2024-12-12, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Fler än HT som provat på att torrbada?

Hahaha måste ju varit en bild innan badet!
Citera
2024-12-12, 20:23
Medlem
Citat:
Haha!
Citera
2024-12-12, 21:08
Medlem
Men vad använder hon för värdelöst nagellack som inte tycks sitta kvar på naglarna längre än ett par dagar?🙃🙃🙃🙃
Citera
2024-12-12, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Det är väl för att de har lyckas bli gravida naturligt och att embryot är plan B.
Bara för att det finns ett i frysen betyder det inte automatiskt att det leder till en graviditet.

Såklart de hellre kör på det naturliga om det funkar. Tror frystorkat är det sista de egentligen vill köra på igen så många år av ivf-traggel.

Och de som i tråden gapar om att de frystorkade cellerna minsann är riktiga barn som ligger där och förtvinas om de inte används, alltså skärp er- tänk på hur många celler som försvinner bara du hostar eller tar en dusch.
Citera
2024-12-12, 23:03
Medlem
Citat:

Tänkte exakt samma sak!
Kanske det Hanna tror med att besöka badhuset ala influenser style, dvs smyg in på valfritt omklädningsrum och sen ta ett foto i bikini, visa världen och åk hem utan minsta vatten i håret. Och en ettåring kan ändå inte skvallra 😀
Citera
2024-12-12, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Tänkte exakt samma sak!
Kanske det Hanna tror med att besöka badhuset ala influenser style, dvs smyg in på valfritt omklädningsrum och sen ta ett foto i bikini, visa världen och åk hem utan minsta vatten i håret. Och en ettåring kan ändå inte skvallra 😀
Eller så tog hon bara en bild innan de dushade och badade. Tänk att människor måste leta efter fel😅
Citera
2024-12-12, 23:27
Medlem
Hon skriver ju på bilden att de har badat!
Citera
2024-12-12, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Eller så tog hon bara en bild innan de dushade och badade. Tänk att människor måste leta efter fel😅

Fast hon skrev ju att de har badat "vi har badat".
Aldrig sett en så torr bikini och barn efter ett bad.
Men Hanna kanske är den nya Jesus och kan gå på vatten 😬
Citera
2024-12-12, 23:56
Medlem
Citat:
Fast hon skrev ju att de har badat "vi har badat".
Aldrig sett en så torr bikini och barn efter ett bad.
Men Hanna kanske är den nya Jesus och kan gå på vatten 😬

Fast man kan ju ha tagit en bild innan badet, gått och badat, sedan lagt ut bilden efteråt och då sagt att man varit och badat… inte SÅ konstigt.
Citera
2024-12-13, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Fast man kan ju ha tagit en bild innan badet, gått och badat, sedan lagt ut bilden efteråt och då sagt att man varit och badat… inte SÅ konstigt.

Nej såklart, bara en högst ordinär oklar Hanna Theorin uppdatering.
Citera
2024-12-13, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Jag tror inte du läste vad Hanna skrev i sådana fall. Lars somnade PÅ VÄG TILL lekplatsen. Inte på väg hem efter en eftermiddag av lek. Mitt barn har aldrig somnat på väg till en aktivitet vi ska göra, nej. Och det beror inte på att hon är en robot utan på att jag, hennes mamma, har koll på när hon bör vara trött och när hon ska sova. Hon brukar sova UNGEFÄR samma tid varje dag och det skulle aldrig falla mig in att dra til lekplatsen en kvart innan hon ska sova. Och är det så att jag av någon anledning väljer att skippa hennes vila en dag för att man har för mycket att göra så låter jag henne inte somna alldeles för sent, nej. Då får hon somna för natten lite tidigare på kvällen.

Hannas beteende visar bara på hur otroligt oengagerad och obrydd hon är.

Jag vet inte om de åkte precis innan hennes sovstund, det låter som en trådsanning, men det kanske Hanna har berättat för er? Visst kan det vara märkligt att somna innan en aktivitet men vissa barn somnar otroligt lätt om de hamnar i bilen. Och detta är ju långt ifrån enda gången ni har kommenterat, andra gånger hon somnar har ju varit på eftermiddagen men det är minst lika galet enligt er.

Min bebis kan sova sin vila relativt olika beroende på hur natten varit eller rent av dagsform. Men jag är väl bara en dålig mamma utan koll på mitt barn 🙄
Citera
2024-12-13, 07:29
Medlem
Citat:
Ja men precis, man planerar aktiviteter efter när barnet ska sova middag. Okej att det skiter sig ibland pga något man inte kan påverka (typ bvc tider etc) men har man en ettåring så vet man när barnet vill sova, äta, skita eller börjar bli sjukt (en mamma vet ju oftast det innan febern bryter ut pga att man är uppmärksam på sitt barn 24/7.

Hanna pratar antingen goja som vanligt dvs ljuger för att låta relaterbar eller så kan hon inte tyda Larsas signaler vilket tyder på någon typ av svårighet i sitt föräldraskap.

Oj, det var starka ord. Jag måste vara jordens sämsta mamma, kanske bäst att anmäla. Min ettåring sover absolut inte samma minut varje dag, kan bli hungrig mellan måltider och bajsar när han vill. Jag ser det som hälsosamt men jag är väl bara sjukt ouppmärksam antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in