2024-11-01, 15:42
Medlem
[quote=Ivak84|89976402]Precis! Jag klagar inte heller på allt då jag tycker att vissa saker går till överdrift.

Men Hanna är offentlig och hon har valt det själv.
Med tanke på hur dåligt hon sköter sitt sk "jobb" och inte är mottaglig för konstruktiv kritik så är det bra att denna tråden finns.[/QUOTE
Hon har t.o.m. skrivit offentlig person i beskrivningen på sin Instaprofil så hon har i allra högsta grad själv valt att vara offentlig! 😊
Citera
2024-11-01, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterfantasten
Vad ljuger hon om och på vilket sätt är hon otrevlig mot följarna?

Hon har ljugit om att de varit iväg på en ~första dejt~ sedan Lars kom flera gånger nu. Lite svårt att vara iväg på den första dejten fem gånger 🙄

Varje gång får hon massa hjärtan och kärlek från sina följare som har guldfiskminne. Det är ju så synd om Hanna som aldrig lyckas komma iväg och göra något med K ensam utan barn.
Citera
2024-11-01, 17:02
Medlem
Ok, Torrschampo reklamen var nog hennes sämsta hittills 🫣 HT får oväntat besök, well otippat 🤣🤣🤣🤣 och tipset på de 3 frillorna 🫣🫣 minimalt med ansträngning, skulle älska om företag var tvungna att godkänna en förhandsgranskning innan deras namn får användas i samarbeten först då skulle influensers anstränga sig mer än "oj kommer du nu"
Citera
2024-11-01, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motiv2011
Ok, Torrschampo reklamen var nog hennes sämsta hittills 🫣 HT får oväntat besök, well otippat 🤣🤣🤣🤣 och tipset på de 3 frillorna 🫣🫣 minimalt med ansträngning, skulle älska om företag var tvungna att godkänna en förhandsgranskning innan deras namn får användas i samarbeten först då skulle influensers anstränga sig mer än "oj kommer du nu"
Hon ljuger i alla fall inte om att hon alltid ser sunkig ut när hon är hemma! 😝
Citera
2024-11-01, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motiv2011

Jag tycker den var bättre än vissa andra, fanns en röd tråd och helt okej filmat. Tycker dock hon kunde skippat att toka sig och spreja över hela huvudet och grimasera. Men tycker det är bra att hon ändå tänker ut ett scenario innan så det blir en röd tråd
Citera
2024-11-01, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Jag tycker den var bättre än vissa andra, fanns en röd tråd och helt okej filmat. Tycker dock hon kunde skippat att toka sig och spreja över hela huvudet och grimasera. Men tycker det är bra att hon ändå tänker ut ett scenario innan så det blir en röd tråd

Ett väldigt otippat scenario, inte ens trovärdigt. Grimaserna kommer vi inte ifrån, det är lite av hennes signum..tror inte hon vet hur man agerar normalt utan att göra sig till. För vilken annan influenser har en konversation med sig själv och besvarar sig själv genom sina grimaser 🫣
Citera
2024-11-01, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blindskog
Så bra jobb att du var tvungen att skapa ett fb konto bara för att försvara henne🥹🥹🥹

Japp det var jag, kul va? 😍 Tycker det verkar vara för många elaka människor här! Men om du stör dej så på Hanna, varför slutar du inte följa henne?
Citera
2024-11-01, 20:26
Medlem
Varje gång man kommer med ett konkret exempel på hur Hanna ljuger så blir det tyst. Varför svarar ingen av er alla Hannakramare på det inlägget?
Citera
2024-11-01, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Varje gång man kommer med ett konkret exempel på hur Hanna ljuger så blir det tyst. Varför svarar ingen av er alla Hannakramare på det inlägget?

Hanna har ju ljugit om fler saker. Mycket småsaker, men det blir ju alltid så löjligt och sjukt. Precis som att hon alltid försöker göra sig märkvärdig.

Kan inte på rak arm komma på specifika saker men vi har ju diskuterat det i tråden när det har hänt.
Citera
2024-11-01, 20:53
Medlem
Citat:

Därför att det är så banala småsaker att det betyder absolut ingenting. Det är så sorgligt att ni provoceras så enormt av detta. Visst fan blandar hon ihop sanningen väldigt ofta men skratta åt det bara?
Citera
2024-11-01, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radioregn
Därför att det är så banala småsaker att det betyder absolut ingenting. Det är så sorgligt att ni provoceras så enormt av detta. Visst fan blandar hon ihop sanningen väldigt ofta men skratta åt det bara?

Hon blandar inte ihop det. Hon ljuger ihop saker för att alltid verka så himla relaterbar. För att det alltid ska vara så svårt och jobbigt att ~vara småbarnsförälder~. Allt det där som hon hört och läst om innan och nu vill vara en del av.

Absolut, jag skrattar åt det! Varje gång. För det är så genomskinligt. Hur kan man vara så dum att man tror att alla oändliga lögner och påhitt bara är att hon ”råkar blanda ihop sanningen lite”?
Citera
2024-11-01, 21:37
Medlem
Citat:
Hon blandar inte ihop det. Hon ljuger ihop saker för att alltid verka så himla relaterbar. För att det alltid ska vara så svårt och jobbigt att ~vara småbarnsförälder~. Allt det där som hon hört och läst om innan och nu vill vara en del av.

Absolut, jag skrattar åt det! Varje gång. För det är så genomskinligt. Hur kan man vara så dum att man tror att alla oändliga lögner och påhitt bara är att hon ”råkar blanda ihop sanningen lite”?

Dum? Det är visst du som har hjärnan på sniskan. Jag säger ju att hennes sanningar inte går ihop, är du på riktigt så trög att du inte begriper vad det syftar till? Jag säger bara att det är patetiskt att låta det påverka en så mycket. Jag som faktiskt inte alls relaterar till henne (trots nästan jämngammal bebis) skakar på axlarna och BRYR mig inte, det påverkar inte mig och mitt liv hur hon väljer att driva sina sociala medier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in