2025-04-20, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Hur gick det med bloggbevakning som så många väntade spänt på? Jag tycker den sidan är så rörig att hitta något i men jag hittar då inget där om det ni väntade på?

Tror inte bloggbevakning skrivit något inlägg om Hannas anyfin-reklam.
Citera
2025-04-20, 22:40
Medlem
Herregud så många trötta människor det finns här inne. Sitter och klagar på en stackars människa som inte har något ont i sig öht. Allt hon gör är fel? Det spelar verkligen ingen roll vad hon gör så är det någon som klagar på det.
Hur mår ni? Rannsaka er själva.
Citera
2025-04-20, 22:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av otrtzd
Herregud så många trötta människor det finns här inne. Sitter och klagar på en stackars människa som inte har något ont i sig öht. Allt hon gör är fel? Det spelar verkligen ingen roll vad hon gör så är det någon som klagar på det.
Hur mår ni? Rannsaka er själva.

Jadu, äntligen någon som säger det! Så fort man försöker komma med något positivt eller något bra här, så blir man snabbt sågad vid fotknölarna.
Nej, jag tycker inte allt H gör är bra men va fan, vem är det, och vem gör allt perfekt? Ja förutom många här inne förstås.
Tack för att du sa det!
Citera
2025-04-20, 22:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BulleBeck
Tror inte bloggbevakning skrivit något inlägg om Hannas anyfin-reklam.

Hon bad ju faktiskt om ursäkt också om hon trampat någon på tårna! Men såklart hon bad om ursäkt på fel sätt enligt många här inne.
Citera
2025-04-20, 23:07
Medlem
Citat:
Kan inte förstå att det är vuxna människor, mammor, som sitter och mobbar en annan människa på detta viset. Hoppas inte dem uppfostrar sina egna barn på detta viset.. Otroligt lågbegåvat.

Ett annat alternativ skulle möjligen vara om du inte tog flashback på alltför blodigt allvar? Hanna har många fans härinne. Det finns också många troll här. Kanske slappna av lite?
Citera
2025-04-20, 23:44
Medlem
Om absolut ingen bryr sig om hennes ägglossning (inte heller hon själv), varför göra content om det?
Hon har ju blivit spontant gravid oftare än hon lyckats med ivf så varför inte bara vara..
Det är väl inget "jobb/content" att ligga med sin egen partner eller har jag missuppfattat något i hennes helt egna ivf-sväng?
Citera
2025-04-20, 23:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Ett annat alternativ skulle möjligen vara om du inte tog flashback på alltför blodigt allvar? Hanna har många fans härinne. Det finns också många troll här. Kanske slappna av lite?

Fans? Det är 99% hån här inne,, väldigt udda fans då?
Citera
2025-04-20, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Om absolut ingen bryr sig om hennes ägglossning (inte heller hon själv), varför göra content om det?
Hon har ju blivit spontant gravid oftare än hon lyckats med ivf så varför inte bara vara..
Det är väl inget "jobb/content" att ligga med sin egen partner eller har jag missuppfattat något i hennes helt egna ivf-sväng?
Hur vet du att absolut ingen bryr sig?
Du bryr dig allt lite iallafall eftersom du tar upp det här istället för att bara låta det passera 🫣
Citera
2025-04-21, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Hur vet du att absolut ingen bryr sig?
Du bryr dig allt lite iallafall eftersom du tar upp det här istället för att bara låta det passera 🫣

Ja, jag är faktiskt genuint nyfiken på varför detta görs till content.
Citera
2025-04-21, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Uppenbarligen bryr sig folk eftersom dem följer henne. Att DU inte bryr dig betyder inte att ingen annan heller gör det (verkar dock som du bryr dig lite för mycket).
Citera
2025-04-21, 09:21
Medlem
Citat:
Uppenbarligen bryr sig folk eftersom dem följer henne. Att DU inte bryr dig betyder inte att ingen annan heller gör det (verkar dock som du bryr dig lite för mycket).

Bryr sig om henne och om annat som läggs upp ja. Men tror ytterst få bryr sig om hennes ägglossning. Alltså den kvittar ju dessutom den här cykeln eftersom det ändå inte ska göras något försök? Så vad ger den informationen oss? Absolut noll och ingenting.
Citera
2025-04-21, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Bryr sig om henne och om annat som läggs upp ja. Men tror ytterst få bryr sig om hennes ägglossning. Alltså den kvittar ju dessutom den här cykeln eftersom det ändå inte ska göras något försök? Så vad ger den informationen oss? Absolut noll och ingenting.
Hon kommer garanterat kissa på sticka i utlandet med, och det är det enda vi kommer få som content under hennes semester
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in