2024-11-01, 12:33
Medlem
Herregud vad med kläder!! En stor hög som ska skänkas, en som ska säljas, en som är sommarkläder och lite som blev kvar i garderoben.

På riktigt alltså😳. Här snackar vi shoppingmissbruk de lux. Där är ju kläder för tusentals kronor som hon bara ska skänka och sälja för en bråkdel av vad hon gett.

Och hon visar upp det för världen också!
Citera
2024-11-01, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Dessa Hannakramare som härjar här klagar ofta på att vi inte kan se nåt positivt i som Hanna gör, men dom kan ju å andra sidan aldrig se att något hon gör faktiskt är negativt.
Hur idiotiska saker hon än gör så kommer dom här och försvarar allt hon gör.

Jävligt märkligt beteende.

Och det är många kommentarer om att vi inte har nåt liv, men detsamma bör ju gälla dom för dom hänger ju också här en hel del och verkar ju också ha koll på Hanna, så vad fan är skillnaden förutom åsikterna?

Därför att ni Hanna-mobbare är helt orimliga i ert beteende. Om någon gick på era barn, eller om ni själva blev utsatta på jobbet, så tror jag ni hade uppskattat om någon stod upp för er. Och nej, Hanna är inget barn, men enligt er är ju hennes intelligensnivå på ett barns så skillnaden blir inte så stor.

Jag bryr mig inte en dugg om Hanna och hennes karriär men jag bryr mig om medmänsklighet och att visa lite jävla respekt.
Citera
2024-11-01, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radioregn
Därför att ni Hanna-mobbare är helt orimliga i ert beteende. Om någon gick på era barn, eller om ni själva blev utsatta på jobbet, så tror jag ni hade uppskattat om någon stod upp för er. Och nej, Hanna är inget barn, men enligt er är ju hennes intelligensnivå på ett barns så skillnaden blir inte så stor.

Jag bryr mig inte en dugg om Hanna och hennes karriär men jag bryr mig om medmänsklighet och att visa lite jävla respekt.

Så du menar att om någon som säger sig vara en influencer, där hon använder både sig själv och sitt barn för att marknadsföra sig, ljuger, är otrevlig mot följare och beter sig märkligt rent generellt, då ska alla bara vara tysta och inte ha åsikter om detta?

Hanna kanske skulle sluta vara offentlig då istället om hon inte kan ta kritik och att folk ifrågasätter när dom kommer på henne med en lögn. Hade hon kunnat hantera detta så hade denna tråden inte existerat.
Citera
2024-11-01, 12:50
Medlem
Citat:
Så du menar att om någon som säger sig vara en influencer, där hon använder både sig själv och sitt barn för att marknadsföra sig, ljuger, är otrevlig mot följare och beter sig märkligt rent generellt, då ska alla bara vara tysta och inte ha åsikter om detta?

Hanna kanske skulle sluta vara offentlig då istället om hon inte kan ta kritik och att folk ifrågasätter när dom kommer på henne med en lögn. Hade hon kunnat hantera detta så hade denna tråden inte existerat.

Jo, om ni hade kunnat hålla er till att diskutera detta på en normal och rimlig nivå så hade det varit en helt annan sak. Nu blir allt ni skriver färgat av er vidriga människosyn och nedlåtande språk.
Citera
2024-11-01, 12:55
Medlem
Citat:
Jo, om ni hade kunnat hålla er till att diskutera detta på en normal och rimlig nivå så hade det varit en helt annan sak. Nu blir allt ni skriver färgat av er vidriga människosyn och nedlåtande språk.

På vilket sätt anser du att vi har vidrig människosyn?

Jag tycker att det är ganska vidrigt att stå och filma sig själv samtidigt som mitt barn gråter och gnälla över att barnet just gråter så att det inte går att filma.

Jag tycker också att det är sorgligt att säga sig ha önskat ett barn i så många år men när barnet väl kommer så verkar inte ens vanliga hederliga barnvagnspromenader och turer till lekplatsen ligga särskilt högt upp på listan. Däremot otaliga turer till affärer för onödig shopping.
Citera
2024-11-01, 13:00
Medlem
Citat:
På vilket sätt anser du att vi har vidrig människosyn?

Jag tycker att det är ganska vidrigt att stå och filma sig själv samtidigt som mitt barn gråter och gnälla över att barnet just gråter så att det inte går att filma.

Jag tycker också att det är sorgligt att säga sig ha önskat ett barn i så många år men när barnet väl kommer så verkar inte ens vanliga hederliga barnvagnspromenader och turer till lekplatsen ligga särskilt högt upp på listan. Däremot otaliga turer till affärer för onödig shopping.

Ständigt kommentera kropp och utseende. Klaga på precis ALLT och vända allt emot henne. Aldrig vara nöjd. Gör hon inte något är det fel men om hon gör något är det också fel.

Hade jag gjort hennes val med mitt barn? Nej. Men hennes liv hennes val. Du behöver inte följa henne, du behöver inte tycka att hon gör bra saker.
Citera
2024-11-01, 13:37
Medlem
Citat:
Ständigt kommentera kropp och utseende. Klaga på precis ALLT och vända allt emot henne. Aldrig vara nöjd. Gör hon inte något är det fel men om hon gör något är det också fel.

Hade jag gjort hennes val med mitt barn? Nej. Men hennes liv hennes val. Du behöver inte följa henne, du behöver inte tycka att hon gör bra saker.
Jag vet ingen här som enbart är negativt inställd till H. Folk berömmer henne när hon hittar på nåt med L, gör bra samarbeten, har på sig fina kläder eller fixat nån snygg frisyr. Exempelvis. Om hon ska fortsätta försörja sig på detta finns det många tips att ta till sig härifrån, för det är vad jag ser, många som vill henne väl.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-11-01 kl. 13:57.
Citera
2024-11-01, 14:05
Medlem
Ni som säger att hon aldrig är ute på lekparken, hur vet ni det? Hon kanske inte vill lägga ut precis allt?

Hon kanske inte mår så bra pga av allt som skrivs.

Tycker att Hanna gör ett jättebra jobb!
Citera
2024-11-01, 14:15
Medlem
Citat:

Vad ljuger hon om och på vilket sätt är hon otrevlig mot följarna?
Citera
2024-11-01, 14:35
Medlem
Citat:
Fast det är ju inte rimligt att klaga på precis allt. I ena andetaget säger ni att hon överdriver att L är sjuk och i nästa säger ni att hon blir sjuk jätteenkelt. Hur kan det vara en big deal att ta med en 1-åring till Leos lekland, höstlov eller ej 🤷🏼‍♀️ Så nej, det är inte att trolla, då har du dålig koll på vad det innebär.
Jag har aldrig klagat på allt, var ett bra tag sen jag ens skrev här. Man måste kunna yttra sin kritik mot HT i denna tråd utan att behöva bli påhoppad. Hon är en offentlig person.
Citera
2024-11-01, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Jag har aldrig klagat på allt, var ett bra tag sen jag ens skrev här. Man måste kunna yttra sin kritik mot HT i denna tråd utan att behöva bli påhoppad. Hon är en offentlig person.

Precis! Jag klagar inte heller på allt då jag tycker att vissa saker går till överdrift.

Men Hanna är offentlig och hon har valt det själv.
Med tanke på hur dåligt hon sköter sitt sk "jobb" och inte är mottaglig för konstruktiv kritik så är det bra att denna tråden finns.
Citera
2024-11-01, 15:41
Medlem
Citat:
Precis! Jag klagar inte heller på allt då jag tycker att vissa saker går till överdrift.

Men Hanna är offentlig och hon har valt det själv.
Med tanke på hur dåligt hon sköter sitt sk "jobb" och inte är mottaglig för konstruktiv kritik så är det bra att denna tråden finns.
Jag håller med. Finns även trådar om andra offentliga personer där det står bra mycket mer negativt än i den här tråden och där är det sällan någon som försvarar personen det skrivs om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in