Citat:
Ursprungligen postat av
Kranskommun
Oj, nu kan jag inte låta bli att skriva igen. Gud vad ni går igång på allt. Jag kan förstå att ni tycker det är fascinerande att man kan tjäna så pass bra på att inte direkt göra något, men det får väl finnas gränser för vad ni kommenterar. Ni vet inte om flickan är sjuk, min jämnåriga är lika blek och ser rätt trött ut. Att springa på babymassage och massa grupper gynnar mest föräldern i den här åldern, barnet har inte behov av den ständiga stimulansen.
Att svära inför barnet är inte en katastrof även om man man givetvis kan fundera över sitt språkbruk.
Och du som skrev att man behöver fundera om man har fått tre orosanmälanningar, du måste väl ändå förstå att offentliga personer får det i helt annan utsträckning. En följares orosanmälan har inte riktigt samma tyngd som en från BVC tex såvida inte följaren faktiskt kan påvisa något. Artisten Mariette ska tex ha fått för att hennes barn inte har en pappa..
Hon har tjänat bra tidigare. Däremot tror jag att detta året har inkomsten minskat rejält Detta vet man först år 2025
Vi är flera som reagerat på att L hostar och ser febrig ut. Sen om du tycker att hon istället är trött beror ju bara på att vi har olika åsikter.
H har tidigare tagit ut en sjuk L för att hon skulle kolla på olika bilar. Så det är inte första gången. H har sagt att L älskar vatten och uppgav att hon anmält sig till babysim men att det var fullbokat. Sen kollade en följare upp och det stämde inte för det fanns platser kvar.
Nu är L snart 1 år och jag tror att H kommer fortsätta vara inomhus med L.
Det finns inga skäl att göra oroasanmälningar.
Däremot behöver H steppa upp och visa mer av vardagen med Följare försvinner dagligen från hennes konto och jag tror att det har med hennes innehållslösa konto att göra