2024-11-15, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Sorry tog fel på dig och någon annan🙈.

Dock så står jag fast vid att L inte är sen i utveckling och att det är 🤮 att vara glad att någon fått missfall

Glad är jag väl inte, jag sa väl mer att det var lika bra. För jag tycker inte hon gör det så bra. Kanske tog jag i lite med gåendet, det tar jag på mig. Jag blev bara så vansinnigt irriterad när jag vet att det finns så mycket mer potential.
Citera
2024-11-15, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilaovve
Varför ska dem ha stooooora soffan när de aldrig har något besök ? Är man många förstår jag att man vill ha en stor soffa, men de är lixom bara hon och Kevin

Kanske för att de tillbringar mer tid i sin soffa än vad många andra gör tänker jag. Den ska fungera både som en vanlig soffa, som säng, och middagsbord. Även frukost och lunch lite nu och då.
Citera
2024-11-15, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supergal84
Du kan inte klaga på att hon inte går ordentligt. Hon är typ 13 månader. Rätt normalt att dom inte går helt stadigt då.

Mitt barn började gå vid typ 17 månader 🤣
Citera
2024-11-15, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Men vem har tabubelagt psykisk ohälsa? Inte en endaste människa år 2024 gör det. Nu ska hon lyfta något som redan är accepterat och inte det minsta konstigt. Möjligen att Hanna själv tyckt att det är något man lägger locket på. Ett desperat sätt att sparka in redan öppna dörrar känns det som.

Tänkte skriva exakt samma sak men du formulerar det bra.
Hanna testar och ser vad som ger likes och går hem bland följarna.
Imorgon kanske hon är HBQT aktivist, inget förvånar mig när det handlar om att fortsätta vara relevant och relaterarbar.
Citera
2024-11-15, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Mitt barn började gå vid typ 17 månader 🤣

De flesta börjar gå vid 10-14 månaders ålder men det finns ju alltid undantag. Jag tycker inte Larsa är speciellt sen med att gå, hon verkar följa sin naturliga kurva.
Citera
2024-11-15, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilaovve
Hon la ju ut bild på sina använda trosor häromdagen 😂

Den var faktiskt inte trevlig. Okej om hon ville visa upp ett par nyköpta oanvända trosor för sina följare men att både berätta om hur skitig tvätten är och zooma in på ett par utochinvända trosor- det är bara äckligt.

Kan inte komma på en endaste influenser som gör så, eller någon människa öht.
Citera
2024-11-15, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
De flesta börjar gå vid 10-14 månaders ålder men det finns ju alltid undantag. Jag tycker inte Larsa är speciellt sen med att gå, hon verkar följa sin naturliga kurva.

Menade bara att 13 månader är INTE sent!
Citera
2024-11-15, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Menade bara att 13 månader är INTE sent!

Nej jag vet, 13 månader är inte sent. Särskilt inte som Larsa är ett par veckor tidigt pga Hannas hetsande om igångsättning när vecka 37 anlände.
Citera
2024-11-15, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BulleBeck
Varför filma sig själv i duschen?? (Såklart med efterlyst-blurr) Men känns ju väldigt intimt att lägga ut sånt klipp

Jättemärkligt. Ställa upp kameran i badrummet, klä av sig naken och börja duscha, och uppenbarligen tänka ”detta blir bra content!”. Filmade hon i 10-15 minuter eller klafsade hon ur duschen drypande blöt för att stänga av, för att sedan fortsätta duscha? Det undrar jag verkligen. Det finns verkligen inget filter på vad hon tycker är lämpligt att lägga upp. Vi har alltså sett hennes smutstrosor, när hon bajsar, när hon kissar, när hon duschar, har menstrosor, har 2 storlekar för små badkläder på sig, inzoomat när hon smaskar/tuggar. Vi har sett allt. Måste människor se allt? Jag tänker återigen, man kan vara personlig men inte privat.
Citera
2024-11-15, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeex
Jättemärkligt. Ställa upp kameran i badrummet, klä av sig naken och börja duscha, och uppenbarligen tänka ”detta blir bra content!”. Filmade hon i 10-15 minuter eller klafsade hon ur duschen drypande blöt för att stänga av, för att sedan fortsätta duscha? Det undrar jag verkligen. Det finns verkligen inget filter på vad hon tycker är lämpligt att lägga upp. Vi har alltså sett hennes smutstrosor, när hon bajsar, när hon kissar, när hon duschar, har menstrosor, har 2 storlekar för små badkläder på sig, inzoomat när hon smaskar/tuggar. Vi har sett allt. Måste människor se allt? Jag tänker återigen, man kan vara personlig men inte privat.

Hahaha jaa den där med duschen var spännande. Hur gjorde hon egentligen?
Och vad har hennes dusch-scen med psykiskt ohälsa att göra?
Citera
2024-11-15, 23:34
Medlem
Tabubelagt att gå till psykolog?! Ååh snälla hanna, försök lite mindre att vara relaterbar. Typ ALLA går till nån form av psykolog/terapeut/behandling, det är 2024 vännen.

Jag tycker synd om ht som försöker och åter försöker vara som ”alla andra influensers”. Prata om psykisk ohälsa och underlivsproblem till frukostkaffet. Jag förstår varför hon gör det men det blir fel. Pga NOLL sociala skills och noll vänner.
Det finns ingen i denna värld som slår in så många öppna dörrar som Hanna.
Citera
2024-11-16, 00:03
Medlem
Att hon försöker vara relaterbar går inte hem. Det blir bara konstigt. Brist på content och nu gör hon vad som helst för att fiska efter bekräftelse. Så genomskinligt att jag vill spy

Och varför flyttar de inte ner till malmö om de åker dit varje helg numera ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in