2024-10-17, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Varför skulle hon inte kunna ha sitt barn i famnen sittande för att hon genomgått ett medicinskt ingrepp? Eller sa hon bara att hon inte får lyfta?

Hon sa att hon inte kan "för hon får så jävla ont i livmodern". Detta kommer hon dra ut på en evighet.
Citera
2024-10-17, 08:46
Medlem
Var det inte någon som påpekade också att hon fyllt i sina tatueringar på fingrarna? De ser mörkare ut. Det ska man väl inte heller göra som gravid. Jag tror hon inte ville vara det. Hade jag varit K hade jag varit förbannad för att hon utsatte sig för de riskerna.
Citera
2024-10-17, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Var det inte någon som påpekade också att hon fyllt i sina tatueringar på fingrarna? De ser mörkare ut. Det ska man väl inte heller göra som gravid. Jag tror hon inte ville vara det. Hade jag varit K hade jag varit förbannad för att hon utsatte sig för de riskerna.
Det var jag som reagerade på det.
Citera
2024-10-17, 08:59
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Tror faktiskt inte hon gjort det. Kolla inlägg från juni-juli, där ser de också mörka ut. Tror de ser så ut då linjerna är så tjocka från början.
Citera
2024-10-17, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Tror faktiskt inte hon gjort det. Kolla inlägg från juni-juli, där ser de också mörka ut. Tror de ser så ut då linjerna är så tjocka från början.

Svårt att säga. Bara hon som vet ju. Men jag skulle inte bli jätteförvånad, hon är inte skarpaste kniven i lådan.
Citera
2024-10-17, 11:00
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Varför skulle hon inte kunna ha sitt barn i famnen sittande för att hon genomgått ett medicinskt ingrepp? Eller sa hon bara att hon inte får lyfta?

Hon har inte sagt att hon inte får lyfta eller att sjukvården sagt att hon inte får lyfta. Det är folk i tråden som helt enkelt missförstått henne.

Hon har dock skrivit att hon inte kan lyfta då hon får ont i livmodern och blöder mer av det, om det är en överdrift eller ej det vet jag inte. Jag kände mig rätt mörbultad efter min skrapning (+hysteroskopi) men inte så pass att jag inte kunde lyfta men alla är vi olika.
Citera
2024-10-17, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronvisslare
Hon har inte sagt att hon inte får lyfta eller att sjukvården sagt att hon inte får lyfta. Det är folk i tråden som helt enkelt missförstått henne.

Hon har dock skrivit att hon inte kan lyfta då hon får ont i livmodern och blöder mer av det, om det är en överdrift eller ej det vet jag inte. Jag kände mig rätt mörbultad efter min skrapning (+hysteroskopi) men inte så pass att jag inte kunde lyfta men alla är vi olika.
Jag påpekade samma sak igår men det verkar ändå vara svårt att fatta.

Jag gjorde också en skrapning efter ett missfall i v 11 för väldigt längesen. Jag minns bara att jag blev sjukskriven en vecka efter pga att jag hade ett tungt jobb. Jag hade inga barn som behövde bäras och minns inte hur jag mådde, vet bara att jag tog det allmänt lugnt första dagarna.
Citera
2024-10-17, 15:30
Medlem
Var det nån mer som läste öppet spår på bloggbevakning?
Citera
2024-10-17, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Var det nån mer som läste öppet spår på bloggbevakning?

Jag gjorde. Hittar inte kommentarerna längre, någon med för mycket fritid har redan sagt till tydligen.
Citera
2024-10-17, 16:24
Medlem
Citat:
Jag gjorde. Hittar inte kommentarerna längre, någon med för mycket fritid har redan sagt till tydligen.
Jag hittade bara en i morse som ifrågasatte att någon som hade gått igenom något mycket jobbigt, samtidigt delade adlinks på hårfärg och paljettklänning, och undrade hur trovärdigt det såg ut.
Citera
2024-10-17, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jag hittade bara en i morse som ifrågasatte att någon som hade gått igenom något mycket jobbigt, samtidigt delade adlinks på hårfärg och paljettklänning, och undrade hur trovärdigt det såg ut.

Den tråden finns kvar där på BB. Och de har ju helt rätt i sak. Blir märkligt när man blandar svåra saker med mördande reklam.
Citera
2024-10-17, 17:44
Medlem
Jag gjorde en skrapning pga samma anledning som H. Missed abortion.
Jag gick på grönan efteråt och mötte upp maken och tvååringen. Hade sövts och fått morfin. Alla är olika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in