2025-06-09, 13:41
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opiater
K*mii TVR RDA
Ftt tabletter som inte har effekt?
Citera
2025-06-09, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Hrligt att hra mannen! Du gr verkligen grovjobbet hr, knnbar effekt och ingen aldehydsmak lter bra, kan du grna imorgon ocks (lttare att veta med skerhet om man r nyvaken d hjrnan inte hunnit stlla in sig p att man vill/borde knna nt s placeboeffekten kan ju drmed uteslutas) s blir det ltt en bestllning men hller med, kundservicen r riktigt kass och somliga fr inte ens sina produkter.

Ska ha kommit en ny rc nu frresten, bromoethylazolam som ska vara bromazolam fast ersatt av en etyl-atom istllet fr metylerad, tror denna kan bli riktigt dunder, substansen diskuteras redan p forumet https://www.flashback.org/t3674563

Tabletterna jag fick innehller utan tvekan ngn form av Benzo iaf, troligtvis difludiazepam. Jag har aldrig blivit blst av K men har p flera gnger varit p vippen att slita av mitt hr av kombination av abstinens och att de inte ids svara p mail ens. Sen s tvivlar jag inte en sekund p att jag tillhr ett ftal som har haft denna turen. Det r ju sjukt att man ska behva skriva s men s r det. Att det inte levererar ska inte behva betraktas som otur utan det r en jvla sjlvklarhet att man ska f sina grejer utskickade inom 1-2 arbetsdagar nr dom skriver s p sin sida.
Citera
2025-06-09, 16:24
Citat:
Ursprungligen postat av Opiater
K*mii TVR RDA
Nr bestllde du? Jag fr mitt paket i morgon.
Citera
2025-06-09, 17:28
Medlem
Fick nyss mail frn dom om att dom har rea🤔
Tror ni det r en exitscam???
Citera
2025-06-09, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Fick nyss mail frn dom om att dom har rea🤔
Tror ni det r en exitscam???

Nej strre chans att dom ftt in stort lager pv och bara kr en hederlig sommarrea. Dremot r ju risken fr exitscam som strst nu.
Citera
2025-06-09, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
Nej strre chans att dom ftt in stort lager pv och bara kr en hederlig sommarrea. Dremot r ju risken fr exitscam som strst nu.
20% p PIHP och 40% p HXE...
Skulle kpa p mig ett strre lager HXE om det nu inte r scam...
Citera
2025-06-09, 20:02
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
20% p PIHP och 40% p HXE...
Skulle kpa p mig ett strre lager HXE om det nu inte r scam...
Det r ingen scam alls. Jag fr mitt paket imorgon mina kompisar fick frra veckan. Du kan vara lugn
Citera
2025-06-09, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unknown250
Det r ingen scam alls. Jag fr mitt paket imorgon mina kompisar fick frra veckan. Du kan vara lugn

😂😂😂
Citera
2025-06-09, 22:39
Medlem
Bedragare. Vnner blev blsta och fick sockerpiller som har inget aktivt i. Butiken skickade ut fungerande difludiazepam tidigare men sedan nr dessa mnniskor kpte produkten nyligen skickades en helt annan produkt som saknade effekter verhuvudtaget, ven fr vldigt smala mnniskor med noll benso/gabatolerans som enbart var ute efter milda ngestdmpande effekter och inte att "flumma". Du kommer f mer effekter av en kopp kamomillte frn ica.

Dessa mnniskor har kontaktat butiken och vntar p att f ersttning, om kemii gr rtt fr sig kommer jag skriva det hr, tills dess: helt rda. Om det blev ngot fel med deras leverantr eller pressare s br butiken tgrda detta!
Citat:
Ja det r klart du fr ditt paket med sockerpiller utan aktiva mnen i.

Frresten, kp inte rttgiftet PV, fyfan det r det vrsta du kan stoppa i din kropp och effekten r riktigt kass dessutom.
Citera
2025-06-09, 22:48
Citat:
Ursprungligen postat av R0b0t
Bedragare. Vnner blev blsta och fick sockerpiller som har inget aktivt i. Butiken skickade ut fungerande difludiazepam tidigare men sedan nr dessa mnniskor kpte produkten nyligen skickades en helt annan produkt som saknade effekter verhuvudtaget, ven fr vldigt smala mnniskor med noll benso/gabatolerans som enbart var ute efter milda ngestdmpande effekter och inte att "flumma". Du kommer f mer effekter av en kopp kamomillte frn ica.

Dessa mnniskor har kontaktat butiken och vntar p att f ersttning, om kemii gr rtt fr sig kommer jag skriva det hr, tills dess: helt rda. Om det blev ngot fel med deras leverantr eller pressare s br butiken tgrda detta!

Ja det r klart du fr ditt paket med sockerpiller utan aktiva mnen i.

Frresten, kp inte rttgiftet PV, fyfan det r det vrsta du kan stoppa i din kropp och effekten r riktigt kass dessutom.
Okej jag hr vad du sger men jag kkade difludiazepam frra veckan frn K*I och dom fungerade vldigt bra. ven mina 2 vnner som fick sina paket fr dom funkade det vldigt bra. Och d ter jag ikto lite d och d kanske 2 ggr i veckan. Varfr r deras PV det vrsta jag kan stoppa i min kropp? Jag r p riktigt nyfiken
Citera
2025-06-09, 23:01
Medlem
Citat:
Okej jag hr vad du sger men jag kkade difludiazepam frra veckan frn K*I och dom fungerade vldigt bra. ven mina 2 vnner som fick sina paket fr dom funkade det vldigt bra. Och d ter jag ikto lite d och d kanske 2 ggr i veckan. Varfr r deras PV det vrsta jag kan stoppa i min kropp? Jag r p riktigt nyfiken
Selektiv scamming, eller s fick ni den batchen som funkade frr. Den som luktar aceton, r mycket ljusare i frgen r icke aktiva/funkar inte alls i jmfrelse med den butiken hade tidigare, mrkare variant.

Pvpreparat anses rent generellt att vara vldigt smutsiga och toxiska stimulanter. Jag har skrivit lite i dess trd om det lite mer ingende. Det ger kassa smutsiga effekter samt r vldigt skadligt. Skadligt fr bde kroppen och hjrnan.
Citera
2025-06-09, 23:10
Citat:
Ursprungligen postat av R0b0t
Selektiv scamming, eller s fick ni den batchen som funkade frr. Den som luktar aceton, r mycket ljusare i frgen r icke aktiva/funkar inte alls i jmfrelse med den butiken hade tidigare, mrkare variant.

Pvpreparat anses rent generellt att vara vldigt smutsiga och toxiska stimulanter. Jag har skrivit lite i dess trd om det lite mer ingende. Det ger kassa smutsiga effekter samt r vldigt skadligt. Skadligt fr bde kroppen och hjrnan.
Okej den vi fick har ingen aceton lukt ingenting funkar som den alltid har gjort. Fr mitt paket imorgon s fr se om det luktar aceton om dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in