Tvrnjd med just den effekten av dessa, ja blir inte s att jag har halva Coop med mig hem eller grannens verktygslda, utan sdr extremt lugn,harmonisk, mr bra i bde kropp och sjl. Skulle verkligen bli besviken och ledsen faktiskt om det skulle fulas eller de blir klassat fr jag r trtt p knslan att g benzad och frska bete mig fr vnner,familj osv men med dessa s kan ja ha de dr lugnet ja verkligen behver, trots att ja kan ta mig ngra ǰvlar och nd betee mig ha en jttetrevlig kvll. Eller bara sna in p att gra ngot jag tycker r roligt istllet fr att g runt som ett tomt jvla skal eller vilja slita huvudet av de flesta som jag anser r dumma i huvudet ibland 🤣. S ja,de funkar,varfr dom smakar aceton vet ja inte ,ja r ingen kemist, men dom fungerar helt klart. Kkar du bde alpra,tram osv osv och sen tycker att dom r verkligen vrdels, r vl inte s konstigt, nu menar ja inte dig kopparsulfatet. Toleransen skjuter ju i hjden . Men fr mig ja talar endast fr mig nu s r dessa verkligen golden. Har inte ftt ett enda piller som inte funkar. Lite svaga s man mste brja dagen med 3 st, ja absolut men istllet fr att knapra 3 mg xanor fr att kunna njuta av en kopp kaffe och inte vilja sugstarta en pistol eller hitta p ngot annat skit,s tycker jag dessa r optimal i medicinskt syfte . Och jag gillar inte vanlig diazepam egentligen. Men dessa absolut.
S ja hller med dig fullt ut dr om att dom r som en korrigerare

. Tvrnjd
Citat:
Ursprungligen postat av
Kopparsulfatet
Hahah, vi r i typ exakt samma situation. Jag har Imovane ocks utskrivet s jag brukar ta nn Imovane mot kvllen och sen ngra bira och bli lt oss sga lite mer n salongs, dan efter r ju som den r (bakfyllor fr mig r aggression och irritabilitet, om du rr min rygg fr att f kontakt med mig d jag tappat mitt id kort s blir jag frbannad och gud vet vad) och d kastar jag p ett par 3 diflu som relief men gtt o hra att dom ska funka som vanligt, jag upplever diflus effekt som att du hamnar i en helt neutral sinnesstmning, lite monoton knsla. Du r vanlig helt enkelt. Detsamma kan jag inte sga om Xanor och ikto, dr blir jag euforisk som fan men diflu knns som vad jag vill kalla fr en korrigerare, den fr dig stabil men inte mer n s. r vl rtt optimalt rligt talat. Dock blir jag ngot mer social och karismatisk av diflu men verlag rtt off och obrydd och drtill ven ngestfri. Konsensus angende den neutraliserande effekten?