2025-01-11, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffsi2024
Hon menar att hon vill sätta upp en tavla.

Ahaaa okej nu är jag med 😅
Citera
2025-01-11, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Känns inte så friskt att någon inlägg på Instagram överhuvudtaget ska ”drabba dig” heller. Varför ens lägga energi på det.

ÄNNU mer tragiskt att lägga tid på att tjafsa EMOT i en Flashbacktråd med hundratals sidor. Lägg din egna tid någon annan stans om den nu är så värdefull? Helt meningslöst att spendera den här på att försvara Hanna.
Citera
2025-01-11, 23:10
Medlem
Vad mycket vi får följa med på gällande deras nya hus osv 🙃.
Hon har haft världens guld content med flytten och renoveringen men är för lat för att inte göra något alls. H i ett nötskal.
Citera
2025-01-12, 00:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
ÄNNU mer tragiskt att lägga tid på att tjafsa EMOT i en Flashbacktråd med hundratals sidor. Lägg din egna tid någon annan stans om den nu är så värdefull? Helt meningslöst att spendera den här på att försvara Hanna.

Ja jag fick tipset av vänner, att där finns diskussionsämnen och människor som du inte tror är sanna för det är så låg nivå. Hade aldrig varit här. Nu förstår jag vad dom menar.
Att påstå att man får stå ut med vad som helst för man är en officiell person- så säger bara bäst för lågt begåvade människor. Alla andra vet att det inte är så.
Citera
2025-01-12, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Ja jag fick tipset av vänner, att där finns diskussionsämnen och människor som du inte tror är sanna för det är så låg nivå. Hade aldrig varit här. Nu förstår jag vad dom menar.
Att påstå att man får stå ut med vad som helst för man är en officiell person- så säger bara bäst för lågt begåvade människor. Alla andra vet att det inte är så.

Uppenbarligen så förstår vare sig du eller "dina vänner" varför Hanna kan få en tråd på 20 000 inlägg, så jag tror det är lika bra att du och vännerna ägnar er åt annat än att läsa tråden.
Citera
2025-01-12, 06:51
Medlem
Roligt att att nästan allt ska kopplas till bajs och röv.
Och du sparar inga stora pengar så Hanna, du försöker som vanligt vara relaterbar men framstår istället som en komplett idiot.
Citera
2025-01-12, 09:42
Medlem
skönt fiffi får vila från xylocain och blir ersatt med annan salva 😅😅
Citera
2025-01-12, 09:50
Medlem
Vi vet mer om hennes Fiffi dessa veckor än vad vi fått hänga med om i flyttsvängen.

Bra content! 👎
Citera
2025-01-12, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Vilka 1-åringar har kompisar??🙂‍↔️

När man är 15 månader kanske man inte säger att ett barn har kompisar men att säga att de inte har ett utbyte av att vara med andra barn är ju inte sant. De kan absolut ha ett positivt utbyte av andra barn även om de mer leker intill än med andra så väcker det en nyfikenhet hos ett litet barn som aldrig kan vara fel. Däremot att ett barn i L:s ålder inte träffar andra barn känns bara osunt.
Citera
2025-01-12, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
När man är 15 månader kanske man inte säger att ett barn har kompisar men att säga att de inte har ett utbyte av att vara med andra barn är ju inte sant. De kan absolut ha ett positivt utbyte av andra barn även om de mer leker intill än med andra så väcker det en nyfikenhet hos ett litet barn som aldrig kan vara fel. Däremot att ett barn i L:s ålder inte träffar andra barn känns bara osunt.
Om man sätter två barn i den åldern bredvid varandra så har dom absolut någon form av kommunikation med varandra. Titta på tvillingar i den åldern, dom är med varandra hela tiden. Så den som säger att det är helt utan betydelse att ett barn på 15 mån får träffa andra barn är nog fel ute. Men man kanske inte behöver säga att dom behöver kompisar.
Citera
2025-01-12, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Om man sätter två barn i den åldern bredvid varandra så har dom absolut någon form av kommunikation med varandra. Titta på tvillingar i den åldern, dom är med varandra hela tiden. Så den som säger att det är helt utan betydelse att ett barn på 15 mån får träffa andra barn är nog fel ute. Men man kanske inte behöver säga att dom behöver kompisar.
Verkligen fel ute det kan alla som har flera barn intyga. Syskon har jättemycket utbyte av varandra och jag tycker att man har märkt av utbytet med andra barn även på öppna förskolan, med kompisars barn och sen förskolan också allt annat är hippiesnack.
Citera
2025-01-12, 12:16
Medlem
Med första barnet var jag jämt på öppna förskolan i den åldern.
Under första året var det massor med träffar och "utbildningar" typ HLR, spädbarnsmassage, föräldrautbildning m.m. Vi sågs minst en gång i veckan och gick promenader. Tyckte att det var givande att diskutera saker med andra (än bolla tankar med tusentals okända följare som hon sen upprörs över...)

Tycker att det är rätt sjukt att H aldrig verkar deltagit i nåt liknande. Barnet hade definitivt glädje av detta. Att gå på lekland kan vara kul för L så det är ändå bra att hon gör, även om det aldrig blir nån gemenskap som på öppna förskolan.

Sen ville man vara med också, att barnen skulle lära känna andra barn som skulle gå på förskola ihop m.m. vilket dom gjorde. Detta gäng från mammagruppen inkl barn hängde ihop långt upp i åldrarna. Ändå bor vi i en storstad.
Men visst behöver man inte överdriva heller om man inte är social av sig, bara det att verka ha NOLL intresse av sånt är så märkligt i min värld. Om inte för henne själv, gör det för L.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2025-01-12 kl. 12:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in