2024-04-02, 08:44
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Nej men de ränner ju i affärer jämt, Rusta och Dollarstore. Så fort Hanna behöver något så måste ju hela familjen med! Fattar inte det - var ju det bästa när barnen var små att få åka iväg och handla själv i lugn och ro. Hon kan ju dessutom vara borta hur länge hon vill eftersom hon inte ammar.
Ja det är sant, de är väldigt ofta i butiker. Lever säkert i illusionen att Lara är "skyddad i vagnen". Hört så många småbarnsföräldrar säga det, trots att pandemin lärde oss att munskydd knappt skyddar... Suck.
Citera
2024-04-02, 11:56
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
La även märke till att kapitalinkomsten ligger på -1568. Så tolkar det inte alls mycket som sparande om man inte har ett ISK konto.
Kanske en förklaring till varför hon måste spara pengar till tandläkarbesök osv.

Hanna har dock själv berättat att hon har ett frisktandvårdsavtal, så hon betalar inte för varje besök utan har en fast månadsavgift som hon betalar för att sedan får gratis tandvård.
Citera
2024-04-02, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Trodde det var ett skämt men nu har det här med insamlingar för ivf spritt sig dvs fler "kompisar" och "systrar" har lagt ut.
Men vissa kan tydligen unna sig en ”billig” kretaresa och låta andra betala för deras ivf- försök. Lite konstig prioritering.
Citera
2024-04-02, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Vem?

Kolla HTs storie. Blir provocerad av att de inte kan göra några uppoffringar för att få det de vill ha. Ska både ha kakan o äta den.
Citera
2024-04-02, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missda
Hanna har dock själv berättat att hon har ett frisktandvårdsavtal, så hon betalar inte för varje besök utan har en fast månadsavgift som hon betalar för att sedan får gratis tandvård.

Nu är det ju så att uppgifterna på Ratsit visar inkomsten man hade för ca två år sedan och då hade hon knappt börjat med några samarbeten!
Citera
2024-04-02, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missda

Hos FTV ja, sist gick hon privat. Dessutom kan de häva avtalet om de anser att tänderna är i för dåligt skick.
Citera
2024-04-02, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flisa85
Kolla HTs storie. Blir provocerad av att de inte kan göra några uppoffringar för att få det de vill ha. Ska både ha kakan o äta den.

Nu är det ju så att hon gått ut med att dom avbokat den resan just pågrund av att dom söker sig privat. Så det skulle jag ändå kalla att dom gör uppoffringar.
Citera
2024-04-02, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akvalina
Nu är det ju så att hon gått ut med att dom avbokat den resan just pågrund av att dom söker sig privat. Så det skulle jag ändå kalla att dom gör uppoffringar.

Det enda jag sett att de gått ut med är att de avbokade den dyrare resan och valde Kreta ist, om de inte avbokat den resan också.
Citera
2024-04-02, 16:10
Medlem
Citat:

Nu hittar jag inte inlägget igen. Någon annan som ser det? Det var väl att de avbokat Skottland för den resan var dyr och bokat en billigare charterresa? Enligt mig stannar man hemma istället för att tigga pengar.
Citera
2024-04-02, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flisa85
Nu hittar jag inte inlägget igen. Någon annan som ser det? Det var väl att de avbokat Skottland för den resan var dyr och bokat en billigare charterresa? Enligt mig stannar man hemma istället för att tigga pengar.

Som sagt efter deras senaste misslyckade insättning (vilket var efter att hon skrev om skotland och kreta) så har dom avbokat den resan just för att dom söker sig privat. Du får fråga henne.
Citera
2024-04-02, 16:40
Medlem
Citat:
Som sagt efter deras senaste misslyckade insättning (vilket var efter att hon skrev om skotland och kreta) så har dom avbokat den resan just för att dom söker sig privat. Du får fråga henne.

Men vem åker ens på resa, dyr eller billig, om man behöver tigga pengar från främlingar till ivf.. vad fasen håller folk på med.
Citera
2024-04-02, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skhj
Men vem åker ens på resa, dyr eller billig, om man behöver tigga pengar från främlingar till ivf.. vad fasen håller folk på med.

Det är ju just precis det dom inte gör nu. Dom visste väl antagligen inte innan att dom skulle behöva söka privat och när dom fick reda på det så avbokade dom
Senast redigerad av akvalina 2024-04-02 kl. 17:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in