2024-07-31, 23:36
Medlem
Imorse var keboffen och lämna in bilen...men fick dom en likadan bil att låna då eller? Tänker på storys från dagens shopping, såg ju ut som deras bil?
Citera
2024-07-31, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alizees
Imorse var keboffen och lämna in bilen...men fick dom en likadan bil att låna då eller? Tänker på storys från dagens shopping, såg ju ut som deras bil?

Hon la väl ut att de hade fått en låne bil medans bilen är på verkstaden. Hon uppdaterar väl inget gammal content på story? Fast man vet aldrig med H.
Citera
2024-08-01, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Hon la väl ut att de hade fått en låne bil medans bilen är på verkstaden. Hon uppdaterar väl inget gammal content på story? Fast man vet aldrig med H.

Hanna har tidigare uppdaterat gamla saker när hon inte orkat engagera sig.

Kan mycket väl hända att det enda som hänt idag är tummen i munnen, pommes och YT på stortvn. Med persiennerna neddragna såklart så ingen kan spoila.
Citera
2024-08-01, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vet inte ens vad som finns att säga efter dagens content, det blir bara tristare för varje dag som går.

Vilken vuxen människa vill se henne kasta bollar med sig själv, som ett retard, in i ett tomt tält. Och är det Kebab som tvingas filma alla idiotgrejer?
Går han på nån typ av lugnande eller?

Suck, jag orkar inte med denna oförtröttliga loop på ointressanta uppdateringar längre...

Jag hittar inget klipp när hon kastar bollar? Kanske borttaget.
Hade jag varit som dem hade jag avvaktat med att köpa nya möbler och förvaring tills de hittat annan lägenhet. Kanske finns svinbra förvaring i den och inköpta möbeln inte passar. Men det är jag det.
Citera
2024-08-01, 00:04
Medlem
Undra om de fortfarande sover i vardagsrummet som är så "mysigt" eller om de sover i sovrummet.
Trodde de var en rolig grej att göra det en natt och inte fler nätter.
Citera
2024-08-01, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jollies
Jag hittar inget klipp när hon kastar bollar? Kanske borttaget.
Hade jag varit som dem hade jag avvaktat med att köpa nya möbler och förvaring tills de hittat annan lägenhet. Kanske finns svinbra förvaring i den och inköpta möbeln inte passar. Men det är jag det.

Det är kvar, sista inlägget i stories som börjar med en plågsamt trist "hänga tvätt" och sen slutar med att hon kastar bollar med sig själv. Jag missade det också första gången då hela storiesen är så otroligt jäkla trist och intetsägande.
Citera
2024-08-01, 00:20
Medlem
Citat:
Undra om de fortfarande sover i vardagsrummet som är så "mysigt" eller om de sover i sovrummet.
Trodde de var en rolig grej att göra det en natt och inte fler nätter.

Eller så är Hanna så otroligt lat som vanligt och inte orkar lägga tillbaka madrassen.

Också väldigt bekvämt att kunna fortsätta slagga när Lars börjar krypa runt på mornarna. Så helt dum är Hanna inte.
Sover man på golvet så kan ju Larsa inte ramla ner och hon är för liten för att kunna öppna dörrar, än så länge 😂.

Vänta du bara Hanna, om ett par månader så funkar inte denna plan, då får du minsann gå upp när Larsa är vaken och inte ligga där som en strandad val.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-08-01 kl. 00:23.
Citera
2024-08-01, 00:22
Medlem
Citat:
Eller så är Hanna så otroligt lat som vanligt och inte orkar lägga tillbaka madrassen.

Också väldigt bekvämt att kunna fortsätta slagga när Lars börjar krypa runt på mornarna. Så helt dum är Hanna inte.

Ja, jag skulle tro det med. Det är för jobbigt och flytta tillbaka sovrummet. Kanske krävs en pommes tallrik för att det ska orkas med.
Citera
2024-08-01, 00:25
Medlem
Citat:
Ja, jag skulle tro det med. Det är för jobbigt och flytta tillbaka sovrummet. Kanske krävs en pommes tallrik för att det ska orkas med.

För att inte tala om alla redbulls..
Gissar att Kebab börjar jobba när som helst så han kanske inte heller orkar lägga tillbaka madrassen utan bara vill ha lugn och ro in i det sista.
Citera
2024-08-01, 00:27
Medlem
Citat:
Det är kvar, sista inlägget i stories som börjar med en plågsamt trist "hänga tvätt" och sen slutar med att hon kastar bollar med sig själv. Jag missade det också första gången då hela storiesen är så otroligt jäkla trist och intetsägande.

Verkligen trött story. Varför visa upp dom fula barnkläderna som att det var något speciellt gulligt med just dom? Och att Kebaben hade råkat missfärga ett vitt underlakan. Varför låter hon honom tvätta överhuvudtaget? Hon har väl all tid i världen att sköta sånt utan hans hjälp. Hänga tvätten kan han ju inte heller... och inte renbädda med vettiga lakan, längesen hon visade upp hans bäddning nu, han kanske inte är betrodd till det längre.
Citera
2024-08-01, 00:32
Medlem
Citat:
För att inte tala om alla redbulls..
Gissar att Kebab börjar jobba när som helst så han kanske inte heller orkar lägga tillbaka madrassen utan bara vill ha lugn och ro in i det sista.
Detta måste vara hans sista vecka om han inte har mer än fyra veckor. Och hennes föräldraledighet är väl också slut nu så snart kommer det väl samarbeten i långa rader igen. 😝
Citera
2024-08-01, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Verkligen trött story. Varför visa upp dom fula barnkläderna som att det var något speciellt gulligt med just dom? Och att Kebaben hade råkat missfärga ett vitt underlakan. Varför låter hon honom tvätta överhuvudtaget? Hon har väl all tid i världen att sköta sånt utan hans hjälp. Hänga tvätten kan han ju inte heller... och inte renbädda med vettiga lakan, längesen hon visade upp hans bäddning nu, han kanske inte är betrodd till det längre.

Man blir bara trött av att se skiten, ska se om jag kan loopa den nu innan jag somnar för natten. Det är ett perfekt sömnpiller som man inte blir det minsta influerad av.
Så som det mesta hon lägger upp nu förtiden 😴😴💤💤😴
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in