag vecka efter vecka. Okej, vi fattar att du r lack p dom fr att din polare inte fick sin leverans, det r fullt frsteligt men nu knns det snarare som att du frsker f mnniskor att bojkotta shoppen snarare n att varna dom. Du och ett par till fick inte sina produkter, problemet ordnade upp sig efter ngon vecka eller tv och dom andra som inte ftt ngot verkar ju nu ha gtt vidare med sina liv (klart det suger att bli blst oavsett om man fr kompensation eller inte men nd) och har inte frskt vertyga typ 10 pers om att butiken blser folk som du. Knns mer som en slags hmndaktion mot butiken och framstr bara som extremt desperat och infantilt, som en grannfejd fast dr den ena grannen (du) str och skriker argt utanfr andra grannens ytterdrr mitt i natten dag efter dag vecka efter vecka medans andra grannen (K) bara drar p smilbanden t det hela och gr och lgger sig med vetskapen om att det enda den skrikande grannen uppnr av detta lngsiktigt r att tra snder stmbanden och inte s mycket mer
Jag varnar om bensos rent generellt, inte bara selektiva scamming vissa blivit utsatta fr. Knner ingen som mtt bra av det i lngden, men mnga som ftt problem vid daglig anvndning, nnu vrre nr man frskt "flumma p det" - har det ofta slutat i katastrof, diverse tvngsvrd, vld och idiotiska saker.
Ingen blir frisk av benso, det skapar bara mer ngest och ett beroende. Anvnder du det dagligen s kommer du inse vilket skit det r och leva med daglig ngest i framtiden.
Shoppen har inte tgrdat kunder som blev blsta s varfr ska jag inte varna om shoppen? Torskar som dig skiter i att andra blir lurade slnge du fr giftet antar jag, varfr r du irriterad av att jag varnar andra? Jag vill inte att andra blir blsta, jag r ingen egoist.
Shoppen r riktiga bedragare som ltsas att man sljer produkterna "ej fr konsumtion" och gmmer sina bedrgerier bakom denna slogan - vilket r en stor varningsklocka som ringer. Vilka skojare, bojkotta shoppen helt, det r inga hederliga mnniskor bakom den, utan pengakta bedragare som hade slt vilket gift som helst, mest troligen anvnder carcinogena tillsatser ocks drfr skiten luktade s illa. Man pissar p er kunder, i deras gon r ni bara idioter man mjlkar p pengar, sljer rttgift PV som ger kassa effekter och ngest samt sockerpiller efter man lockat folk med en annan produkt.
Minns gamla rc shoppar, d hade man verkligen inte gjort sdant hr och hade en kund varit missnjd tgrdade man det, t.ex. gamla asken accepterade returer av produkter man inte gillade.
Intelligenta kommer bojkotta kemii helt tills butiken slutar bete sig som bedragare.