2025-05-28, 09:56
Medlem
Sterios avatar
Bestllde x i brjan av maj, och d var de helt annan smak p dem,helt klart d dessa smakar aceton aktigt och ja tog ut dom igr och dessa Bestllde jag 25e maj , men tycker nd inte att dom r verkningslsa alls, d jag bde knner lugnet i kroppen huvudet trots ett rejlt alkohol intag igr, och ja brukar ha rtt s molande ngest oavsett om ja supit el inte men har inte ngonting alls faktiskt

Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Tjena mannen, bestllde i brjan av maj och d fick jag kta vara men nr bestllde du dina? Exakt datum? Frsker kalkylera vilket bestllningsdatum folk fick bindemedel istllet fr diflu och se om nn bestllt nyligen/efter och ftt riktiga grejer
Citera
2025-05-28, 12:48
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sterio
Bestllde x i brjan av maj, och d var de helt annan smak p dem,helt klart d dessa smakar aceton aktigt och ja tog ut dom igr och dessa Bestllde jag 25e maj , men tycker nd inte att dom r verkningslsa alls, d jag bde knner lugnet i kroppen huvudet trots ett rejlt alkohol intag igr, och ja brukar ha rtt s molande ngest oavsett om ja supit el inte men har inte ngonting alls faktiskt
Hahah, vi r i typ exakt samma situation. Jag har Imovane ocks utskrivet s jag brukar ta nn Imovane mot kvllen och sen ngra bira och bli lt oss sga lite mer n salongs, dan efter r ju som den r (bakfyllor fr mig r aggression och irritabilitet, om du rr min rygg fr att f kontakt med mig d jag tappat mitt id kort s blir jag frbannad och gud vet vad) och d kastar jag p ett par 3 diflu som relief men gtt o hra att dom ska funka som vanligt, jag upplever diflus effekt som att du hamnar i en helt neutral sinnesstmning, lite monoton knsla. Du r vanlig helt enkelt. Detsamma kan jag inte sga om Xanor och ikto, dr blir jag euforisk som fan men diflu knns som vad jag vill kalla fr en korrigerare, den fr dig stabil men inte mer n s. r vl rtt optimalt rligt talat. Dock blir jag ngot mer social och karismatisk av diflu men verlag rtt off och obrydd och drtill ven ngestfri. Konsensus angende den neutraliserande effekten?
Citera
2025-05-28, 20:31
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krysskrysskryss
Dom "frra" fungerade bra emot ngest/panikattacker. Nu r det bortkastade pengar eller kemikalier i kroppen som man inte vet gr fr skada. Dyrt bindemedel.

sparat frn de olika bestllningarna och de bra har en mer markant orange frg medans dom hr kan man nstan se p att det r ngot helt annat eller att dom r pressade fr att kunna skicka ut och hva in pengar.

kommer de gamla tillbaka handlar jag igen. just nu sitter jag tom med ngest (kasserade dom). Uppsala.

Kan ni sga vart man kper andra rc. Benz i PM till mig. ?
Citera
2025-05-28, 21:15
Medlem
r det ngon mer n jag som vntar p leverans och har gjort det ett tag? Jag bestllde i torsdags och fick i sndags natt SMS frn PostNord att dom vntar p paket men inget har postats och dom vgrar svara p mail.
Citera
2025-05-29, 07:40
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrynkorvsPissoaren
r det ngon mer n jag som vntar p leverans och har gjort det ett tag? Jag bestllde i torsdags och fick i sndags natt SMS frn PostNord att dom vntar p paket men inget har postats och dom vgrar svara p mail.
Kan vara nn fitta p brevterminalen som stulit det
Citera
2025-05-29, 07:44
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Kan ni sga vart man kper andra rc. Benz i PM till mig. ?
Kemii r dessvrre dom enda serisa idag. RC in*ike* sljer falska varor och dom flesta fr inte varorna. Vill du ha rekommendation p clearnet (ppna internet, du bestller med bankkort osv) shop kan du skicka dm
Citera
2025-05-29, 08:35
Medlem
Citat:
Kan vara nn fitta p brevterminalen som stulit det

Nej d skulle den nd inte st som behandlas under ordern och fr.f.a. skulle jag ftt svar p mina tre skickade mail, ge honom fr fan inga ider till utvgar nu! 😋
Citera
2025-05-29, 15:45
Medlem
Sterios avatar
Tvrnjd med just den effekten av dessa, ja blir inte s att jag har halva Coop med mig hem eller grannens verktygslda, utan sdr extremt lugn,harmonisk, mr bra i bde kropp och sjl. Skulle verkligen bli besviken och ledsen faktiskt om det skulle fulas eller de blir klassat fr jag r trtt p knslan att g benzad och frska bete mig fr vnner,familj osv men med dessa s kan ja ha de dr lugnet ja verkligen behver, trots att ja kan ta mig ngra ǰvlar och nd betee mig ha en jttetrevlig kvll. Eller bara sna in p att gra ngot jag tycker r roligt istllet fr att g runt som ett tomt jvla skal eller vilja slita huvudet av de flesta som jag anser r dumma i huvudet ibland 🤣. S ja,de funkar,varfr dom smakar aceton vet ja inte ,ja r ingen kemist, men dom fungerar helt klart. Kkar du bde alpra,tram osv osv och sen tycker att dom r verkligen vrdels, r vl inte s konstigt, nu menar ja inte dig kopparsulfatet. Toleransen skjuter ju i hjden . Men fr mig ja talar endast fr mig nu s r dessa verkligen golden. Har inte ftt ett enda piller som inte funkar. Lite svaga s man mste brja dagen med 3 st, ja absolut men istllet fr att knapra 3 mg xanor fr att kunna njuta av en kopp kaffe och inte vilja sugstarta en pistol eller hitta p ngot annat skit,s tycker jag dessa r optimal i medicinskt syfte . Och jag gillar inte vanlig diazepam egentligen. Men dessa absolut.

S ja hller med dig fullt ut dr om att dom r som en korrigerare. Tvrnjd

Citat:
Hahah, vi r i typ exakt samma situation. Jag har Imovane ocks utskrivet s jag brukar ta nn Imovane mot kvllen och sen ngra bira och bli lt oss sga lite mer n salongs, dan efter r ju som den r (bakfyllor fr mig r aggression och irritabilitet, om du rr min rygg fr att f kontakt med mig d jag tappat mitt id kort s blir jag frbannad och gud vet vad) och d kastar jag p ett par 3 diflu som relief men gtt o hra att dom ska funka som vanligt, jag upplever diflus effekt som att du hamnar i en helt neutral sinnesstmning, lite monoton knsla. Du r vanlig helt enkelt. Detsamma kan jag inte sga om Xanor och ikto, dr blir jag euforisk som fan men diflu knns som vad jag vill kalla fr en korrigerare, den fr dig stabil men inte mer n s. r vl rtt optimalt rligt talat. Dock blir jag ngot mer social och karismatisk av diflu men verlag rtt off och obrydd och drtill ven ngestfri. Konsensus angende den neutraliserande effekten?
Citera
2025-05-30, 17:13
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Mina luktade och smakade skit illa p ngot kemiskt stt, betydligt mer n dom jag kpt innan och funkade inte p mig iallafall.
Fast dom riktiga som jag kpt innan tycker inte var speciellt potenta heller, kanske beror p att jag inte har ngest fr tillfllet men jag slngde i mig alla 100 st p tv dagar s jag borde knt ngot ven om dom bara var svaga.

Hur luktar dina?

Citat:
Ursprungligen postat av Flouvonne
Luktar inget srskilt om mina, har inte testat tugga snder ngon men kan testa i morgon och terkomma om det smakade fan eller ej!

Testat att tugga snder en tab ocks nu, ingen aceton eller stark kemisk smak och som sagt s luktar de inget srskilt. Mste haft tur och ftt av den bra batchen.
Citera
2025-05-30, 17:14
Medlem
Lade en stor bestllning p alla olika saker de har i torsdags (trodde de var sega fr att det var rd dag) och inte ftt bekrftelse n. Segt att ligga ute med 10k. De verkar ju har varit plitliga innan vid stora bestllningar. Dessutom har deras diflu haft en mild smak hittills men jag har ju inte gtt igenom hela lagret sklart.
Citera
2025-05-30, 18:58
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flouvonne
Testat att tugga snder en tab ocks nu, ingen aceton eller stark kemisk smak och som sagt s luktar de inget srskilt. Mste haft tur och ftt av den bra batchen.
Tack fr att du kollade, nu terstr bara varfr en batch kan bli bra och en annan verkningslst och extremt kemiskt i smak och lukt.
Dessutom frstr jag inte varfr man skickar ut sdant som r vrdelst.
Dom kunde lika grna kassera dom, kanske hade dom en ny kemist som blandade fel av misstag eller tog ngon av dom det verksamma mnet sjlv s att det inte rckte till alla som skickat pengar?

Vore ven intressant vad den kemiska lukten och smaken kommer ifrn, dlig stil att riskera hlsan fr kunderna.
Citera
2025-05-30, 19:48
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Tack fr att du kollade, nu terstr bara varfr en batch kan bli bra och en annan verkningslst och extremt kemiskt i smak och lukt.
Dessutom frstr jag inte varfr man skickar ut sdant som r vrdelst.
Dom kunde lika grna kassera dom, kanske hade dom en ny kemist som blandade fel av misstag eller tog ngon av dom det verksamma mnet sjlv s att det inte rckte till alla som skickat pengar?

Vore ven intressant vad den kemiska lukten och smaken kommer ifrn, dlig stil att riskera hlsan fr kunderna.
Jag r framfrallt intrrsserad av vilken styrks tabletterna har, r det 3 eller 4mg ellrr vad r det egentligen vi fr? Vi ve t ju att diflu r starkare n vanlig diaze men vad hnderr egentligen? Att ta 3 diflu fr mjg r som 10mg stesolid (diazepam)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in