• 1
  • 2
2023-09-25, 15:15
Medlem
Hej alla, ja som rubriken lyder så berättade min flickvän i början av månaden att något kändes inte rätt i relationen och hon visste inte exakt vad, hon sa att hon ville jobba på sig själv och att hon även mått dåligt. Jag blev förstås ledsen och föreslog en mängd lösningar och andra saker som skulle kunna hjälpa situationen men hon kände att det var rätt beslut att göra slut.

Jag åker då hem förkrossad, senare den kvällen ringer hon upp mig igen och gråter och berättar hur hon ångrat sig. Jag åker då tillbaka till henne och vi spenderar natten ihop. Dagen efter känns allt skumt enligt mig, men vi kommer tillslut överens om att jag ska ge henne lite mer space framöver. Det går en vecka och när vi träffas igen så har hon ännu en gång bestämt sig för att göra slut. Denna gång blir jag jävligt ledsen och besviken men vad kan man göra liksom. Jag berättar för henne att jag gör allt för henne och att jag älskar henne, hon säger att hon älskar mig som person då, jättekul. Åker hem den kvällen förtvivlad och efter detta har vi knappt snackat. Det har nu gått 4 veckor sedan hon först sa hur hon kände och jag fattar fortfarande inte riktigt varför jag blivit lämnad, hon berättar bara att hon inte riktigt vet och att det är något i relationen som inte klickar. Vill skriva till henne varje dag men hindrar mig själv, jag antar att jag får låta henne gå vidare, hon som jag älskade mest.

Allt kom så jävla plötsligt och har inte märkt av detta innan, vad fan har hänt med henne?
Senast redigerad av adnvic 2023-09-25 kl. 15:26.
Citera
2023-09-25, 15:20
Medlem
Det är inte dig det är fel på, det är mig.
Citera
2023-09-25, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adnvic
Hej alla, ja som rubriken lyder så berättade min flickvän i början av månaden att något kändes inte rätt i relationen och hon visste in exakt vad, hon sa att hon ville jobba på sig själv och att hon även mått dåligt. Jag blev förstås ledsen och föreslog en mängd lösningar och andra saker som skulle kunna hjälpa situationen men hon kände att det var rätt beslut att göra slut.

Jag åker då hem förkrossad, senare den kvällen ringer hon upp mig igen och gråter och berättar hur hon ångrat sig. Jag åker då tillbaka till henne och vi spenderar natten ihop. Dagen efter känns allt skumt enligt mig, men vi kommer tillslut överens om att jag ska ge henne lite mer space framöver. Det går en vecka och när vi träffas igen så har hon ännu en gång bestämt sig för att göra slut. Denna gång blir jag jävligt ledsen och besviken men vad kan man göra liksom. Jag berättar för henne att jag gör allt för henne och att jag älskar henne, hon säger att hon älskar mig som person då, jättekul. Åker hem den kvällen förtvivlad och efter detta har vi knappt snackat. Det har nu gått 4 veckor sedan hon först sa hur hon kände och jag fattar fortfarande inte riktigt varför jag blivit lämnad, hon berättar bara att hon inte riktigt vet och att det är något i relationen som inte klickar. Vill skriva till henne varje dag men hindrar mig själv, jag antar att jag får låta henne gå vidare, hon som jag älskade mest.

Allt kom så jävla plötsligt och har inte märkt av detta innan, vad fan har hänt med henne?
Hon har väl hittat nån ny eller vill vara fri och rida kukkarusell.
Citera
2023-09-25, 15:21
Bannlyst
Hon kan vara en sån som har svårt att förstå sina egna känslor, då är det skitsvårt att sätta ord på vad som inte känns bra.

Eller så känner hon inte som hon tycker att hon borde för dig och drar svepskäl för uppbrottet. Oavsett så bör du försöka gå vidare.
Citera
2023-09-25, 15:22
Medlem
Russofils avatar
Bror, tjejer är så där, det är bara att gå till gymmet och prioritera dig själv nu. Kom tillbaks starkare och hitta någon brud från Ukraina eller Ryssland sen, de håller inte på med sånt, de prioriterar förhållandet.
Citera
2023-09-25, 15:23
Det spelar ingen roll varför. Hon är en lögnare. Det är ingen idé att spekulera. Släpp henne och fokusera på din hälsa.
Citera
2023-09-25, 15:24
Medlem
SnutteFia03s avatar
Trist att höra, men det är ett inte helt ovanligt scenario.

Antagligen vet hon mycket väl varför hon valt att göra detta, men väljer att vara kryptisk. Finns lite olika vanliga scenarion som att hon är intresserad av någon annan, vill leva som singel ett tag (isåfall kan hon komma tillbaka till dig när hon lekt klart, men ha då självrespekten att säga nej tack), eller att tillvaron har varit för stabil (en del kräver drama i sitt liv för att stå ut med sitt eget inre).

Jag tycker att du ska fokusera på att själv må bättre och satsa på att hitta någon som verkligen uppskattar dig framöver.
Citera
2023-09-25, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Hon kan vara en sån som har svårt att förstå sina egna känslor, då är det skitsvårt att sätta ord på vad som inte känns bra.

Eller så känner hon inte som hon tycker att hon borde för dig och drar svepskäl för uppbrottet. Oavsett så bör du försöka gå vidare.

Hon har själv sagt att hon har svårt att förstå sig själv ibland, men vafan liksom. Vi har varit tillsammans i 5 år och något måste ju hänt om hon helt plöstligt valt att lämna. Kan notera att hon varit deprimerad förut och har även ADHD.
Citera
2023-09-25, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adnvic
Hon har själv sagt att hon har svårt att förstå sig själv ibland, men vafan liksom. Vi har varit tillsammans i 5 år och något måste ju hänt om hon helt plöstligt valt att lämna. Kan notera att hon varit deprimerad förut och har även ADHD.
Jag missade delen om 5 år. Hon är nog bara för feg för att säga som det är, rädd för att såra dig eller liknande.
Citera
2023-09-25, 15:38
Medlem
Melker9889s avatar
Var i en skrämmande lik situation som dig. Finns ingen värre känsla i världen. Bra att du inte spammar henne med meddelanden. Sjukt oattraktivt med folk som verkar så desperata, även om man kanske egentligen är det.
Vet att man typ blir äcklad av andra kvinnor då man nyligen gjort slut men det bästa är att träffa andra så fort som möjligt.
Citera
2023-09-25, 15:42
Hahahah 😂 , vad fan ska det betyder att "hitta" sig själv ? När kände hon att hon hade förlorat sig själv?

Hon kunde åtminstone varit ärlig på riktigt och inte kommit med en dålig lögn. Hon ljuger den lilla slyna , hehe.

5 år och man kan inte ens vara brutal ärlig om sånt?!
Citera
2023-09-25, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c0mbiner
Hon har väl hittat nån ny eller vill vara fri och rida kukkarusell.

På flashback kan man med säkerhet finna tröst i kommentarer som denna eller, hon har en annan man med större kuk. Ja det finns nog tusentals oneliners här på forumet som kan lyfta humöret när man precis blivit dumpad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in