Flashback bygger pepparkakshus!
2025-06-08, 02:28
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Börjar misstänka att folk från Ke**** skriver aktivt på denna tråden att deras Benny är dunder det är scam
Du verkar bara ha råkat beställa den nya värdelösa batchen och inte fått dom äldre som faktiskt innehöll den aktiva substansen men ja, just nu är dom eller labbet dom beställer från tvärröda, jag har fått 4 eller 5 (orkar inte kolla mitt postnordarkiv) paket med riktig diflu från K men som du och andra skriver så är den nya ren skit. Det som är oansvarigt som fan om K nu vet att folk fått verkningslös skit är att dom inte pausar utskicken temporärt för deras mail inbox lär ju vara översvämmad av rosenrasande bensotorskar som undrar varför dom betalat 1200 bara för att få hem acetonpiller. Jag vågar inte spekulera i om det finns folk från K i tråden men det var nån som i tråden påstod att den fått riktig diflu medans alla vi andra får acetonpiller, känns suspekt.

Jag hade några riktiga diflu kvar från i början av maj och tog 2st förra veckan, hade rätt kraftig zopiklon tolerans efter långvarigt imovanebruk men dom där 2 tabletterna diflu slog som 15mg diazepam på en helt oerfaren person medans jag tog 5st av den nya skräpbatchen en dag innan och jag hade lika gärna kunnat svälja en ipren. Det är inte tolerans grabbar! Grabbarna på K blåser er
Citera
2025-06-08, 07:58
Medlem
Opiaters avatar
Jag har nu väntar flera veckor efter att ha swishat 1200 kr för 50 diflu och 250mg hxe ifrån denna sida k*em**.n* och swishat korrekt summa och referenser som jag dubbelkollat, någon mer som haft problem med denna sida? Jag har mailat flertal gånger till support och admin och får noll svar, jag skrev till dem i ett sista försökt till mail nu där jag skriver att jag ger det några arbetsdagar till sen blir det rödning på forum för min del.
Ordern står "under behandling vilket det aldrig gjort förr mer än någon dag när jag swishat och då fått " färdigbehandlad" mailet som kommer när dem börjar skicka ut. Är rätt less då jag ligger nyopererad och behöver dessa mediciner så vården ger mig alldeles för lite, var även strul med mitt Rek tidigare men det har jag nu sagt att jag struntar i det Rek brevet och det inte är deras fel att jag inte kunde hämta ut det, men detta vanliga brev beställt hem till lådan som inte ens behandlats efter 14 dagar och utan svar från dem på ungefär 35 dagar om annat så börjar jag verkligen bli fundersam.

MVH orolig Dude

Lite mer Ontopic: difludiazepamen kände jag inte mycket av i flum syfte men medicinskt hjälpte den mina besvär och min farbror sa även att jag blev påverkad, då hade jag käkat 8 st

Edit: mitt tidigare rek brevet var returnerat den 3e juni och har varit röda dagar och så, kan det va så att dem pausat min nya order tills dem fått tillbaka Rek brevet, rätt nojjig när det går månader å veckor.... :/
Senast redigerad av Opiater 2025-06-08 kl. 08:23.
Citera
2025-06-08, 14:14
Medlem
oggethedoggs avatar
Ke*** är härmed permanent röda
Citera
2025-06-08, 14:30
Medlem
Citat:

Jag fick mitt paket i tisdags men har inte kunnat hämta ut förrän nu. Ingen acetonlukt eller smak men slängde precis i mig tre st och återkommer om effekt
Citera
2025-06-08, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrynkorvsPissoaren
Jag fick mitt paket i tisdags men har inte kunnat hämta ut förrän nu. Ingen acetonlukt eller smak men slängde precis i mig tre st och återkommer om effekt

Återkom gärna, beställde i Januari/Februari och tyckte dom fungerade fint, hade inget strul. Tänkte beställa igen men nu när många gapar om acetonlunkt så får det mig att tveka
Citera
2025-06-08, 14:48
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Väntar med spänning på update, 3st känner man ju av om det är riktig diflu. Håller tummarna för dig mano

Edit: om du beställt av dom förut, hade dom ändrat form på paketet? Det senaste jag fick av dom (acetonbatchen) hade paketerats helt annorlunda än dom gamla med riktig diflu
Senast redigerad av Kopparsulfatet 2025-06-08 kl. 14:51.
Citera
2025-06-08, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Väntar med spänning på update, 3st känner man ju av om det är riktig diflu. Håller tummarna för dig mano

Edit: om du beställt av dom förut, hade dom ändrat form på paketet? Det senaste jag fick av dom (acetonbatchen) hade paketerats helt annorlunda än dom gamla med riktig diflu

Ja ny typ av leveranspaket. Då halveringstiden är så in i helvete lång och jag knaprat av den bra batchen tidigare kommer jag inte kunna uppdatera förräns imorn högst sannolikt. Placebo är också i spel så jag har inget besked att ge ännu tyvärr
Citera
2025-06-08, 23:19
Medlem
Citat:
Ja ny typ av leveranspaket. Då halveringstiden är så in i helvete lång och jag knaprat av den bra batchen tidigare kommer jag inte kunna uppdatera förräns imorn högst sannolikt. Placebo är också i spel så jag har inget besked att ge ännu tyvärr

Min första bedömning är att det absolut är difludiazepam i batchen jag fick. Hysteriskt usel kundservice och allmänt uselt beteende att skicka ut bara bindemedel till vissa kunder gör att jag ändå inte kan gröna dom. Men uppdaterar imorn igen
Citera
2025-06-09, 00:40
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Min första bedömning är att det absolut är difludiazepam i batchen jag fick. Hysteriskt usel kundservice och allmänt uselt beteende att skicka ut bara bindemedel till vissa kunder gör att jag ändå inte kan gröna dom. Men uppdaterar imorn igen
Härligt att höra mannen! Du gör verkligen grovjobbet här, kännbar effekt och ingen aldehydsmak låter bra, kan du gröna imorgon också (lättare att veta med säkerhet om man är nyvaken då hjärnan inte hunnit ställa in sig på att man vill/borde känna nåt så placeboeffekten kan ju därmed uteslutas) så blir det lätt en beställning men håller med, kundservicen är riktigt kass och somliga får inte ens sina produkter.

Ska ha kommit en ny rc nu förresten, bromoethylazolam som ska vara bromazolam fast ersatt av en etyl-atom istället för metylerad, tror denna kan bli riktigt dunder, substansen diskuteras redan på forumet https://www.flashback.org/t3674563
Citera
2025-06-09, 01:58
Medlem
Opiaters avatar
Citat:
Fuck.... Nästan 2 lax åt helvete
Citera
2025-06-09, 10:50
Medlem
Jachins avatar
Citat:
Börjar misstänka att folk från Ke**** skriver aktivt på denna tråden att deras Benny är dunder det är scam

Jag är absolut inte därifrån. Jag beställde, fick efter en vecka, dom hade ingen effekt förutom normal puls o då är jag beroende av benz
Citera
2025-06-09, 13:10
Medlem
Opiaters avatar
K*mii TVÄR RÖDA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in