Citat:
Ursprungligen postat av
oggethedogg
Börjar misstänka att folk från Ke**** skriver aktivt på denna tråden att deras Benny är dunder det är scam
Du verkar bara ha råkat beställa den nya värdelösa batchen och inte fått dom äldre som faktiskt innehöll den aktiva substansen men ja, just nu är dom eller labbet dom beställer från tvärröda, jag har fått 4 eller 5 (orkar inte kolla mitt postnordarkiv) paket med riktig diflu från K men som du och andra skriver så är den nya ren skit. Det som är oansvarigt som fan om K nu vet att folk fått verkningslös skit är att dom inte pausar utskicken temporärt för deras mail inbox lär ju vara översvämmad av rosenrasande bensotorskar som undrar varför dom betalat 1200 bara för att få hem acetonpiller. Jag vågar inte spekulera i om det finns folk från K i tråden men det var nån som i tråden påstod att den fått riktig diflu medans alla vi andra får acetonpiller, känns suspekt.
Jag hade några riktiga diflu kvar från i början av maj och tog 2st förra veckan, hade rätt kraftig zopiklon tolerans efter långvarigt imovanebruk men dom där 2 tabletterna diflu slog som 15mg diazepam på en helt oerfaren person medans jag tog 5st av den nya skräpbatchen en dag innan och jag hade lika gärna kunnat svälja en ipren. Det är inte tolerans grabbar! Grabbarna på K blåser er