Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-30, 21:01
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Jag är framförallt intrrsserad av vilken styrks tabletterna har, är det 3 eller 4mg ellrr vad är det egentligen vi får? Vi ve t ju att diflu är starkare än vanlig diaze men vad händerr egentligen? Att ta 3 diflu för mjg är som 10mg stesolid (diazepam)
Dom vet garanterat att diflu diskuteras på Flashback och har säkert ett konto här också.
Allt är anonymt så varför svarar dom inte på våra funderingar?
Att maila dom verkar ju vara totalt meningslöst så det vore bra om dom berättade lite om varan dom tillverkar.
Citera
2025-05-31, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statengillarkuk
Lade en stor beställning på alla olika saker de har i torsdags (trodde de var sega för att det var röd dag) och inte fått bekräftelse än. Segt att ligga ute med 10k. De verkar ju har varit pålitliga innan vid stora beställningar. Dessutom har deras diflu haft en mild smak hittills men jag har ju inte gått igenom hela lagret såklart.
Men vaför faen! Droggerna har grillat mig och tydligen bett mig med ett litet meddelande i outlook at logga in i min email again. Så efter allt det är fixat ser jag att fina k håller på med min behandling. Ber hemst om ursäkt för alla utbrott och ni på k är bäst!
Citera
2025-06-01, 11:05
Medlem
Sterios avatar
Diflu och at. Hur brukar er at bli av dessa ?
Citera
2025-06-01, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statengillarkuk
Men vaför faen! Droggerna har grillat mig och tydligen bett mig med ett litet meddelande i outlook at logga in i min email again. Så efter allt det är fixat ser jag att fina k håller på med min behandling. Ber hemst om ursäkt för alla utbrott och ni på k är bäst!

Behandlas är en sak, men är det skickat? Mitt har varit behandlat sedan förra söndagen men inget inlämnat till posten
Citera
2025-06-01, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sterio

Mild/obefintlig om man trappar ner. Problemet är väl att man återgår till att vara den sorgsna, deprimerade jäveln man var innan man klev på.
Citera
2025-06-02, 06:41
Medlem
Är det inte större chans att man får sitt paket om
Man beställer från darknet eller nåt?
K verkar skicka random till vissa och vissa inte.
Citera
2025-06-02, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Är det inte större chans att man får sitt paket om
Man beställer från darknet eller nåt?
K verkar skicka random till vissa och vissa inte.

Jo mycket större chans om man orkar krångla med krypto. Finns det svenska försäljare som säljer difludiazepam där btw?
Citera
2025-06-02, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrynkorvsPissoaren
Jo mycket större chans om man orkar krångla med krypto. Finns det svenska försäljare som säljer difludiazepam där btw?

Bitcoin tar ju nån sekund att köpa med visakort sen har man nån wallet man skickar till.
Vet inte har aldrig kollat där.
Citera
2025-06-02, 15:02
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sterio
Jag måste nog vara en one of a kind för det enda som ger mig genuin at är triazolobenso som alpra och flunitra, kan kliva av ett 2 månader långt tungt Lyricabruk utan att värre händer än att jag mår lika kefft som innan jag hoppade på lyrican, samma sak med diflu och även alkohol så jag är väl med det sagda helt fel person att svara men om jag ska försöka föreställa mig hur det känns för andra och återskapa känslorna jag haft efter att ha gått av olika GABA substanser så får jag nog säga att diflu gett en extremt lindrig at likvärdig typ sobril, har nog haft viss abstinens ibland men det har enbart varit subtila psykiska abstinenssymtom, aldrig fysiska vilket är jäkligt skumt
Citera
2025-06-02, 15:14
Medlem
Någon mer som nyss fått mail av K att ordern är färdigbehandlad (1h ca) men inget pling i postnordappen?

Edit: där plingade det till, det trodde jag aldrig
Senast redigerad av GrynkorvsPissoaren 2025-06-02 kl. 15:32.
Citera
2025-06-04, 01:13
Medlem
Tacksam för svar!

Jag & min polare fick våra tabletter idag, började blir orolig ett tag ;p
Men undrar av er som har erfarenhet, båda ör ganska tolleranta för piller men det är första gången vi testar de här, och vi har inte läst på så mkt just kring dessa, så är tacksam för vad skulle ni kunna rekommendra att starta med osv (båda lider av ångest) så huvudsyftet är inte att flumma, men att få lugn o så, men om om man kan känna sig lite extra skön är ju det ett plus
Citera
2025-06-04, 17:12
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knorr1111
Tacksam för svar!

Jag & min polare fick våra tabletter idag, började blir orolig ett tag ;p
Men undrar av er som har erfarenhet, båda ör ganska tolleranta för piller men det är första gången vi testar de här, och vi har inte läst på så mkt just kring dessa, så är tacksam för vad skulle ni kunna rekommendra att starta med osv (båda lider av ångest) så huvudsyftet är inte att flumma, men att få lugn o så, men om om man kan känna sig lite extra skön är ju det ett plus

Starta med en o vänta en timme och ta det därifrån skulle jag säga. Och be till högre makter att ni fått från den bra batchen & inte acetonsmak/illaluktande varianten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in