2023-09-25, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Hon har varit otrogen, men är för feg för att stå för det. Jag lovar att det är så.

Lyssna på mig kompis, du måste kontakta henne och kräva en bättre förklaring än det där hon kommer dragandes med.

Du har faktiskt tillbringat 5 år av ditt liv med henne, då är du fan värd en bättre och mer sann förklaring än det dära.
Försökte göra det precis nu faktiskt, hon svarade rätt snabbt och kändes rätt osäker på allt i skrivandet. Hon sa att hon inte hittar gnistan på samma sätt längre, hon vill inte vara i en relation. Bättre förklaring en så fick jag tydligen inte.
Citera
2023-09-25, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Ursäkta om jag är lite okänslig men jag skulle vilja gå in på den ekonomiska biten. Hon låter väldigt hård och beräknande.

Hur har ni levt dom här senaste åren? Det är inte så att hon pluggat och du jobbat och lagt mer pengar på ert gemensamma, stått för bil, boende etc?

Är hon precis klar med sin utbildning kan hon hela tiden sett dig som en trygghet och planerat hela tiden inför denna dag.
nejmen fyfan vilken lömsk liten jävla horunge! ts bryt all kontakt omedelbart.

du måste inse att du ger henne alla dom här vinsterna gratis. hon skrattar åt dig bakom ryggen på dig.

sluta behandla dom här jävla lömska plågorna som någon jävla prinsessa. dom är häxor!

fan ts, vakna upp ur dimman. bra att det sker tidigt! ut och tänk med snoppen ett tag nu, skaffa inga jävla könssjukdomar eller bli inte kär. du har allt försprång i världen över dom här plågorna till kvinnor. deras liv är kort. ditt liv börjar när deras slutar. du kommer ut som en vinnare. akta dig för dom mellan 20-30, då är dom som lömskas och psykotiska.

runt 27 börjar dom brinna i helvetet. så det är bara att njuta av deras lidande efter det!

stå på dig grabben!
Citera
2023-09-25, 18:36
Citat:
Ursprungligen postat av skrapmanniskor
nästa gång träffar du fan inte en svensk kvinna. förstår du inte att dom är dom mest ondskefulla och lömska jävla plågorna på jorden? förstår du inte att det är gud eller vem fan det nu är som måste slå ner en blixt i huvudet på dom för att dom ska återstållas? tills det händer, inga fler lömska svenska kvinnor.

bli inte sårad igen, träffa en utländsk kvinna eller träffa ingen alls! ska det vara så jävla svårt..glöm inte nappflaskan för fan...satan...var fri för fan låt kvinnorna ruttna i helvetet. låt snoppen välja vägen ett tag, du kan göra vad fan du vill!

kvinnorna ruttnar i helvetet runt 30! för dig går resan bara upp! skit i dom där ruttna jävla plågorna!

Så du har blivit sårad ett par gånger, har mommy-issues och hängt för mycket i fb-kvinnohatstrådar och därför är alla svenska kvinnor ruttna jävla plågor... ts ska knulla runt, men kvinnor är lömska... Nice dubbelmoral!
Citera
2023-09-25, 18:44
Citat:
Ursprungligen postat av adnvic
Försökte göra det precis nu faktiskt, hon svarade rätt snabbt och kändes rätt osäker på allt i skrivandet. Hon sa att hon inte hittar gnistan på samma sätt längre, hon vill inte vara i en relation. Bättre förklaring en så fick jag tydligen inte.

Varför ska du ha en "bättre" förklaring? Du har ju redan fått ett kort och koncist svar, varför kräva långa haranger? Hon vill inte vara i en relation - det får du bara lov att respektera. Det handlar ju inte ens om dig utan om henne, hon vill inte. Ska du tvinga fram en fortsättning... då är du ju i så fall bara ett förbannat as. Ni är unga och var bara 17 när ni träffades, på inget vis märkligt om hon vill vara relationsfri och hitta sin egen identitet - föreslår att du gör det samma.
Citera
2023-09-25, 18:47
Medlem
NovaOculuss avatar
Att "hitta sig själv" är ett annat sätt att säga att man vill ha många, korta relationer, under en kort tid. Do you get me?

Du skall ignorera henne och hitta på roliga saker och fokusera på dig själv nu. Det gör ont men du kommer glömma henne om en månad, ett år. Gör något produktivt med tiden bara.

Hon kommer "ångra sig" och jaga dig ett tag, men skit i det, för du kommer bara duga tills något bättre dyker upp för henne. Att jaga henne kommer bara få dig att framstå som klängig och då skjuter du henne ännu längre ifrån dig.

Citat:
Hej alla, ja som rubriken lyder så berättade min flickvän i början av månaden att något kändes inte rätt i relationen och hon visste inte exakt vad, hon sa att hon ville jobba på sig själv och att hon även mått dåligt. Jag blev förstås ledsen och föreslog en mängd lösningar och andra saker som skulle kunna hjälpa situationen men hon kände att det var rätt beslut att göra slut.

Jag åker då hem förkrossad, senare den kvällen ringer hon upp mig igen och gråter och berättar hur hon ångrat sig. Jag åker då tillbaka till henne och vi spenderar natten ihop. Dagen efter känns allt skumt enligt mig, men vi kommer tillslut överens om att jag ska ge henne lite mer space framöver. Det går en vecka och när vi träffas igen så har hon ännu en gång bestämt sig för att göra slut. Denna gång blir jag jävligt ledsen och besviken men vad kan man göra liksom. Jag berättar för henne att jag gör allt för henne och att jag älskar henne, hon säger att hon älskar mig som person då, jättekul. Åker hem den kvällen förtvivlad och efter detta har vi knappt snackat. Det har nu gått 4 veckor sedan hon först sa hur hon kände och jag fattar fortfarande inte riktigt varför jag blivit lämnad, hon berättar bara att hon inte riktigt vet och att det är något i relationen som inte klickar. Vill skriva till henne varje dag men hindrar mig själv, jag antar att jag får låta henne gå vidare, hon som jag älskade mest.

Allt kom så jävla plötsligt och har inte märkt av detta innan, vad fan har hänt med henne?
Citera
2023-09-25, 18:58
Medlem
Citat:

Varför svarade du inte på min fråga? Har hon pluggat och du stått för mycket ekonomiskt/praktiskt under tiden och hon är klar med utbildningen nu?
Citera
2023-09-25, 19:26
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Hej alla, ja som rubriken lyder så berättade min flickvän i början av månaden att något kändes inte rätt i relationen och hon visste inte exakt vad, hon sa att hon ville jobba på sig själv och att hon även mått dåligt. Jag blev förstås ledsen och föreslog en mängd lösningar och andra saker som skulle kunna hjälpa situationen men hon kände att det var rätt beslut att göra slut.

Jag åker då hem förkrossad, senare den kvällen ringer hon upp mig igen och gråter och berättar hur hon ångrat sig. Jag åker då tillbaka till henne och vi spenderar natten ihop. Dagen efter känns allt skumt enligt mig, men vi kommer tillslut överens om att jag ska ge henne lite mer space framöver. Det går en vecka och när vi träffas igen så har hon ännu en gång bestämt sig för att göra slut. Denna gång blir jag jävligt ledsen och besviken men vad kan man göra liksom. Jag berättar för henne att jag gör allt för henne och att jag älskar henne, hon säger att hon älskar mig som person då, jättekul. Åker hem den kvällen förtvivlad och efter detta har vi knappt snackat. Det har nu gått 4 veckor sedan hon först sa hur hon kände och jag fattar fortfarande inte riktigt varför jag blivit lämnad, hon berättar bara att hon inte riktigt vet och att det är något i relationen som inte klickar. Vill skriva till henne varje dag men hindrar mig själv, jag antar att jag får låta henne gå vidare, hon som jag älskade mest.

Allt kom så jävla plötsligt och har inte märkt av detta innan, vad fan har hänt med henne?

Hur gamla är ni? Varit ihop i fem år, och bor på var sitt håll, samtidigt som du inte refererar till din särbo, utan flickvän.

Men låter som det är rätt kört, så titta tillbaka på det som varit bra och mins det som finns minnen på något som VARIT!. Men du bör nog samtidigt fokusera mer på dig och vad du vill för dig själv framåt istället. Börja träna lite, hänga med singelkompisar och kanske åka på någon grupp resa typ UCPA eller Rosa bussarna. För även du kanske behöver finna dig själv, speciellt om du är yngre.
Citera
2023-09-25, 19:27
Medlem
Du fick smaka på konsekvenserna av att vi i detta land välkomnat feministisk förvirrad ideologi.

Idag är svenska kvinnor förvirrade och det är en konsekvens av feminism.

Att ”hitta sig själv” översätts till att hon är förvirrad och har fallit för den feministiska agendan om att lycka felaktigt ligger i att ligga runt och i att förvärvsarbeta för att köpa materiella saker som smink, kläder mat, fixa naglar hår osv.

Det finns knappt en svensk kvinna under 28 år i detta land som vill bilda familj och därmed leva enligt traditionella naturliga riktlinjer. Alla är förvirrade. Från Ystad upp till Umeå.

Utseende är på topp, de gör squats, rumpa är fit och ser bra ut. Men det är bara för att de får dopaminrus av att få blickar på sig. Det är deras sanna ormliknande natur. Svenska kvinnor har genom ytlig skönhet trollbundit män och tar sakta men säkert över samhället och feminiserar och förstör landet fort.

Du har lärt dig att moderna feministiska kvinnor inte går att lita på vilket är bra. Hela högen är onda egoistiska varelser. Nu hoppas jag att du lär dig detta en gång för alla.
Citera
2023-09-25, 19:29
Medlem
Citat:

Låter som svepskäl. Hon gillar dig men vill inte ha barn med dig. Så tolkar jag det.
Citera
2023-09-25, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Varför svarade du inte på min fråga? Har hon pluggat och du stått för mycket ekonomiskt/praktiskt under tiden och hon är klar med utbildningen nu?
Såg nu ja, förlåt. Vi pluggade båda två under 2018-2021. Vi delade på det mesta under tiden vi var tillsammans så det har aldrig varit några problem med något sådant.
Citera
2023-09-25, 19:38
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Om hon bara var 17 när ni träffades handlar det antagligen om att hon vill leva livet och skaffa sig ett syndigt förflutet, så att hon har något att tala om med väninnorna. Lite resande, lite karrirärfokus, lite networking, lite beach sex i Afrika, etc..

När hon känner sig mer mättad kanske hon kommer tillbaka. Då har du ett val att göra.
Citera
2023-09-25, 19:50
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Hon sa även för bara några månader sedan hur hon längtade till att flytta ihop och även skaffa barn med mig, så är typ i chock.

Där har du förklaringen, en förälskelse varar i 4-5 årdvs den tid det tar för ett par att reproducera sig och se till att teglingen är hyfsat självgående.

Ni har haft den tiden tillsammans nu, så när hon började tänka på nästa steg, insåg hon att passionen var borta och även om allt var bra mellan er så fanns det ingen spänning kvar. Hade själv fått mega ångest över de tankarna, speciellt om yngre.

Träffade själv min nuvarande sambo för 13 år sedan när jag var 30 och gjort mycket av det jag ville pröva på. Vi hade ändå en rätt tuff tid vid runt 5 år, men då var vi redan sambos,hade hund och samman smetade ekonomi med bilar, lägenhet, sommarhus mm... Så enklare att reda ut och gå vidare. Då det för vår del var enklast att fortsätta. Men hade vi varit särbo, hade vi inte fortsatt med varandra...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in