Citat:
Ursprungligen postat av
BlurryFace69
Ok, jag tar 2 mg ikto , fr dem av vn men tycker inte de hjlper s bra
Har imo p recept men ftt tolerans mot dem s att ta en r bara skratt retande..
Fr. Inget annat utskrivet eftersom jag kte dit. 2016 fr att kpt narkptikaklassade substanser o sljaren kte dit o drog med sina kpare..
D slutade de skriva ut min stresolod o imo.
S jvligt , behver mot ngest p smn.
Vad r det fr taketpulver?
Skriv p pm om du inte vill hr 🤗
Inte taketpulver, raketpulver=amfe**min.
Mina Xanor slutade dom skriva ut efter att jag kpt en pse med ngra hundra lsa Ksaol och vaknade p kksgolvet ver en mnad senare av att tv ambulanskillar lyfte upp mig p en br, d lg jag och hade ftt epilepsi och tjejen trodde att jag hll p att d s hon ringde efter ambulans.
Nsta sak jag minns var att jag lg p intensiven med div sladdar och slangar inkopplade och hade en minneslucka p ver en mnad.
Mrkligt nog hade tjejen inte reagerat speciellt, tyckte bara att jag var lite otrevlig tills pillren tog slut och jag ramlade ihop i kket.
Det r svrt att trappa ner lngsamt om man inte minns ngot innan psen var tom.
Lst p Flashback att man kunde krampa om man slutade tvrt p benzo men ingen nmnde detta djvulska ep-anfall som dessutom gav mig tinnitus.
Trodde dom menade vanliga muskelkramper och det lt ju inte s farligt.
Nu fr jag bara 25 sobril i mnaden och hundra 7,5 imovane var tredje mnad, givetvis brukar dom inte rcka lngre n ett par veckor.
Efter denna och ngra fler verdoser p piller och tio dagars avgiftning, besk p psykakuten efter en veckas psykos av extremt starkt Meth + lite annat roligt s r det ett under att jag ht fr ut ngot alls av lkaren.
Men har bestmt mig fr att bara ta en imovane innan jag gr och lgger mig, inget mer.
Detta har jag bestmt mig fr mnga gnger men aldrig gtt s bra...
Hade inte min kran ftt slut p Ksaol kunde vi kanske pratat men nu r det ganska meningslst.