2025-05-26, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Behver du verkligen ha fler utltande?
Bestll ngra hundra d, eller lgg hela lnen p dessa piller.
r du s jvla blst att du inte klarar av att frst vad vi skriver`frtjnar du att bli blst p ngra tusenlappar s bara bestll mer frfan.
Dom r helt utan effekt, svinen har bara pressat sjlva bindemedelt och slopat den verksamma delen.

Antagligen har dom slngt i sig allt sjlva och frsker tjna s mycket dom kan p sdana som dig som inte begriper vad ordet "verkningslsa" betyder.
Haha Timothy lugna ner dig nu innan det blir psykakuten nsta fr dig. Lite komiskt fr du skriver om dig sjlv i ditt inlgg. Det r du som blivit lurad, inte jag.

Krysskrysskryss tack fr ett ordentligt svar.
Synd att de inte kunde fortstta pressa tabletter som fungerar.
Citera
2025-05-26, 20:52
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absolutswe
Haha Timothy lugna ner dig nu innan det blir psykakuten nsta fr dig. Lite komiskt fr du skriver om dig sjlv i ditt inlgg. Det r du som blivit lurad, inte jag.

Krysskrysskryss tack fr ett ordentligt svar.
Synd att de inte kunde fortstta pressa tabletter som fungerar.
Jag vet att blivit lurad det var drfr jag skrev inlgget s att inte du ocks skulle bli blst.
Frstod du verkligen inte det?
Jag vill inta krken ska lura fler personer.
Citera
2025-05-27, 01:01
Medlem
Allts fy fan vilka giriga horor. Lider med alla er som fick en slng av sleven i den hr hr soppan. Knner stresspslag bara av att ha lst hur ni har kastats mellan hopp o frtvivlan i den hr soppan.

Det hr svinet kommer f smaka karma frr eller senare.
Citera
2025-05-27, 14:59
Medlem
Sterios avatar
Peta just i mig 2 , och tar nn l i solen terkommer om dessa ja just hmta ut, synd om dom fular allts d ja gillar effekten av dem nd . Trots att dom har vart fula selektiva i utskick verkar de ju som. Men r dom verkligen verkningslsa helt s r ju shopen lika "dd" som mupparna hdanefter

Citat:
Det vore bra om fler sger vad dom tycker om effekten.
Citera
2025-05-27, 15:17
Medlem
Sterios avatar
Tycker inte dessa knns verkningslsa verhuvudtaget,
Citera
2025-05-27, 16:10
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:

Tycker de jag fick har effekt. Men brjar ju undra om det r placebo eller ntt som gr att jag tycker de fungerar nr man lser era inlgg. Kr fortsatt en p morgonen och slipper panikattacker och ngest under dagen vilket r vad jag sker, s dr fungerar de fr mig.

Frgan r vl om det r tanken p att man tagit sin tablett som gr att jag slipper ovanstende eller r det tack vare tabletterna som gr att man fungerar? Klarat mig frn benso-AT ocks s ngon effekt mste de ha, om n kanske vldigt svag sdan.
Citera
2025-05-27, 16:18
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flouvonne
Tycker de jag fick har effekt. Men brjar ju undra om det r placebo eller ntt som gr att jag tycker de fungerar nr man lser era inlgg. Kr fortsatt en p morgonen och slipper panikattacker och ngest under dagen vilket r vad jag sker, s dr fungerar de fr mig.

Frgan r vl om det r tanken p att man tagit sin tablett som gr att jag slipper ovanstende eller r det tack vare tabletterna som gr att man fungerar? Klarat mig frn benso-AT ocks s ngon effekt mste de ha, om n kanske vldigt svag sdan.
Mina luktade och smakade skit illa p ngot kemiskt stt, betydligt mer n dom jag kpt innan och funkade inte p mig iallafall.
Fast dom riktiga som jag kpt innan tycker inte var speciellt potenta heller, kanske beror p att jag inte har ngest fr tillfllet men jag slngde i mig alla 100 st p tv dagar s jag borde knt ngot ven om dom bara var svaga.

Hur luktar dina?
Citera
2025-05-27, 16:26
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Mina luktade och smakade skit illa p ngot kemiskt stt, betydligt mer n dom jag kpt innan och funkade inte p mig iallafall.
Fast dom riktiga som jag kpt innan tycker inte var speciellt potenta heller, kanske beror p att jag inte har ngest fr tillfllet men jag slngde i mig alla 100 st p tv dagar s jag borde knt ngot ven om dom bara var svaga.

Hur luktar dina?

Luktar inget srskilt om mina, har inte testat tugga snder ngon men kan testa i morgon och terkomma om det smakade fan eller ej!
Citera
2025-05-27, 18:10
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sterio
Tycker inte dessa knns verkningslsa verhuvudtaget,
Tjena mannen, bestllde i brjan av maj och d fick jag kta vara men nr bestllde du dina? Exakt datum? Frsker kalkylera vilket bestllningsdatum folk fick bindemedel istllet fr diflu och se om nn bestllt nyligen/efter och ftt riktiga grejer
Citera
2025-05-27, 20:28
Medlem
oggethedoggs avatar
Tryckte i mig 15 nyss, helt verkningslsa. Dom luktar aceton
Citera
2025-05-27, 21:46
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Tryckte i mig 15 nyss, helt verkningslsa. Dom luktar aceton
D var det samma som mina.
Luktar djvligt starkt utan effekt...tragiskt.
Citera
2025-05-27, 23:11
Medlem
Citat:

Dom "frra" fungerade bra emot ngest/panikattacker. Nu r det bortkastade pengar eller kemikalier i kroppen som man inte vet gr fr skada. Dyrt bindemedel.

sparat frn de olika bestllningarna och de bra har en mer markant orange frg medans dom hr kan man nstan se p att det r ngot helt annat eller att dom r pressade fr att kunna skicka ut och hva in pengar.

kommer de gamla tillbaka handlar jag igen. just nu sitter jag tom med ngest (kasserade dom). Uppsala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in