2023-09-25, 20:25
Medlem
Faszoms avatar
Det är vid liknande sitiationer man spelar "Bitches aint shit" av Xzibit (eller Dre?). Tittar på förnédringsporr, och skriver av sig i tråden "vi som hatar kvinnor".
Citera
2023-09-25, 20:28
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adnvic
Försökte göra det precis nu faktiskt, hon svarade rätt snabbt och kändes rätt osäker på allt i skrivandet. Hon sa att hon inte hittar gnistan på samma sätt längre, hon vill inte vara i en relation. Bättre förklaring en så fick jag tydligen inte.

Om du var 21? så är du är ung, dum och naiv. Som många av oss varit. Oroa dig inte, vi har alla varit där. Kan garantera att ditt ex är ute och provar flera kukar i alla dess olika storlekar och former, annars hade hon inte svarat dig som hon gör.
Vet att det gör ont, det kommer det göra ett tag, ett år kanske. men läs tipsen som jag länkade dig till från användaren morgonbonge. Många som fallit offer för liknande förödmjukelse som dig. Det ABSOLUT BÄSTA du kan göra är att gå i motsatt riktning från henne. För din egen skull.
Det ABSOLUT VÄRSTA är att hänga efter henne. Just nu skiter hon fullständigt i dig. Ju mer du tofflar och smörar för henne, desto mer vet hon var hon har dig och kommer gradvis släppa dig ju mer du kontaktar henne.
Gå vidare med livet och hitta någon ny. När du smörar för henne så kommer hon bara se ner på dig och fortsätta så här tills hon är över dig. Som skrivet är du just nu en emotionell stödkudde som sakta kommer tyna bort ur hennes liv tills hon är redo att emotionellt släppa dig. Vill du vara det?
Tro mig, många fler än du som varit där du är och låtit sina känslor styra sunt förnuft. Jag själv bland annat. Släpp henne, Läs morgonbonges text om psykologisk krigsföring, gå vidare med livet. Släpp taget och fokusera på dig själv.
Citera
2023-09-25, 20:35
Medlem
BlaBalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Men läs Morgonbonge´s inlägg om Psykologisk Krigföring(PK) :
(FB) Bästa sättet att hantera en kärlekssorg? (Sammanfogad tråd /Mod)

Ett av de bästa sammanställningarna på flashback om din situation. Tyvärr har du redan varit emotionell krockkudde till ditt ex så hon kan släppa dig o gå vidare. Läs på morgonbonges tips o följ dem. Lycka till!
Du har inte länkat direkt till ett inlägg, utan till en sida. Den sidan som jag får upp har inget inlägg av någon användare som heter Morgonbonge. Jag antar att det är för att jag har 40st inlägg per sida (som alla riktiga Flashbackare) och du har något annat (typ 15, för det är vad det är om man inte ändrat?)...

Du kan istället länka direkt till inlägget som du tycker att man ska läsa, det gör du genom att klicka på numret uppe till höger på inlägget, och länkar den sidan som kommer upp då. Såhär ser det ut när jag länkar ditt inlägg: (FB) Min flickvän lämnade mig efter 5 år för att hitta sig själv.
Citera
2023-09-25, 20:38
Medlem
Kommer svida ett tag, men det går över! Vad är ni i för åldrar?
Citera
2023-09-25, 20:59
Bannlyst
"Hitta sig själv" eller snarare att hon hittat någon annan eller vill rida kukkarusellen.
Gå vidare, du förtjänar bättre.
Citera
2023-09-25, 21:21
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Hej alla, ja som rubriken lyder så berättade min flickvän i början av månaden att något kändes inte rätt i relationen och hon visste inte exakt vad, hon sa att hon ville jobba på sig själv och att hon även mått dåligt. Jag blev förstås ledsen och föreslog en mängd lösningar och andra saker som skulle kunna hjälpa situationen men hon kände att det var rätt beslut att göra slut.

Jag åker då hem förkrossad, senare den kvällen ringer hon upp mig igen och gråter och berättar hur hon ångrat sig. Jag åker då tillbaka till henne och vi spenderar natten ihop. Dagen efter känns allt skumt enligt mig, men vi kommer tillslut överens om att jag ska ge henne lite mer space framöver. Det går en vecka och när vi träffas igen så har hon ännu en gång bestämt sig för att göra slut. Denna gång blir jag jävligt ledsen och besviken men vad kan man göra liksom. Jag berättar för henne att jag gör allt för henne och att jag älskar henne, hon säger att hon älskar mig som person då, jättekul. Åker hem den kvällen förtvivlad och efter detta har vi knappt snackat. Det har nu gått 4 veckor sedan hon först sa hur hon kände och jag fattar fortfarande inte riktigt varför jag blivit lämnad, hon berättar bara att hon inte riktigt vet och att det är något i relationen som inte klickar. Vill skriva till henne varje dag men hindrar mig själv, jag antar att jag får låta henne gå vidare, hon som jag älskade mest.

Allt kom så jävla plötsligt och har inte märkt av detta innan, vad fan har hänt med henne?

Den där kan jag lova dig att majoriteten av alla killar här kan säga att dom hört.

Om ingen redan sagt det till dig, så kan jag göra det,

Imorgon ringer du henne, när hon svara, så ber du bitchen dra åt helvete.

Du kommer inte ångra dig en sekund i framtiden., du kommer bara bli mer sårad när du inser att hon knullar någon annan👍🏽
Citera
2023-09-25, 21:21
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlaBalk
Du har inte länkat direkt till ett inlägg, utan till en sida. Den sidan som jag får upp har inget inlägg av någon användare som heter Morgonbonge. Jag antar att det är för att jag har 40st inlägg per sida (som alla riktiga Flashbackare) och du har något annat (typ 15, för det är vad det är om man inte ändrat?)...

Du kan istället länka direkt till inlägget som du tycker att man ska läsa, det gör du genom att klicka på numret uppe till höger på inlägget, och länkar den sidan som kommer upp då. Såhär ser det ut när jag länkar ditt inlägg: (FB) Min flickvän lämnade mig efter 5 år för att hitta sig själv.

Är ganska kört för TS nu. Hoppas han läser och lär sig av detta till sin nästa tjej. Han har redan varit emotionell stödkudde till sin ex-flickvän i en månad nu som jag förstått det och tofflar vidare. Förhoppningsvis lär han sig detta till nästa "seriösa" förhållande.
Citera
2023-09-25, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c0mbiner
Hon har väl hittat nån ny eller vill vara fri och rida kukkarusell.

Det är min erfarenhet 100% att så är fallet. Hon har träffat någon mer spännande men velade lite så han fick ett avskedsligg liksom. Been there done that.
Citera
2023-09-25, 22:24
Medlem
Citat:
Hej alla, ja som rubriken lyder så berättade min flickvän i början av månaden att något kändes inte rätt i relationen och hon visste inte exakt vad, hon sa att hon ville jobba på sig själv och att hon även mått dåligt. Jag blev förstås ledsen och föreslog en mängd lösningar och andra saker som skulle kunna hjälpa situationen men hon kände att det var rätt beslut att göra slut.

Jag åker då hem förkrossad, senare den kvällen ringer hon upp mig igen och gråter och berättar hur hon ångrat sig. Jag åker då tillbaka till henne och vi spenderar natten ihop. Dagen efter känns allt skumt enligt mig, men vi kommer tillslut överens om att jag ska ge henne lite mer space framöver. Det går en vecka och när vi träffas igen så har hon ännu en gång bestämt sig för att göra slut. Denna gång blir jag jävligt ledsen och besviken men vad kan man göra liksom. Jag berättar för henne att jag gör allt för henne och att jag älskar henne, hon säger att hon älskar mig som person då, jättekul. Åker hem den kvällen förtvivlad och efter detta har vi knappt snackat. Det har nu gått 4 veckor sedan hon först sa hur hon kände och jag fattar fortfarande inte riktigt varför jag blivit lämnad, hon berättar bara att hon inte riktigt vet och att det är något i relationen som inte klickar. Vill skriva till henne varje dag men hindrar mig själv, jag antar att jag får låta henne gå vidare, hon som jag älskade mest.

Allt kom så jävla plötsligt och har inte märkt av detta innan, vad fan har hänt med henne?
Om det inte klickar så lämna henne. 🤷🙏
Citera
2023-09-25, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Tror dom flesta varit i din situation. Jobbigt läge men det klingar av.

Har ochså blivit dumpad av tjej som hade psykiska problem, vi hördes inte på 6-7 månader innan hon
helt plötsligt en natt ringde och ville ta upp kontakten igen.
Jag tackade nej, orkar inte ha relation med någon som har psyke som en jo-jo.
Sa att hon ringer olämpligt, att jag träffat ny.
Sedan följde 2 veckor sms bombning från henne.

Klassiker.

En ringde mig varje dag i ungefär ett år och varje gång jag uppfattade att det var hon så klickade jag henne. Sista gången hon ringde sa jag med hög ton: Men, shit! Ge upp ditt jävla skräp!" och hon besvärade mig aldrig mer.

Det är så standard att de hör av sig 6 månader senare och vill plocka upp bollen igen - det slår fan aldrig fel om du har varit en schysst snubbe. Det var inte så kul där ute i kylan efter ett tag. Jag har också haft flera runt 2 år senare och rekordet är 10+ år senare där man vill komma tillbaka. Rätt absurt.

Den dummaste man kan göra är att gå tillbaka till en sådan person med svansen mellan benen, låt de få ligga där under de där sömnlösa nätterna och tänka på dig i många år till 😁 Bästa hämnden
Citera
2023-09-25, 23:39
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Försökte göra det precis nu faktiskt, hon svarade rätt snabbt och kändes rätt osäker på allt i skrivandet. Hon sa att hon inte hittar gnistan på samma sätt längre, hon vill inte vara i en relation. Bättre förklaring en så fick jag tydligen inte.
Precis som nån annan skrev: Där har du svaret, konstigare än så är det inte.

Huruvida hon rider ”kukkarusellen”, har en ny eller whatever får vara osagt. Det behöver nödvändigtvis inte vara så fastän många av Flashbacks självplågare skriver det i tråden.
Har hon tröttnat på dig så är det inte omöjligt att hon inte heller känner för en ny snubbe så tätt inpå.
Citera
2023-09-25, 23:48
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Kan även tillägga att vi blev tillsammans när vi var 17 och nu är vi 21, så vi är ju väldigt unga liksom. Detta året har jag också haft mycket besvär med magen och varit in och ut på sjukhus en del, känns som att hon left me att my lowest så att säga. Jag har ändå varit den som alltid ringt henne osv den senaste tiden. Så jag visade aldrig mindre uppmärksamhet till henne heller. Jag kräver inte så mycket och hon har aldrig påpekat eller visat missnöje om relationen tidigare snarare verkat väldigt glad i förhållandet. Jag antar att hon är uttråkad isåfall...

Kvinnor visar sällan sympati mot sin partner i en sådan situation. De kanske säger det men då hon är ung och valen många har hon säkert träffat någon som hon ser som en friskare/starkare och lämpligare partner.

Ta tag i hälsan, gymma och skit i henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in