2025-04-29, 22:45
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Ftt mina grejer nu, grna i min bok.

Hur upplever ni andra toleransutvecklingen p denna? Tycker den verkar g upp rtt snabbt. Kan ocks vara s att jag mdde mycket smre nr jag brjade och att effekten inte r lika mrkbar pga detta.
Jag lyckades sova en stund iallafall men jag har haft ngra ksaol som tog slut igr och jmfrt med Ksaol r inte dessa direkt superstarka tyvrr.
Men det visste jag sedan innan, ksaol r fortfarande svra att hitta s jag fr nja mig med Diflu, det r ju bttre n inget.
Citera
2025-04-30, 07:22
Medlem
BlurryFace69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Jag lyckades sova en stund iallafall men jag har haft ngra ksaol som tog slut igr och jmfrt med Ksaol r inte dessa direkt superstarka tyvrr.
Men det visste jag sedan innan, ksaol r fortfarande svra att hitta s jag fr nja mig med Diflu, det r ju bttre n inget.

Hur mnga behver du ta fr o f sova lite?
Jag har tolerans fr jag ter ikto fr o sova men de r ju inte heller bara att f tag i
Citera
2025-04-30, 09:00
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ja, dessa r ju svra att jmfra med alprazolam, tycker ex diflu inte r srskilt hypnotisk. Inte utan alkohol iblandat i alla fall, inte heller srskilt muskelavslappnanande, de finns men mrks typ bara vid fysiskt arbete fr mig. Ngon tidigare i trden sa inga anoxilytiska egenskaper utan bara sederande, hller ej med. Tycker jag blir ngestfri och ofta smtt euforisk, som en blandning ax oxazepam och lorazepam typ men det senaste har jag brjat knna av mer att den mest sederar efter ett par timmar. Hrt att diazepam har en nrmst exponentiell toleransutveckling, iom att detta r en diazepamanalog kanske samma sak gller hr?

Hade varit kul att veta vad andra som bara krt diflu har att sga, kkar man annat mer potent r det klart att man tar udden av dessa relativt milda tabletter.
Citera
2025-04-30, 10:06
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:

Hur upplever ni andra toleransutvecklingen p denna? Tycker den verkar g upp rtt snabbt. Kan ocks vara s att jag mdde mycket smre nr jag brjade och att effekten inte r lika mrkbar pga detta.
Jo den r faktiskt ganska hastig ja, dem frsta tre pillerna tagna p tom mage fick mig att sluddra lite ltt och blev uppenbart benzad men nu blir jag bara normal efter 4 doseringstillfllen. Har aldrig upplevt nn muskelrelaxering p denna utan det verkar vara headhigh som dominerar p denna, konsensus?

Jag tror nyckeln till bibehllen effekt av denna kan vara att inte ta oftare n varannan dag d man ju nd r dmpad i 2 dygn p dessa pga den lnga halveringstiden, r vl typ bara Nordazepam och Quazepam som sitter i lngre. Frdelaktigt dock om man vill undvika beroende med lngre half life
Citera
2025-04-30, 10:23
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlurryFace69
Hur mnga behver du ta fr o f sova lite?
Jag har tolerans fr jag ter ikto fr o sova men de r ju inte heller bara att f tag i
Brukar ta fyra tillsammans med Melatonin och nr jag har tar jag ett antal atarax, sover som en stock.

Jag fr c:a 12 ksaol varje vecka s jag har ocks en viss tolerans, men andra sidan brukar jag ta lite raketpulver varje morgon fr att kunna komma upp ur sngen och bli social.
S du ska nog inte jmfra med mig.

Ikto ger mig mycket liten effekt frutom muskelavslappning, hur mnga sdana tar du infr smnen, antar att dom r 2 mg.
Citera
2025-04-30, 10:36
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ja, dessa r ju svra att jmfra med alprazolam, tycker ex diflu inte r srskilt hypnotisk. Inte utan alkohol iblandat i alla fall, inte heller srskilt muskelavslappnanande, de finns men mrks typ bara vid fysiskt arbete fr mig. Ngon tidigare i trden sa inga anoxilytiska egenskaper utan bara sederande, hller ej med. Tycker jag blir ngestfri och ofta smtt euforisk, som en blandning ax oxazepam och lorazepam typ men det senaste har jag brjat knna av mer att den mest sederar efter ett par timmar. Hrt att diazepam har en nrmst exponentiell toleransutveckling, iom att detta r en diazepamanalog kanske samma sak gller hr?

Hade varit kul att veta vad andra som bara krt diflu har att sga, kkar man annat mer potent r det klart att man tar udden av dessa relativt milda tabletter.
Eftersom jag fuskar lite med psen med raketpulver (tjack) s behvs ngot lugnande till kvllen och d fr Diflu+15 mg Melatonin duga, hatar att ligga vaken flera dygn.

Men Ksaolen kommer iallafall regelbundet men i fr sm mngder men det borde betyda att det finns ngon som importerar eller har ett litet lager som dom portionerar ut fr att maximera vinsten och hlla efterfrgan p en hg niv.

Jag har lagt mrke till att jag nr jag bara tagit Diflu ibland vinglar lite och gr snett, inte vrre n att det gr att dlja men visst har Diflu effekt ven om den r fr svag fr att flumma p.
Visserligen slipper jag vakna upp p akuten eller i polishuset som jag gjorde nr ksaolen fldade.
Citera
2025-04-30, 10:42
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Jag tror nyckeln till bibehllen effekt av denna kan vara att inte ta oftare n varannan dag d man ju nd r dmpad i 2 dygn p dessa pga den lnga halveringstiden, r vl typ bara Nordazepam och Quazepam som sitter i lngre. Frdelaktigt dock om man vill undvika beroende med lngre half life
Det funkar inte om man behver ngot att sova p och enbart Melatonin inte hjlper, jag knner ingenting av Diflu dagen efter utan mste fylla p nr jag ska sova.

Fr sobril i sm mngder och Imovane 1 st per natt men dom frsvinner mrkligt nog frn paketet lngt innan jag fr hmta ut nsta laddning p apoteket...
Citera
2025-04-30, 18:53
Medlem
Citat:
Brukar ta fyra tillsammans med Melatonin och nr jag har tar jag ett antal atarax, sover som en stock.

Jag fr c:a 12 ksaol varje vecka s jag har ocks en viss tolerans, men andra sidan brukar jag ta lite raketpulver varje morgon fr att kunna komma upp ur sngen och bli social.

Ikto ger mig mycket liten effekt frutom muskelavslappning, hur mnga sdana tar du infr smnen, antar att dom r 2 mg.

Ja all benso knns ju mindre om man har CS i systemet hela tiden.
Citera
2025-04-30, 18:57
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Ja all benso knns ju mindre om man har CS i systemet hela tiden.
Fast benso r ett mste om man ska sova med cs i kroppen.
Sedan har jag haft ngra av mina bsta rus nr jag tagit lite mycket CS och utjmnat effekten med sprit och rohypnol.

Skert inte nyttigt i lngden men jag var ung och hade inte en tanke p att bli gammal.
Citera
2025-04-30, 20:39
Medlem
BlurryFace69s avatar
Citat:

Ok, jag tar 2 mg ikto , fr dem av vn men tycker inte de hjlper s bra
Har imo p recept men ftt tolerans mot dem s att ta en r bara skratt retande..
Fr. Inget annat utskrivet eftersom jag kte dit. 2016 fr att kpt narkptikaklassade substanser o sljaren kte dit o drog med sina kpare..

D slutade de skriva ut min stresolod o imo.

S jvligt , behver mot ngest p smn.

Vad r det fr taketpulver?
Skriv p pm om du inte vill hr 🤗
Citera
2025-04-30, 23:41
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:

Grnar ocks, effekten r som jag minns och bestllningen kom fram relativt snabbt nd med tanke p att jag la order sent i torsdags (framme igr tisdag).

Upplever inte att toleransen kar s lnge jag hller mig till samma mngd varje dag, dvs 1 tablett p morgonen. Funkade de mnader jag krde s innan shoppen hade sina problem och planerar att fortstta kra s framver. Tar de i frebyggande syfte mot ngest/panikngest och dr funkar de jttebra fr mig
Citera
2025-05-01, 09:43
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlurryFace69
Ok, jag tar 2 mg ikto , fr dem av vn men tycker inte de hjlper s bra
Har imo p recept men ftt tolerans mot dem s att ta en r bara skratt retande..
Fr. Inget annat utskrivet eftersom jag kte dit. 2016 fr att kpt narkptikaklassade substanser o sljaren kte dit o drog med sina kpare..

D slutade de skriva ut min stresolod o imo.

S jvligt , behver mot ngest p smn.

Vad r det fr taketpulver?
Skriv p pm om du inte vill hr 🤗
Inte taketpulver, raketpulver=amfe**min.

Mina Xanor slutade dom skriva ut efter att jag kpt en pse med ngra hundra lsa Ksaol och vaknade p kksgolvet ver en mnad senare av att tv ambulanskillar lyfte upp mig p en br, d lg jag och hade ftt epilepsi och tjejen trodde att jag hll p att d s hon ringde efter ambulans.

Nsta sak jag minns var att jag lg p intensiven med div sladdar och slangar inkopplade och hade en minneslucka p ver en mnad.
Mrkligt nog hade tjejen inte reagerat speciellt, tyckte bara att jag var lite otrevlig tills pillren tog slut och jag ramlade ihop i kket.

Det r svrt att trappa ner lngsamt om man inte minns ngot innan psen var tom.
Lst p Flashback att man kunde krampa om man slutade tvrt p benzo men ingen nmnde detta djvulska ep-anfall som dessutom gav mig tinnitus.
Trodde dom menade vanliga muskelkramper och det lt ju inte s farligt.

Nu fr jag bara 25 sobril i mnaden och hundra 7,5 imovane var tredje mnad, givetvis brukar dom inte rcka lngre n ett par veckor.

Efter denna och ngra fler verdoser p piller och tio dagars avgiftning, besk p psykakuten efter en veckas psykos av extremt starkt Meth + lite annat roligt s r det ett under att jag ht fr ut ngot alls av lkaren.

Men har bestmt mig fr att bara ta en imovane innan jag gr och lgger mig, inget mer.
Detta har jag bestmt mig fr mnga gnger men aldrig gtt s bra...

Hade inte min kran ftt slut p Ksaol kunde vi kanske pratat men nu r det ganska meningslst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in