2024-07-28, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
"Att få leva ut sitt inre lilla barn"!!!

Säger hon som tittar på barnprogram, äter barnyoghurt, är lika egotrippad som ett barn (jag, jag, jag),som tycker att det är fullt rimligt att ha babblarnas födelsedagsvisa när hon fyller 30 bara för att hon HAR barn ( hon är väl för fan vuxen, hon blev väl inte ett barn bara för att hon fick ett).

Jag tänker att Hanna alltid lever ut sitt inre barn eller rättare sagt så är hon nog helt enkelt ett barn som ibland leker vuxen, men oftast inte.

Fast det är lite charmigt mellan varven 😂
Hade hon varit precis som alla andra trista vuxna mogna människor så skulle denna tråd inte funnits 😍
Citera
2024-07-29, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Jag tycker det är intressant att hon har ätit så mycket mat att hon blivit så fet att hon var tvungen att operera sig för att komma ner i vikt, och sedan fortsätter att bara äta fett och socker. Detta är så märkligt så jag finner inga ord. Har hon ingen motivation att ta hand om sin kropp när hon varit tvungen att göra ett kirurgiskt ingrepp för att hon var så fet?

Bara för att HT inte kunde sluta äta har skattepengar fått gå till att bekosta hennes fetmaoperation. Tänk om dessa pengar kunde användas för att förbättra förlossningsvården, barnvård t ex. En rent lyxingrepp bara för att hon gillar att äta mycket. Fy och usch.

Hon kanske inte bryr sig nämnvärt om hon ökar i vikt igen, var inte operation i första hand för att kunna bli gravid? Målet nått, typ.
Citera
2024-07-29, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jollies
Hon kanske inte bryr sig nämnvärt om hon ökar i vikt igen, var inte operation i första hand för att kunna bli gravid? Målet nått, typ.
Om man tänker så är man ju jävligt dum i huvudet.
Citera
2024-07-29, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja, det skramlar lite IF varning där..

Vad betyder det?
Citera
2024-07-29, 08:40
Citat:
Ursprungligen postat av Jollies
Om man kan välja mellan att vara fet och normalviktigt, vilket man kan, men väljer att vara fet, då kommer det valet med en rad hälsorisker och man kommer inte att kunna vara en lika pigg förälder. Så det lät inte som ett så smart resonemang om det nu är så hon tänker.
Citera
2024-07-29, 08:43
Medlem
Citat:
Om man kan välja mellan att vara fet och normalviktigt, vilket man kan, men väljer att vara fet, då kommer det valet med en rad hälsorisker och man kommer inte att kunna vara en lika pigg förälder. Så det lät inte som ett så smart resonemang om det nu är så hon tänker.
Jag håller självklart med om att man inte medvetet ska äta sig till en övervikt, men man kan väl ändå inte säga att HT ens är i närheten av att vara överviktig på något ohälsosamt vis, även om hennes leverne så småningom kommer ta henne dit.
Citera
2024-07-29, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
Vad betyder det?

Intellektuell funktionsnedsättning.
Citera
2024-07-29, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polka-maskinen
Det är de vanliga, var på Tivoli för någon vecka sedan med min 7-åring. Då åkte vi samma karusell. 😏😉😅😅😅😅

Haha det var det alltså. Jaja, jag tycker den är ganska kul ändå. Kanske de åkte nånting mer 😊
Citera
2024-07-29, 09:40
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jag håller självklart med om att man inte medvetet ska äta sig till en övervikt, men man kan väl ändå inte säga att HT ens är i närheten av att vara överviktig på något ohälsosamt vis, även om hennes leverne så småningom kommer ta henne dit.
Nej nu är hon väl normal men jag menar att livsstilen inte är hälsosam i längden
Citera
2024-07-29, 10:06
Medlem
Citat:
Nej nu är hon väl normal men jag menar att livsstilen inte är hälsosam i längden

Man ska ju dessutom föregå med gott exempel för sina barn. Hon gav ju L risifrutti en gång. Nu är det inte hela världen gång kanske men det visar ju på att hon inte förstår.
Citera
2024-07-29, 10:42
Medlem
Har H tagit bort bilden på slänggungorna? Jag hittar den inte
Citera
2024-07-29, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Har H tagit bort bilden på slänggungorna? Jag hittar den inte

Det har nog gått över 24h
Citera