2023-09-25, 15:56
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adnvic
Hon har själv sagt att hon har svårt att förstå sig själv ibland, men vafan liksom. Vi har varit tillsammans i 5 år och något måste ju hänt om hon helt plöstligt valt att lämna. Kan notera att hon varit deprimerad förut och har även ADHD.

Tror dom flesta varit i din situation. Jobbigt läge men det klingar av.

Har ochså blivit dumpad av tjej som hade psykiska problem, vi hördes inte på 6-7 månader innan hon
helt plötsligt en natt ringde och ville ta upp kontakten igen.
Jag tackade nej, orkar inte ha relation med någon som har psyke som en jo-jo.
Sa att hon ringer olämpligt, att jag träffat ny.
Sedan följde 2 veckor sms bombning från henne.
Citera
2023-09-25, 16:03
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrapmanniskor
satan vilka dåliga val du gör!

20 inlägg och bara skit från dej. Är du skit ?
Citera
2023-09-25, 16:03
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Hej alla, ja som rubriken lyder så berättade min flickvän i början av månaden att något kändes inte rätt i relationen och hon visste inte exakt vad, hon sa att hon ville jobba på sig själv och att hon även mått dåligt. Jag blev förstås ledsen och föreslog en mängd lösningar och andra saker som skulle kunna hjälpa situationen men hon kände att det var rätt beslut att göra slut.

Jag åker då hem förkrossad, senare den kvällen ringer hon upp mig igen och gråter och berättar hur hon ångrat sig. Jag åker då tillbaka till henne och vi spenderar natten ihop. Dagen efter känns allt skumt enligt mig, men vi kommer tillslut överens om att jag ska ge henne lite mer space framöver. Det går en vecka och när vi träffas igen så har hon ännu en gång bestämt sig för att göra slut. Denna gång blir jag jävligt ledsen och besviken men vad kan man göra liksom. Jag berättar för henne att jag gör allt för henne och att jag älskar henne, hon säger att hon älskar mig som person då, jättekul. Åker hem den kvällen förtvivlad och efter detta har vi knappt snackat. Det har nu gått 4 veckor sedan hon först sa hur hon kände och jag fattar fortfarande inte riktigt varför jag blivit lämnad, hon berättar bara att hon inte riktigt vet och att det är något i relationen som inte klickar. Vill skriva till henne varje dag men hindrar mig själv, jag antar att jag får låta henne gå vidare, hon som jag älskade mest.

Allt kom så jävla plötsligt och har inte märkt av detta innan, vad fan har hänt med henne?

Hon har hittat och knullar någon annan i 99% av dessa fallen. Vet inte hur många jag har hört samma/liknande ursäkter. Kompisen var tillsammans med sin flickvän 3 år. Helt plötsligt (ur det blå ) så kör hon något liknande din sits. Visar sig att hon fattat tycke för min kompis polare och började knulla med han.
Hon använder detta som ursäkt för att få knulla runt...inget annat.
Senast redigerad av rtyuio 2023-09-25 kl. 16:07.
Citera
2023-09-25, 16:04
Medlem
Träffa folk från sydamerika
Citera
2023-09-25, 16:09
Medlem
Hon sa även för bara några månader sedan hur hon längtade till att flytta ihop och även skaffa barn med mig, så är typ i chock.
Citera
2023-09-25, 16:12
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Hon sa även för bara några månader sedan hur hon längtade till att flytta ihop och även skaffa barn med mig, så är typ i chock.
Som sagt var... hon knullar runt. Bästa du kan göra är fokusera på dig själv o skaffa ny.
Citera
2023-09-25, 16:13
Medlem
Citat:
lita inte på ett jävla ord vad dom säger. men framförallt skriv inte på ett enda jävla papper! inte en jävla millimeter mark ska du ge upp. du har en jävla tur som inte har skrivit på några papper! se det som en andra chans från gud eller vem fan det nu än är.
Citera
2023-09-25, 16:22
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Hej alla, ja som rubriken lyder så berättade min flickvän i början av månaden att något kändes inte rätt i relationen och hon visste inte exakt vad, hon sa att hon ville jobba på sig själv och att hon även mått dåligt.

Hon gör ju alltså slut med dig. Det är så man säger då.
Citera
2023-09-25, 16:22
Medlem
rtyuios avatar
Citat:

Men läs Morgonbonge´s inlägg om Psykologisk Krigföring(PK) :
(FB) Bästa sättet att hantera en kärlekssorg? (Sammanfogad tråd /Mod)

Ett av de bästa sammanställningarna på flashback om din situation. Tyvärr har du redan varit emotionell krockkudde till ditt ex så hon kan släppa dig o gå vidare. Läs på morgonbonges tips o följ dem. Lycka till!
Citera
2023-09-25, 16:37
Medlem
Citat:

För att lättare förstå, varför har ni inte flyttat ihop under dessa 5 år? och hur reagerade du på att hon längtade att flytta ihop och skaffa barn?

Kan det vara ngt som ligger bakom där, hon känner kanske inte att du besvarade hennes önskan som hon ville?
Citera
2023-09-25, 16:40
Medlem
rex144s avatar
Kvinnor gillar känslostormar och känna fjärilar i magen. De vill bli överraskade och osäkra och oroliga för om de ska förlora dig men efter fem år med dig har allt blivit så förutsägbart och tråkigt.
Hon vet exakt var hon har dig och du imponerar inte på henne längre, hon känner att hon är värd mer än dig och vill inte fortsätta förlora mer tid med dig, då det leder ingenstans.
Den här situationen måste gjort henne deprimerad, hon vill bli fri och varje ytterligare dag med dig kväver henne.
Hon känner säkert en viss lojalitet mot dig och skuld men hon orkar inte mer.

Du har missat alla de signaler sista året som visade att hon trivs inte i förhållandet med dig,
du borde agerat då, nu är det nog försent.

Det kan också vara så att blivit förälskad i nån annan, men det tyder också på att hon var redo för det,

Kanske kan du få henne tillbaka om killen hon träffar gör kaos med henne och då kanske hon längtar tillbaka till det tråkiga livet med dig.
Citera
2023-09-25, 16:40
Medlem
Konstnarren5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Trist att höra, men det är ett inte helt ovanligt scenario.

Antagligen vet hon mycket väl varför hon valt att göra detta, men väljer att vara kryptisk. Finns lite olika vanliga scenarion som att hon är intresserad av någon annan, vill leva som singel ett tag (isåfall kan hon komma tillbaka till dig när hon lekt klart, men ha då självrespekten att säga nej tack), eller att tillvaron har varit för stabil (en del kräver drama i sitt liv för att stå ut med sitt eget inre).

Jag tycker att du ska fokusera på att själv må bättre och satsa på att hitta någon som verkligen uppskattar dig framöver.
Sant. Håller med. Den beryktade 7-års krisen blev 5 i ert fall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in