Citat:
Ursprungligen postat av
adnvic
Försökte göra det precis nu faktiskt, hon svarade rätt snabbt och kändes rätt osäker på allt i skrivandet. Hon sa att hon inte hittar gnistan på samma sätt längre, hon vill inte vara i en relation. Bättre förklaring en så fick jag tydligen inte.
Om du var 21? så är du är ung, dum och naiv. Som många av oss varit. Oroa dig inte, vi har alla varit där. Kan garantera att ditt ex är ute och provar flera kukar i alla dess olika storlekar och former, annars hade hon inte svarat dig som hon gör.
Vet att det gör ont, det kommer det göra ett tag, ett år kanske. men läs tipsen som jag länkade dig till från användaren morgonbonge. Många som fallit offer för liknande förödmjukelse som dig. Det ABSOLUT BÄSTA du kan göra är att gå i motsatt riktning från henne. För din egen skull.
Det ABSOLUT VÄRSTA är att hänga efter henne. Just nu skiter hon fullständigt i dig. Ju mer du tofflar och smörar för henne, desto mer vet hon var hon har dig och kommer gradvis släppa dig ju mer du kontaktar henne.
Gå vidare med livet och hitta någon ny. När du smörar för henne så kommer hon bara se ner på dig och fortsätta så här tills hon är över dig. Som skrivet är du just nu en emotionell stödkudde som sakta kommer tyna bort ur hennes liv tills hon är redo att emotionellt släppa dig. Vill du vara det?
Tro mig, många fler än du som varit där du är och låtit sina känslor styra sunt förnuft. Jag själv bland annat. Släpp henne, Läs morgonbonges text om psykologisk krigsföring, gå vidare med livet. Släpp taget och fokusera på dig själv.