2025-01-11, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Och nu ner till Gekås! Varför är de inte hemma och fixar så de kommer iordning?? Hanna är den mest oorganiserade person. Istället för att packa upp, måla klart så skall det handlas massa pynt till fönsterbrädan.

Håller med! Skulle inte förvåna mig om det tar några månader innan sovrummet blir färdigmålat. Och då är Hanna hemma på heltid.
Citera
2025-01-11, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruPelargon
Alltså det är så himla tydligt när hon härmar vad andra skriver/lägger upp.

Eller hur. Försöker hon vara rolig också när hon använder de fula orden? Önskar hon ville växa upp och sluta vara fem år. Skulle också vara kul att veta vad de har för elavtal för jag tror hon inte har koll.
Citera
2025-01-11, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Tänk vad skönt att alla vi vuxna gör som vi vill 🙂. Låt oss höra om dina perfekta prioriteringar.

Nytt konto ser jag… Till skillnad från Hanna så har jag inte ett officiellt Instagramkonto som jag försörjer mig på. Jag lovar inte heller mina följare att de skall få videos på både det ena och det andra som sedan inte blir av. Så mina ”perfekta” prioriteringar drabbar bara mig själv.
Citera
2025-01-11, 18:27
Citat:
Ursprungligen postat av FruPelargon
Alltså det är så himla tydligt när hon härmar vad andra skriver/lägger upp.

Precis! Hade hon varit smart så hade hon kunnat i alla fall kopiera från influencers som hon inte delar följarskaran med.
Citera
2025-01-11, 18:36
Medlem
"Fräs i röven" ja det var ju smakfullt och roligt uttryckt
Citera
2025-01-11, 18:57
Medlem
Hanna ska alltid vara så dryg när hon förklarar/berättar saker. Först är hon otydlig i flera veckor sen ska hon förklara sig som att det är dumt att följarna undrar
Citera
2025-01-11, 19:27
Medlem
Där fick vi iallafall bekräftelse på att hon har koll, vad bra Hanna 😂 frågan var ju ändå inte obefogad med tanke på hur hon försökte reklamera en soffa som var ett år gammal.
Citera
2025-01-11, 20:16
Medlem
Åååå vad pinsam hon är jag skäms av att kolla på det. Önskar jag kunde göra det osett. Stavade fel gjorde hon naturligtvis också för att göra det ännu värre. De få kronorna hon sparar på billigt elpris när hon tvättar är ju kaffepengar för henne och de andra flesta. De bor i ett litet radhus och har ingen elbil liksom...
Hade hon varit en "snålbert" som hon säger att hon inte köpt färdigblandad välling, hundratals klämmisar (som äts hemma) och halvfabrikatsmat 🙈
Citera
2025-01-11, 20:34
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Åååå vad pinsam hon är jag skäms av att kolla på det. Önskar jag kunde göra det osett. Stavade fel gjorde hon naturligtvis också för att göra det ännu värre. De få kronorna hon sparar på billigt elpris när hon tvättar är ju kaffepengar för henne och de andra flesta. De bor i ett litet radhus och har ingen elbil liksom...
Hade hon varit en "snålbert" som hon säger att hon inte köpt färdigblandad välling, hundratals klämmisar (som äts hemma) och halvfabrikatsmat 🙈

..Eller billigt skräp från valfri lågprisbutik!! Fula glas tulpaner för hundratals kronor. 🙈🙈
Citera
2025-01-11, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Ja en maskin tvätt kostar sällan mer än 10 kr i ren elkostnad när det är som dyrast och det borde inte vara någon stor summa för HT. Hon har så klart noll koll på vad det är som drar mest el. En modern tvättmaskin, som det nu ser ut att vara har ju alltid ett ekonomiprogram som drar mindre el om man nu är en "Snålbert". 😝
Citera
2025-01-11, 20:49
Medlem
Känner mig dum i huvudet nu men "en tavla på väggen"?? Var? Eller är jag blind? Eller har texten absolut inget med bilderna att göra? 😅
Senast redigerad av Nessslie 2025-01-11 kl. 20:52.
Citera
2025-01-11, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nessslie
Känner mig dum i huvudet nu men "en tavla på väggen"?? Var? Eller är jag blind? Eller har texten absolut inget med bilderna att göra? 😅
Hon menar att hon vill sätta upp en tavla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in